Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-28
Nowe Miasteczko: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko-Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo- sanitarne) przy Szkole Podstawowej i Ośrodku Sportu i Rekreacji w Nowym Miasteczku przy ulicy Marcinkowskiego 1.
Numer ogłoszenia: 173316 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasteczko, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie, tel. 068 3888154, fax 068 3888461.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasteczko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko-Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo- sanitarne) przy Szkole Podstawowej i Ośrodku Sportu i Rekreacji w Nowym Miasteczku przy ulicy Marcinkowskiego 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres robót obejmuje: 1.1budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. całkowitej 1860 m² (pole gry 26,0 m x 56,0 m): a)na podbudowie przepuszczalnej; b)obrzeża betonowe na ławie betonowej, oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska; c)nawierzchnia do piłki nożnej: syntetyczna (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR stanowiących załącznik do SIWZ; d)montaż wyposażenia boiska; 1.2Budowa boiska wielofunkcyjnego- do gry w piłkę koszykową, tenisa i piłkę ręczną- o wymiarach 50,30 m x 32,1 m o powierzchni 1614,60 m² na podbudowie przepuszczalnej- na podbudowie przepuszczalnej; a)nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR. Technologię układania nawierzchni przyjąć wg wytycznych jej producenta; b)montaż wyposażenie boiska wielofunkcyjnego, zgodnie z dokumentacją. 1.3.Wykonanie ogrodzenia terenu wraz z elementami małej architektury. 1.4.Oświetlenie terenu- 8 szt. projektorów zamocowanych na 8 masztach o wysokości 12 m. 1.5.Chodniki- ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener, kostka polbrukowa o grubości 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. 1.6.Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego. 1.7.Wykonanie, dostawa i montaż budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego- 4 moduły, wersja -Standard- na terenie kompleksu boisk sportowych. W zakres prac wchodzi montaż urządzeń sanitarnych, (bez dostawy mebli, szafek, ławek, itp.) 1.8.Wykonanie instalacji elektroenergetycznego do zasilania budynku szatniowo-sanitarnego i oświetlenia zewnętrznego boiska. 1.9.Wykonanie obsługi geodezyjnej. 1.10Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót, które stanowią część SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: -wykonali z należytą starannością roboty budowlane, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej lub nawierzchni poliuretanowej o powierzchni nie mniejszej niż 600 m², lub wykonali co najmniej 2 (dwie) podbudowy pod nawierzchnie utwardzone, z czego co najmniej 1 (jedna) podbudowa obejmowała powierzchnię nie mniejszą niż 3000 m²; -dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych bez ograniczeń, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; -dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; -dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności drogowej, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzenia swojej działalności, polisa o wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 7.1 lit a-c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 7.1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców. 3Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ, złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4.Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik- pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. Dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasteczko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, pokój nr 3-sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinasowany w ramach programu ministerialnego pn. Moje Boisko- ORLIK 2012.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toalecie zlokalizowanej na 4 piętrze w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.