Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Stalowa Wola: Dostawa, nadruk i montaż ścianek ekspozycyjnych oraz wyposażenia wystawienniczego na potrzeby aranżacji wystawy Stefan Norblin (1892 - 1952) Artysta wszechstronny
Numer ogłoszenia: 173487 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli , ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury, Muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, nadruk i montaż ścianek ekspozycyjnych oraz wyposażenia wystawienniczego na potrzeby aranżacji wystawy Stefan Norblin (1892 - 1952) Artysta wszechstronny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, nadruk oraz zamontowanie ścianek wystawienniczych zgodnie z projektem aranżacji wystawy Stefan Norblin (1892 - 1952) Artysta wszechstronny. Transport towarów zamówionych oraz koszty z tym związane obciążają Wykonawcę. Dostawa wyposażenia wystawienniczego ma nastąpić na adres: Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola. Zamówienie składa się z 3 części: CZĘŚĆ I obejmuje: dostawę, nadruk oraz montaż ścianek ekspozycyjnych do samodzielnego montażu, na systemie ram aluminiowych typu CLEVER FRAME lub równoważne, o nie gorszych parametrach. Zamawiający za równoważne uzna produkty posiadające następujące właściwości oraz cechy konstrukcyjne: RAMA - wykonana z aluminium anodowanego o szerokości minimalnej 4 cm, maksymalnej 6 cm, - wyposażona w taśmę magnetyczną klejoną dookoła ramy w celu montażu paneli graficznych: wydruków wielkoformatowych, - aluminiowy profil powinien posiadać otwory umożliwiające łączenie ze sobą ram tworząc konstrukcję aluminiową oraz powinien pozwalać na swobodne przekładanie kabli elektrycznych, montaż akcesoriów bez ingerencji w strukturę profilu i całej konstrukcji, ŁĄCZNIKI - element służący do łączenia ze sobą ram systemu, do którego obsługi nie potrzeba dodatkowych narzędzi,- łącznik powinien umożliwiać ręczny montaż ram, PODPORY BOCZNE - elementy z anodowanego aluminium, zapewniający stabilność systemu, NAROŻNIKI, o wymiarach nie przekraczających szerokości ramy, - element z anodowanego aluminium. OPAKOWANIA DO SKŁADOWANIA ORAZ BEZPIECZNEGO TRANSPORTU - pokrowce na panele graficzne, - elementy transportowe systemu na kółkach. Wymagane właściwości systemu aluminiowych ścianek ekspozycyjnych: - możliwość łatwej rozbudowy systemu, - gwarancja dostępności podzespołów oraz części konstrukcyjnych systemu przez co najmniej 10 lat od złożenia zamówienia, - mobilność: system powinien składać się z wielu gabarytowo niedużych elementów, ułatwiających transport lotniczy. Zamawiający planuje ekspozycję wystawy poza granicami Polski: New Delhi, Jodhpur (Indie), - system beznarzędziowy: montaż modułów ścian powinien być na tyle łatwy, mogła wystawę złożyć niewyspecjalizowana grupa osób, bazująca wyłącznie na poglądowej instrukcji montażu i obsługi. Wymiary ram dostępne w SIWZ. CZĘŚĆ II obejmuje: dostawę ścianek ekspozycyjnych typu -Roll up- z wydrukiem wielkoformatowym, 11 szt., format: 200 x 300 h cm, kaseta zwijająca: 95 % anodowane aluminium, stalowe boki i plastikowe boczne osłony, drążki teleskopowe z możliwością regulacji wysokości, wydruki techniką solwentową na materiale PCV tzw. blockout (materiał nieprześwitujący), gramatura 440 g/m2, rozdzielczość 150 dpi, usługa gwarantująca wysoką jakość druku oraz możliwie jak najbardziej realne odzwierciedlenie barw, wydruk na podstawie plików produkcyjnych gotowych plansz dostarczonych przez Zamawiającego. CZĘŚĆ III obejmuje: dostawę linkowych systemów wystawienniczych do wystawy Stefan Norblin (1892 - 1952) Artysta wszechstronny: sufitowe systemy do podwieszeń na linkach stalowych ocynkowanych, - systemy wyposażone w wiszące prezentery z pleksi, - szczegółowe zestawienie oraz ilości dostępne w SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. Zamawiający dopuszcza wykonania części prac przez podwykonawców.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające części I może dotyczyć dostawy oraz nadruku ścianek ekspozycyjnych do samodzielnego montażu, na systemie ram aluminiowych typu CLEVER FRAME lub równoważnych, o nie gorszych parametrach, w zakresie nie większym niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, gdyż zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną. Zamówienie uzupełniające części II może dotyczyć dostawy kolejnych ścianek ekspozycyjnych typu -Roll up- w zakresie nie większym niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające części III może dotyczyć dostawę linkowych systemów wystawienniczych w zakresie nie większym niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Powyższe zapotrzebowania mogą wyniknąć w trakcie realizacji aranżacji wystawy na skutek zmian aranżacji przez kuratora lub głównego aranżera wystawy, a których Zamawiający na dzień ogłaszania przetargu nie był w stanie przewidzieć.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6, 79.80.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach, tj.: załącznikach nr 6 do SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu wyposażenia wystawienniczego do instytucji kultury o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto każda dostawa dla części I oraz nie mniejszej niż 5.000 zł brutto każda dostawa dla części II oraz części III
