Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Zamość: Modernizacja kotłowni przy szkole podstawowej w Borowinie
Sitanieckiej
Numer ogłoszenia: 17339 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamosc.pl/gmina
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni przy szkole podstawowej w Borowinie Sitanieckiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizację istniejącej kotłowni węglowej, na kotłownię zasilaną gazem ziemnym wraz z robotami towarzyszącymi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych lub o wyższych parametrach sprzętu Na zastosowane materiały Wykonawcy muszą mieć stosowne certyfikaty i atesty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, a) należy złożyć dokumenty określone nr 2.2.1.,1,2. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia w tym względzie: a) należy złożyć dokumenty określone nr 2.2.2.,1. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; a) należy złożyć dokumenty określone nr 2.2.2.,2,3 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. a) należy złożyć dokumenty określone nr 2.2.3.,1 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy pzp), zał nr 3 6) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 7) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 6 siwz, według formuły spełnia/nie spełnia Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunków zostaje wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2, 3. Oświadczenie, - załącznik nr 3. 2.2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy; - załącznik nr 4 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 2.2.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, - że 2 roboty budowlane zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł, brutto (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zł) zostały wykonane należycie, Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością - załącznik nr 6. 2.Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; - samochód dostawczy - niezbędny sprzęt instalacyjny do wykonania w/w zadania - załącznik nr 7 3.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykonawcy muszą dysponować co najmniej jedną osobę, która posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy kanalizacji o specjalności: - budowlana - sanitarna instalacja gazowa - załącznik nr 8. 2.2.3 W celu potwierdzonego opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dołączyć, 1. Opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 9..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość
ul. Peowiaków 92
22-400 Zamość
pokój nr.23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr.1, w tut. Urzędzie Otwarcie ofert 16/02/2010 r., godzina 12:00, świetlica Urzędu II p. Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22 - 400 Zamość.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa materiałów budowlanych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do miejscowości Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, Jawidz na 2025 rok.
- Dostawa produktów leczniczych
- Remont pokrycia dachowego na budynku Akademii Zamojskiej przy ul. Hrubieszowskiej 24 w Zamość
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników chemicznych, wzorców, testów, surowic i materiałów pomocniczych
- Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Orlej w Zamościu
- Usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 r. znajdujących się w rejonie działania 32 WOG w zakresie 5 części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.