Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Warszawa: Dostawa warzyw i owoców świeżych
Numer ogłoszenia: 173513 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe nr 156 przy Jednostce Wojskowej 4198, ul. Żwirki i Wigury 103, 00-912 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6825567, fax 0-22 6825567.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców świeżych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - warzywa świeże; zadanie nr 2 - owoce świeże
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.12.11.10 - 01.12.11.10 01.12.12.22 - 01.12.12.22 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.12.14.00 - 01.12.14.00 01.12.12.70 - 01.12.12.70 01.12.12.30 - 01.12.12.30 01.12.13.00 - 01.12.13.00 01.12.12.40 - 01.12.12.40 01.12.14.20 - 01.12.14.20 01.12.11.14 - 01.12.11.14 01.12.11.20 - 01.12.11.20 01.12.11.12 - 01.12.11.12 01.12.14.30 - 01.12.14.30 01.12.11.13 - 01.12.11.13 01.12.13.10 - 01.12.13.10 01.12.12.60 - 01.12.12.60 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.12.12.12 - 01.12.12.12 01.12.12.50 - 01.12.12.50 01.13.13.22 - 01.13.13.22 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynnosci, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. opinie powiatowej stacji sanitarno - epidemiologicznej stwierdzającą spełnianie wymagań higieniczno - sanitarnych środków transportu przy przewozie warzyw i owoców świeżych;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno Wojskowe nr 156 przy Jednostce Wojskowej 4198, 00-912 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 103, budynek D, księgowość Kasyna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Kasyno Wojskowe nr 156 przy Jednostce Wojskowej 4198, 00-912 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 103, budynek D, pokój księgowości Kasyna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw świeżych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ziemniaki - 18000kg; pory sałatkowe - 360kg; buraki ćwikłowe - 2400kg; kapusta biała (2-4kg/szt.) - 2000kg; kapusta pekińska - 400kg;kapusta czerwona - 400kg; kapusta włoska - 40kg; kapusta kwaszona (wiaderko5kg) - 1400kg; papryka mix czerwona, żółta - 800kg; szczypior - 50g/p. - 90kg; koper - 50g/p. - 40kg; ogórki świeże gruntowe - 200kg; ogórki świeże długie - 800kg; pomidory krajowe - 800kg; pomidory importowane - 600kg; kalafior - 400kg; rzpa biała - 130kg; rzodkiwka - 90kg; pietruszka - 1000kg; seler - 1600kg; marchew - 3200kg; brokuły - 600kg; brukselka - 40kg; cebula biała cukrowa - 1000kg; cebula czerwona - 80kg; cebula dymka - 80kg; sałata zielona - 1200kg; sałata lodowa - 80kg; natka pietruszki 50g/p.- 65kg; natka pietruszki dekoracyjna - 80kg; natka selera - 30kg; ogórki małosolne - wiaderko 3kg - 140kg; ogórki kwaszone - wiaderko 3kg- 90kg; pieczarki - 1600kg; cykoria - 200kg; czosnek - 20kg; fasolka szparagowa żółta - 120kg; cukinia - 30kg; ziemniaki młode - 1500kg; kapusta młoda (główka od 1,5kg) - 400kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6, 01.12.11.10-5, 01.12.12.22-3, 01.12.14.10-8, 01.12.14.00-5, 01.12.12.70-4, 01.12.12.30-2, 01.12.13.00-4, 01.12.12.40-5, 01.12.14.20-1, 01.12.11.14-3, 01.12.11.20-8, 01.12.11.12-9, 01.12.14.30-4, 01.12.11.13-6, 01.12.13.10-7, 01.12.12.60-1, 01.12.10.00-1, 01.12.12.12-0, 01.12.12.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa owoców świeżych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: arbuz (3-6kg/szt.) - 180kg; gruszki - 120kg; jabłka (200-350g/szt.) - 1300kg; maliny - 15kg; truskawki - 260kg; śliwki węgierki - 120kg; czereśnie - 20kg; wiśnie - 50kg; ananasy miodowe - 20szt.; avocado - 10 kg; banany - 1000kg; brzoskwinie - 70kg; morele - 15kg; cytryny - 240kg; grejfruty białe - 30kg; grejfruty czerwone - 15kg; kiwi - 40kg; mandarynki - 350kg; melony (800-1000g/szt.) - 220 szt.; nektarynki - 120kg; pomarańcze - 420kg; winogrona jasne - 800kg; winogrona ciemne - 800kg; borówka amerykańska - 10kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.00-7, 01.13.13.22-7, 01.13.13.21-0, 01.13.13.14-8, 01.13.13.13-1, 01.13.13.34-4, 01.13.11.12-2, 01.13.11.17-7, 01.13.11.11-5, 01.13.13.32-0, 01.13.12.10-9, 01.13.12.30-5, 01.13.11.18-4, 01.13.12.40-8, 01.13.13.30-6, 01.13.12.20-2, 01.13.13.40-9, 01.13.13.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.