Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Ostrów Mazowiecka: Przeprowadzenie konsultacji dla uczestników projektu lub osób z ich otoczenia realizujących kontrakty socjalne i Program Aktywności Lokalnej przez lekarza specjalistę rehabilitacji, w ramach realizacji projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach
Numer ogłoszenia: 173364 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowmaz.pcpr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie konsultacji dla uczestników projektu lub osób z ich otoczenia realizujących kontrakty socjalne i Program Aktywności Lokalnej przez lekarza specjalistę rehabilitacji, w ramach realizacji projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja usługi polegać będzie na przeprowadzeniu konsultacji z lekarzem specjalistą rehabilitacji medycznej, który na podstawie informacji o stanie zdrowia, wywiadu z uczestnikiem oraz własnych obserwacji przedstawi określone zalecenia co do zakresu rehabilitacji, czyli zabiegów do wykonania, dla każdego z uczestników. Uczestnikami rehabilitacji będzie: 1.1. 38 osób dorosłych, realizujące kontrakty socjalne, w tym 18 osób w 2013 roku i 20 w 2014roku ; 1.2. oraz 31 dzieci w wieku poniżej 16. roku życia, biorących udział w rehabilitacji jako otoczenie swoich rodziców bądź opiekunów, realizujących Program Aktywności Lokalnej, w tym 21 dzieci w 2013 roku i 10 dzieci w 2014 roku; 2. Konsultacje lekarza specjalisty rehabilitacji medycznej odbędą się w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Widnichowska 20 w terminie uzgodnionym z wybranym do wykonania zamówienia, Wykonawcą. Pomieszczenie do przeprowadzenia konsultacji zostanie udostępnione Wykonawcy nieodpłatnie. 3. Termin realizacji zamówienia: 3.1. w 2013 roku do dnia 31.05.2013r. 3.2. w 2014 roku do dnia 30.04.2014r. 4.Termin płatności: 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane usługi, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług- wystawionych zleceń, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania. 5.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów dotyczących wykonanej usługi do dnia 31.12.2020r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli osoba/y wykonująca/e zamówienie legitymować się będzie/ą wyższym wykształceniem medycznym o specjalności rehabilitacja w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacja ogólna, lub rehabilitacja lub rehabilitacja medyczna. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) złożonego przez Wykonawcę, wykazu osób biorących udział w wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem ich wykształcenia (załącznik nr 8) oraz na podstawie przedłożonej kserokopii uzyskanego/ych dyplomu/świadectwa potwierdzającego zdobyte wykształcenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3. lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług obejmujących wykonanie konsultacji w celu wydania zleceń na zabiegi rehabilitacyjne dla co najmniej 70 osób, w tym dla co najmniej 20 dzieci w wieku poniżej 16. roku życia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) oraz wykazu wykonanych usług (załącznik nr 4) złożonego przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi kserokopię uzyskanego dyplomu potwierdzającego wymagane wykształcenie osoby, która będzie przeprowadzała konsultacje. Warunek zostanie spełniony jeżeli osoba/y wykonująca/e zamówienie legitymować się będzie/ą wyższym wykształceniem medycznym o specjalności rehabilitacja w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacja ogólna, lub rehabilitacja lub rehabilitacja medyczna. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (zał. nr 3) oraz 2.kserokopii uzyskanego/ych dyplomu/świadectwa potwierdzającego wymagane wykształcenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi kserokopię uzyskanego dyplomu potwierdzającego wymagane wykształcenie osoby, która będzie przeprowadzała konsultacje. Warunek zostanie spełniony jeżeli osoba/y wykonująca/e zamówienie legitymować się będzie/ą wyższym wykształceniem medycznym o specjalności rehabilitacja w chorobach narządu ruchu lub rehabilitacja ogólna, lub rehabilitacja lub rehabilitacja medyczna. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (zał. nr 3) oraz 2.kserokopii uzyskanego/ych dyplomu/świadectwa potwierdzającego wymagane wykształcenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik Nr 1 do SIWZ- Formularz oferty. Załącznik Nr 2 do SIWZ- Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Załącznik Nr 3 do SIWZ- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik Nr 4 do SIWZ- Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę, Załącznik Nr 5 do SIWZ- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Załącznik nr 6 do SIWZ- Oświadczenie wraz z wykazem osób wykonujących zamówienie Załącznik nr 7 do SIWZ- Oświadczenie o tym, w jakiej części wykonanie zamówienia zostanie zlecone podwykonawcom (oświadczenie należy złożyć jedynie w przypadku, gdy wykonanie zamówienia zostanie zlecone podwykonawcom) Załącznik nr 8 do SIWZ- Projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: biuletyn.abip.pl/pcprostrowmaz/index.php?l1_id=6254&l2_id=7150&l3_id=7170&komunikat=7170&paren
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Widnichowska 20
07-300 Ostrów Mazowiecka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Widnichowska 20 07-300 Ostrów Mazowiecka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja przyszłość w twoich rękach, w ramach którego realizowane będą konsultacje lekarskie jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Usługa przeprowadzenia audytu we wskazanych przez Zamawiającego obszarach funkcjonowania Spółki (2)
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- NAJEM DŁUGOTERMINOWY (14 MIESIĘCY) SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z ZABUDOWĄ TYPU ŚMIECIARKA
- Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Budowa budynku żłobka w Ostrowi Mazowieckiej wraz z zagospodarowaniem i wyposażeniem użytkowym
- Zagospodarowanie terenu wokół Samorządowego Żłobka im. Świętego Jana Pawła II w Nagoszewce Drugiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób starszych
- Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- "Tymczasowe schronienie w noclegowni dla osób bezdomnych oraz pobyt w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży z terenu Siemianowic Śląskich na rok 2025."
- "Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza"
- Przeprowadzenie usług wspierających dla dzieci z pieczy zastępczej w powiecie prudnickim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.