To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-04
Wrocław: Dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 173449 - 2016; data zamieszczenia: 04.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129936 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Zamówienie podzielono na następujące części zadania: Część 1 obejmuje dostawę: notesów na magnesie, kubka z logo ABS, kubka ceramicznego, długopisu reklamowego, zawieszki odblaskowej, worka na obuwie, zestawu piśmienniczego, smyczy z karabińczykiem, pendrive, torby papierowej małej, torby papierowej dużej, teczki offsetowej, balonów, opaski odblaskowej, kredek świecowych, elastycznej plastikowej linijki, etui na klucze; Część 2 obejmuje: wydruk ulotek prewencyjnych, wydruk dyplomów i zaproszeń z logo ABS, dostawę: naklejek, kalendarza trójdzielnego, projektu książeczki Bezpiecznie w domu, szkole i na podwórku, książeczki dla dzieci; Część 3 obejmuje dostawę: książki - albumy o Wrocławiu; Część 4 obejmuje dostawę: kamizelki odblaskowej dla dzieci. Szczegółowy opis oraz ilości zamawianego asortymentu określono w załącznikach nr 1.1. do 1.4 do SIWZ, w podziale na poszczególne części postępowania...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.81.50.00 - Notatniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
- Agencja Reklamy Eureka Plus B. Fedorowicz, R. Fedorowicz, ul. 3 Maja 11/10, 35-030 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42471,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43718,80
Oferta z najniższą ceną: 39882,95 / Oferta z najwyższą ceną: 68117,40
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAPPADRUK DRUKARNIA Julia Suszczyńska, Radwanice, ul. Miedziana 4, 55-010 Święta Katarzyna, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15487,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11814,00
Oferta z najniższą ceną: 11814,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20844,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Część 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAPPADRUK DRUKARNIA Julia Suszczyńska, Radwanice, ul. Miedziana 4, 55-010 Święta Katarzyna, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1220,00
Oferta z najniższą ceną: 1220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1220,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUBMAR Andrzej Lubera, ul. Jastruna 23, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16097,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19740,00
Oferta z najniższą ceną: 19740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25320,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.