Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 173485 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 871-12-43, faks 022 810-44-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzętu medycznego w podziale na 12 Zadań 33141323-0. 141300-3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.23 - Igły do biopsji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według zasady spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w przepisie art. 22 i art. 24 ustawy Pzp. 1. Zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) oraz wymaganiami zasadniczymi wynikającymi z Dyrektywy UE dotyczącej wyrobów medycznych - w zależności od klasy wyrobu: dla klasy I niesterylnej - deklaracji zgodności CE oraz wpisów ( zgłoszeń do rejestru, jeżeli istnieją). dla klasy I sterylnej i IIa - certyfikatu CE i deklaracji zgodności CE oraz wpisów ( zgłoszeń do rejestru, jeżeli istnieją). dla klasy IIb i III - certyfikatu CE i deklaracji zgodności CE i wpisów - zgłoszeń do rejestru. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w spisie treści oferty, dla której pozycji w pakiecie zostały wystawione w/w dokumenty. Wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 3) Zamawiający wymaga katalogów w języku polskim. 4) Zamawiający wymaga dostarczenia próbek dot. Zadania 1 i 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Administracji pok. 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki, przedłużacze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki, przedłużacze..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły, kaniule.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły, kaniule.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Regulator grawitacyjny do precyzyjnych infuzji, Aparat z regulatorem do precyzyjnych infuzji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulator grawitacyjny do precyzyjnych infuzji, Aparat z regulatorem do precyzyjnych infuzji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kieliszki do podawania leków..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki do podawania leków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.90.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rurki, łączniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki, łączniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drobny sprzęt do endoskopii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt do endoskopii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sondy, bufory..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy, bufory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyposażenie do monitorów Philips.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie do monitorów Philips.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zatyczki do drenów, łaczniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatyczki do drenów, łaczniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Papiery do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do drukarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kapsle i korki do butelek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapsle i korki do butelek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.83.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igła do nakłuć lędzwiowych, Igła do aspiracji szpiku kostnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do nakłuć lędzwiowych, Igła do aspiracji szpiku kostnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- NZ.261.22.2025. Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu stosowanego w chirurgii ogólnej
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.