eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaremont pokrycia dachu budynku przy ul. Nowomiejskiej 12 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Warszawa: remont pokrycia dachu budynku przy ul. Nowomiejskiej 12 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 173430 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe m.st. Warszawy, ul. Krzywe Koło 7, 00-270 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8311803 w. 219, 6359242, fax 022 8310046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ap.gov.pl/warszawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pokrycia dachu budynku przy ul. Nowomiejskiej 12 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont pokrycia dachu budynku przy ul. Nowomiejskiej 12 w Warszawie, który obejmuje szczególnie: 1. Przygotowanie terenu prac i ustawienie rusztowań. 2. Wykonaniu robót rozbiórkowych (demontaż istniejącej dachówki -esówki, usunięcie istniejących łat drewnianych, usunięcie wszystkich starych obróbek blacharskich, obróbek wokół kominów, dymników, lukarn, koszy, pasów nadrynnowych oraz istniejących starych rynien). 3. Wykonanie uzupełnień i częściowej wymiany istniejącego deskowania. 4. Wykonanie częściowej wymiany istniejącej konstrukcji więźby dachowej. 5. Pełna impregnacja konstrukcji drewnianej więźby wraz z deskowaniem. 6. Wykonanie izolacji wodochronnej wiatroszczelnej i paroprzepuszczalnej na całej powierzchni deskowania. 7. Wykonanie nowych łat i kontrłat. 8. Wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich i nowych rynien z blachy miedzianej. 9. Wykonanie nowego pokrycia dachu dachówką (esówką). 10. Wykonanie i montaż nowych ław kominiarskich oraz akcesoriów dachowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 2), 2. nie zostali wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 2), 3. zapewnią termin realizacji zamówienia zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ 4. zobowiążą się do udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonane roboty 5. zaakceptują wzór umowy (zał. nr 4) 6. wypełnią druk oferta. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego (zał. nr 1) 7. dokonają wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia (zał. nr 5), 8. wykażą, że posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków 9. wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, co najmniej 3 zamówienia, z których każde było zbliżone wartością robotom budowlanym w obiekcie zabytkowym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 6)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. formularz ofertowy dołączony do niniejszej SIWZ jako załącznik nr 1. 1.2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. l oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 2. 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.4. kopia aktualnego zaświadczenia uprawniającego do kierowania robotami w obiektach zabytkowych (poświadczona za zgodność z oryginałem) 1.5. poświadczenie z wizji lokalnej - załącznik nr 5. 1.6 doświadczenie w wykonawstwie wraz z pisemnymi dokumentami zamawiających zawierające stwierdzenie, że wykonane w obiektach zabytkowych roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz należy sporządzić na załączonym druku - załącznik nr 6, oraz dołączyć pisemne referencje. 1.7 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 1.8 kosztorys ofertowy opracowany na podstawie otrzymanego przedmiaru robót (załącznik nr 7); nie zezwala się na dopisywanie nowych pozycji lub pozostawienia pozycji bez wypełnienia. W obu przypadkach oferta zostanie odrzucona. 1.9 polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.10 wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom ( załącznik nr 8)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ap.gov.pl/warszawa

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego, Warszawa, ul. Krzywe Koło 7, pok. 44.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Krzywe Koło 7, pok. nr 42 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.