eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaUsuwanie i wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz zakładanie zieleni miejskiej na terenie gminy Trzebnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Trzebnica: Usuwanie i wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz zakładanie zieleni miejskiej na terenie gminy Trzebnica
Numer ogłoszenia: 17344 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebnica , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 388 81 80, faks 071 722 78 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie i wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz zakładanie zieleni miejskiej na terenie gminy Trzebnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nasadzeń, wycinki, podkrzesania, cięcia pielęgnacyjnego drzew i krzewów na terenie gminy Trzebnica..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a szczególności spełnią poniższe wymagania: 1.1).są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 1.2).wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania minimum trzech usług w zakresie cięć pielęgnacyjnych drzew - pomników przyrody, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z załączeniem dokumentów (referencji), potwierdzających należyte wykonanie tych robót, 1.3).dysponują osobą odpowiedzialną za właściwe wykonanie prac pełniącą funkcję inspektora nadzoru prac z ramienia Wykonawcy (np.: inspektor nadzoru III-go stopnia metod leczenia drzew lub inne tożsame), 1.4).dysponują minimum 1 arborystą wykonującym prace przy użyciu technik linowych posiadającym odpowiednie zaświadczenie o ukończenie kursu pielęgnacji drzew ozdobnych wyższego stopnia (np.: pilarz drzew ozdobnych III-go stopnia, european treeworker lub inne tożsame), 1.5).przedstawią odpowiednie zaświadczenia dokumentujące posiadanie ww. kadry pracowniczej, 1.6).dysponują lub będą dysponowali sprzętem, który skierują do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym rębakiem do gałęzi, 1.7).posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zarówno deliktowej jak i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. 3.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.VI.1. a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. nr 1), b)aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz trzech usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (o których mowa w pkt. III, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie itp. (wg zał. nr 3). d)wykaz osób którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności - (wg zał. nr 2). e)wykaz sprzętu który wykonawca skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia (załącznik nr 4) f)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g)Wykaz stawek i narzutów (załącznik nr 5)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego - www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.