eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Dostawa i montaż podłogi sportowej w hali przy ul. Oławskiej 2 w Brzegu wraz z dodatkowym wyposażeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Brzeg: Dostawa i montaż podłogi sportowej w hali przy ul. Oławskiej 2 w Brzegu wraz z dodatkowym wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 173399 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż podłogi sportowej w hali przy ul. Oławskiej 2 w Brzegu wraz z dodatkowym wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest - dostawa i montaż podłogi sportowej, zgodnie z załączonym opisem - 1 085 m2 - dostawa i montaż krat przykrycia kanału ciepłowniczego, zgodnie z załączonym opisem - 30m2 - dostawa wykładziny zabezpieczającej podłogę, zgodnie z załączonym opisem - 320 m2, - dostawa maszyny czyszcząco-konserwującej zgodnie z załączonym opisem - 1 szt. - dostawa słupków do piłki siatkowej oraz tulei i dekli zgodnie z załączonym opisem, umożliwiających ich montaż w podłodze - 1 kpl. - dostawa tulei, dekli do bramek piłki ręcznej - 2 kpl. Podłoga wykonana będzie jako rozwiązanie powierzchniowo elastyczne oparte na systemowym ruszcie drewnianym podwójnie legarowanym wykończonym panelową sportową deską podłogową wykonaną ze sklejki i litego drewna bukowego o grubości 21mm. Dzięki temu podłoga będzie optymalnie łączyć właściwości sportowe i techniczne systemu powierzchniowo elastycznego. Wysokość przestrzeni podłogi drewnianej do zabudowy (odległość między podłożem betonowymi a poziomem gotowej nawierzchni podłogi) - to ok. 100 mm. Na podłożu uzyskanym po demontażu starej podłogi należy ułożyć papę termozgrzewalną, a na niej bloczki betonowe, a następnie folię PE, tak, aby łącznie z planowaną podłogą uzyskać poziom aktualnie istniejącej podłogi (ta wysokość to około 350 mm). Na folii ułożyć oryginalny systemowy podwójny ruszt, składający się z dwóch leżących na sobie legarach przedzielonych elementami ze sklejki o grubości ok. 5 mm, ułożonymi w osi legarów co 450 mm oraz elementów elastycznych i elementów dystansowych (np. klocków, klinów). W celu podniesienia i prawidłowego wypoziomowania podłogi należy zastosować odpowiednie kliny regulacyjne przewidziane przez system podłogowy. Do rusztu przymocować deski ślepej podłogi zamontowane w pozycji poprzecznej do rusztu. Odstęp pomiędzy środkami poszczególnych desek ślepej podłogi powinien wynosić w osi maksymalnie 137,5 mm. Oczekiwane wymiary deski ślepej podłogi to min. 4500x95x16 mm. Deski powinny być ułożone rzędami w długości z przesunięciem o 900 mm. Na ułożoną ślepą podłogę ułożyć folię PE z zakładką ok. 100 mm. i następnie mocować deski podłogowe (panele) w pozycji poprzecznej do desek ślepej podłogi. Oczekiwane deski podłogowe (panele) powinny składać się z warstw sklejki i minimum 6 mm warstwy litego drewna bukowego. Oczekiwane wymiary deski (panela) to 2 200 x 139 x 21 mm. Panele muszą być fabrycznie pomalowane lakierem poliuretanowym na gotowo oraz muszą umożliwiać co najmniej 12 krotną renowację przeprowadzaną poprzez cyklinowanie zużytej w trakcie eksploatacji warstwy panela bez szkody dla ich stabilności. Całość wykończona musi być bukową listwą przyścienną (z wykonanymi wyżłobieniami) dającą możliwość cyrkulacji powietrza pod konstrukcją podłogi. Pod systemem legarowym musi być zamontowany system wentylacji mechanicznej min. trzy ciągi. Na zamontowanej podłodze należy zamalować kolorem boiska do piłki siatkowej, koszykówki i piłki ręcznej, przy czym jako główne traktować należy linie boisk do koszykówki i piłki ręcznej oraz całą powierzchnie podłogi polakierować wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym. Wymaga się aby systemowa podłoga sportowa spełniała wymagania dla podłóg sportowych według norm: DIN 18 032 - 2, tj. : - redukcja siły - KA % : min. 53% - odkształcenia standardowe - StV [mm] : min. 2,3 mm - odbicie piłki - BR % : min. 90% - współczynnik poślizgu - GV : min.0,4 - max. 0,6 Wymagania techniczne, które musi spełniać sportowa deska podłogowa (panel): - Rodzaj drewna i grubość warstwy buk - 6 mm - Grubość całkowita 21 mm - Szerokość ok. 139 mm ± 2 mm - Długość deski min. 2200 mm - Współczynnik odbicia światła max 49 % - Odporność na ścieranie lakierowanej deski max 0,0015 mm - Całkowita grubość powłoki lakierowej min. 40 - Odporność na wgniecenia (twardość) min. 35 N/mm2 (3,5 wg skali Brinell a) Każda deska musi być fabrycznie lakierowana