Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Poznań: Dostawa paliw płynnych / etyliny 95 i oleju napędowego/ do samochodów służbowych II Oddziału ZUS w Poznaniu stacjonujących w Inspektoracie w Koninie przy ulicy św. M. Kolbe 1.
Numer ogłoszenia: 173428 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych / etyliny 95 i oleju napędowego/ do samochodów służbowych II Oddziału ZUS w Poznaniu stacjonujących w Inspektoracie w Koninie przy ulicy św. M. Kolbe 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych / etyliny 95 i oleju napędowego/ do samochodów służbowych II Oddziału ZUS w Poznaniu stacjonujących w Inspektoracie w Koninie przy ulicy św. M. Kolbe 1. Wartość zamówienia poniżej 133.000 EURO..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00 - 23.11.12.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) przedstawi: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, kserokopie koncesji lub zezwolenia na podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1.2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) 1.3.dysponują siecią stacji paliw tj. co najmniej dwoma stacjami paliw , zlokalizowanymi w każdym województwie na terenie całej Polski , czynnymi we wszystkie dni tygodnia w roku w godz. 7.00-22.00 / minimum / w tym co najmniej jedną stację paliw , zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby Inspektoratu ZUS Konin przy ulicy św. M. Kolbe 1 lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia stacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oferta (załącznik nr 1 do SIWZ), 1.2. wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 1.4. kserokopię koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowę spółki cywilnej, umowę konsorcjum), 1.6. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączniki nr 4 do SIWZ), 1.7. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia wmyśl art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączniki nr 3 do SIWZ), 1.8. oświadczenie, że Wykonawca akceptuje wzór umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu wniosku o jej wydanie faxem pod nr 0-61 877-28-50. SIWZ bezpłate..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami w godzinach od 8.00. do 14.00. w siedzibie Oddziału są następujące osoby: - Mariusz Krzemiński , pok. 341 ,tel. (0-prefiks-61) 874-53-00 , w sprawach formalnych . - Piotr Krawiec, pok. 346 , tel. (0-prefiks-61) 874-54-90 w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia..
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.