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA należy dołączyć minimum 1 PRÓBKĘ kompletnej ścianki ekspozycyjnej z wydrukiem, do samodzielnego montażu, złożonej z: 2 wolnostojących ram o wymiarach 100 x 50 cm, wyposażonych w komplet niezbędnych akcesoriów montażowych tj.: łączniki, narożniki, podpory, itp. oraz 2 oddzielnych wydruków wielkoformatowych, dedykowanych do ww. ram
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, b) polepszenia parametrów technicznych dostawy, c) Wykonawca będzie miał prawo do zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych, d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapotrzebowania pierwotnie określonego w SIWZ, które wyniknąć mogą w trakcie realizacji aranżacji wystawy Stefan Norblin. Artysta wszechstronny, a których Zamawiający na dzień ogłaszania przetargu nie był w stanie przewidzieć, a są one konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany na poziomie +/- 20%. W takim wypadku Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego, stosując stawki cenotwórcze z zamówienia podstawowego. Jeśli spowoduje to istotną zmianę zakresu przedmiotu zamówienia, bez którego nie jest możliwa realizacja zakresu podstawowego, Zamawiający w takim wypadku udzieli zamówienia dodatkowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.stalowawola.bip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I obejmuje: dostawę, nadruk oraz montaż ścianek ekspozycyjnych do samodzielnego montażu, na systemie ram aluminiowych typu CLEVER FRAME lub równoważnych, o nie gorszych parametrach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścianki ekspozycyjne złożone z następujących elementów konstrukcyjnych: RAMA - wykonana z aluminium anodowanego o szerokości minimalnej 4 cm, maksymalnej 6 cm, - wyposażona w taśmę magnetyczną klejoną dookoła ramy w celu montażu paneli graficznych: wydruków wielkoformatowych, - aluminiowy profil powinien posiadać otwory umożliwiające łączenie ze sobą ram tworząc konstrukcję aluminiową oraz powinien pozwalać na swobodne przekładanie kabli elektrycznych, montaż akcesoriów bez ingerencji w strukturę profilu i całej konstrukcji, ŁĄCZNIKI - element służący do łączenia ze sobą ram systemu, do którego obsługi nie potrzeba dodatkowych narzędzi,- łącznik powinien umożliwiać ręczny montaż ram, PODPORY BOCZNE - elementy z anodowanego aluminium, zapewniający stabilność systemu, NAROŻNIKI, o wymiarach nie przekraczających szerokości ramy, - element z anodowanego aluminium. OPAKOWANIA DO SKŁADOWANIA ORAZ BEZPIECZNEGO TRANSPORTU - pokrowce na panele graficzne, - elementy transportowe systemu na kółkach. Wymagane właściwości systemu aluminiowych ścianek ekspozycyjnych: - możliwość łatwej rozbudowy systemu, - gwarancja dostępności podzespołów oraz części konstrukcyjnych systemu przez co najmniej 10 lat od złożenia zamówienia, - mobilność: system powinien składać się z wielu gabarytowo niedużych elementów, ułatwiających transport lotniczy. Zamawiający planuje ekspozycję wystawy poza granicami Polski: New Delhi, Jodhpur (Indie), - system beznarzędziowy: montaż modułów ścian powinien być na tyle łatwy, mogła wystawę złożyć niewyspecjalizowana grupa osób, bazująca wyłącznie na poglądowej instrukcji montażu i obsługi. Wymiary ram dostępne w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość wykonania załączonej do oferty próbki - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ścianek ekspozycyjnych typu ROLL UP z wydrukiem wielkoformatowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje: dostawę ścianek ekspozycyjnych typu ROLL UP z wydrukiem wielkoformatowym, 11 szt., format: 200 x 300 h cm, kaseta zwijająca: 95 % anodowane aluminium, stalowe boki i plastikowe boczne osłony, drążki teleskopowe z możliwością regulacji wysokości, wydruki techniką solwentową na materiale PCV tzw. blockout (materiał nieprześwitujący), gramatura 440 g/m2, rozdzielczość 150 dpi, usługa gwarantująca wysoką jakość druku oraz możliwie jak najbardziej realne odzwierciedlenie barw, wydruk na podstawie plików produkcyjnych gotowych plansz dostarczonych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa linkowych systemów wystawienniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmuje: dostawę linkowych systemów wystawienniczych do wystawy Stefan Norblin (1892 - 1952) Artysta wszechstronny: sufitowe systemy do podwieszeń na linkach stalowych ocynkowanych, - systemy wyposażone w wiszące prezentery z pleksi, - szczegółowe zestawienie oraz ilości dostępne w SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa i montaż mebli do Poradni Medycyny Paliatywnej w Stalowej Woli mieszczącej się w nowo wybudowanym budynku hospicjum
- "Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów w podziale na 2 Części"
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wydanie monografii naukowych
- Dostawa, wykonanie i wdrożenie systemu centralnego wydruku w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Drukowanie Dwutygodnika Samorządowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
więcej: Sprzęt wystawowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.