na gotowo. Wymagania dot. krat przykrywających kanały ciepłownicze Krata przykrywająca kanały ciepłownicze winna spełniać co najmniej następujące wymagania: Wykonana musi być jako połączenie stalowych płaskowników nośnych o wysokości co najmniej 25 mm i grubości 2 mm oraz skręconych stalowych prętów poprzecznych (co najmniej 6x6 mm) i posiadać obramowanie z płaskownika co najmniej o grubości odpowiadającej płaskownikowi nośnemu. Podział oczka co najwyżej 34,3 x 38,1mm. Maksymalne dopuszczalne obciążenie dla pojedynczego modułu to co najmniej 11 kN/m2. Wszystkie elementy wymagają ocynkowania. Wielkość i ilość pojedynczych modułów powinna zapewnić przykrycie kanałów o następujących wymiarach (mm): duża hala - 3560x700, 5050x700, 5250x700, 5250x700, 5150x700, 5050x700, 3600x700 mała hala - 11600x600. Wymagania dot. wykładziny zabezpieczającej podłogę Wykładzina winna być dostarczona w elementach o wymiarach i formie pozwalających na jej łatwe ręczne rozkładanie i składanie na istniejącej nawierzchni sportowej (max. szerokość to 2m) Wykładzina powinna być wykonana z dwóch warstw litego wysokozagęszczonego pcv, wzmocnionego siatką z włókna szklanego, która zapobiega rozciąganiu i odkształcaniu wykładziny. Grubość wykładziny to co najmniej 1,2 mm. Ciężar własny wykładziny powinien pozwalać na idealne dopasowanie się jej do podłoża bez dodatkowego mocowania i nie przekraczać 2,5 kg/m2. Wykładzina powinna posiadać: a) aprobatę techniczną lub deklarację zgodności, b) atest Higieniczny PZH, c) Klasyfikację Ogniową (jako produkt trudnozapalny). Wymagania dot. maszyny czyszcząco -konserwującej Maszyna dostosowana winna być do codziennego zmywania posadzek twardych o powierzchni około 1000m2, jednocześnie zmywając i osuszając podłogę. Urządzenie wyposażone winno być w zbiornik na brudną wodę i umożliwiać łatwe wylewanie wody przez wąż spustowy. Oczekiwane dane techniczne to co najmniej: Moc silnika szczotki: 1200 W Moc silnika ssawy: 1200 W Zasilanie: 230 V Obroty: 150 obr/min Szerokość szczotki: 650 mm Szerokość pada: 500 mm Zasięg pracy: 42 m Pojemność zbiornika: 60 l Wymagania dot. słupków do piłki siatkowej Wymagane słupki to słupki aluminiowe owalne do siatkówki z możliwością zawieszania siatki na dowolnej wysokości i pod dowolnym kątem ( tak aby umożliwić grę w badmintona i tenisa ziemnego) wraz z osłonami na słupki (gąbka o grubości min. 5 cm pokryta materiałem łatwo zmywalnym na konstrukcji wzmacniającej, zapinane na rzepy. Komplet uzupełnia jedno stanowisko sędziowskie do siatkówki z regulacją wysokości podestu, oparciem i podstawką do pisania Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całości zadania objętego niniejszą umową w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy, przy czym za datę wykonania całości zadania uznaje się dzień podpisania protokółu odbioru całości dostaw i prac montażowych. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy obiekt , na którym prowadzone będą prace montażowe objęte wzorem umowy w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy. Po przyjęciu przez Wykonawcę obiektu w celu przeprowadzenia montażu Wykonawca jest odpowiedzialny za ten obiekt w rozumieniu przepisów prawa budowlanego Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace montażowe , opisane we wzorze umowy przy użyciu narzędzi i materiałów własnych. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. podczas prowadzenia prac montażowych i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania przez Wykonawcę tych przepisów. Prace montażowe, stanowiące przedmiot umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać z należytą starannością zgodnie z niniejsza umową, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Odbiór całości dostaw i prac montażowych określonych niniejszą umową nastąpi na podstawie sporządzonego na piśmie protokółu odbioru dostaw i prac montażowych podpisanego przez Strony lub osoby przez nie upoważnione. Przedmiotem odbioru będzie całość dostaw i prac montażowych określonych niniejsza umową. Nie dopuszcza się odbiorów częściowych. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane panele sportowe oraz zobowiązuje się scedować na Zamawiającego uprawnienia wynikające z gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. Termin gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokółu odbioru dostaw i prac montażowych. Wszelkie wady wykonanych prac montażowych ujawnione w okresie gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku bezskutecznego upływu tego terminu, Zamawiający ma prawo, oprócz naliczenia kar umownych z tego tytułu, do zlecenia usunięcia tych wad bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia pozostaje bez wpływu na zakres i uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Po zakończeniu całości prac montażowych objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt obiekt, na którym prowadzone były te prace i przekazać go Zamawiającemu w terminie określonym w § 2 ust. 2 wzoru umowy. W przypadku, gdy prace montażowe określone wzorem umowy wykonane zostaną wadliwie, lub wadliwy będzie zamontowany przez Wykonawcę sprzęt lub urządzenia, Zmawiający ma prawo odpowiednio odmówić ich odbioru do czasu usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub odmówić ich odbioru do czasu dostarczenia i zamontowania sprzętu lub urządzeń wolnych od wad.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.21.00.00 - Płyty i panele drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.50.00 - Tablice Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Oryginalny kod CPV: 29.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg Oryginalny kod CPV: 25.23.10.00 - Wykładziny podłogowe, okładziny ścienne lub sufitowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4. 000 zł (cztery tysiące zł 00 /100) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 Oddział Brzeg nr rachunku: 17 1090 2141 0000 0005 5800 0532. a b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. 4) Zwrot wadium: Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona, 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert. 9) Zaliczenie wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania kontraktu: Na pisemny wniosek Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający zaliczy wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania kontraktu (umowy) w sytuacji kiedy wadium zostało wniesione w postaci pieniężnej..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie co najmniej jednego zadania polegającego na dostawie i montażu drewnianej panelowej podłogi na systemowym ruszcie spełniającej wymagania normy DIN 18 032-2 o powierzchni minimum 1000 m 2 oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie co najmniej jednego zadnia polegającego na dostawie i montażu drewnianej panelowej podłogi na systemowym ruszcie spełniającej wymagania normy DIN 18 032-2 o powierzchni minimum 1000 m 2 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -- na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) formularz cenowy - na zał. nr 4 do oferty e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, g) atest PZH na oferowaną nawierzchnię lub dokument równoważny, h) autoryzację wystawioną przez producenta na oferowaną podłogę sportową. Autoryzacja ta powinna zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszystkich niezbędnych oryginalnych materiałów do wykonania oferowanego konkretnego rodzaju nawierzchni sportowej w przypadku wygrania przez Wykonawcę przetargu, i) kartę charakterystyki materiału lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań w zakresie odporności na ogień i wytwarzanie dymu - odporność ogniowa minimum EI 60, j) certyfikat Międzynarodowej Federacji Koszykówki (FIBA) dla minimum 2 poziomu, k) dokumenty potwierdzające zgodność z normą EN 14904 oraz DIN 18 032 -2 wraz z raportem z badania parametrów, l) tzw. fabryczną kartę techniczną panela- opis oferowanego systemu wraz z rysunkami uwzględniającymi m.in. elementy konstrukcyjne podłogi, zawierające wymiary panela, odporność na wgniecenia, grubość powłoki lakierniczej, odporność na ścieranie, odbicie światła oraz opis wszystkich klas jakości desek podłogowych wraz ze zdjęciami próbek, rysunki uwzględniające elementy konstrukcyjne podłogi. m) atest higieniczny PZH lub dokument równoważny, dot. oferowanej wykładziny zabezpieczającej podłogę n) Klasyfikację Ogniową (jako produkt trudnozapalny) dot. oferowanej wykładziny zabezpieczającej podłogę o) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. p) dokument potwierdzający złożenie wymaganego wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzegu, ul. Korfantego 34, 49-300 Brzeg.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze parter bud. A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dot.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.