To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Wolin: Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wolinie
Numer ogłoszenia: 173540 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110604 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wolinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wolinie, fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji , oryginalnie zapakowanych oraz spełniających wszelkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce w asortymencie i rocznych ilościach , wyszczególnionych w Arkuszu kalkulacyjnym - formularzu cenowym , stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Arkusz 2) Artykuły biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy w 2009 r. w dalszych latach według , tych cen i postanowień umownych. 3) W ramach kwoty umownej Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w rocznych ilościach zamówionych artykułów biurowych asortymentu określonego w Arkuszu Kalkulacyjnym - formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Termin gwarancji dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy . 5) Do dostawcy artykułów biurowych należeć będzie : - dostawa do Urzędu Miejskiego w Wolinie, - wniesienie artykułów - materiałów biurowych do wskazanego przez pracownika Urzędu Miejskiego w Wolinie pomieszczenia, - termin wymagany dostarczenia artykułów -materiałów biurowych : Wykonawca dostarczy zamówiony poprzedniego dnia towar ,swoim transportem, dnia następnego do godziny 1500. Przy dostawie uwzględni telefoniczne uzgodnienia w tym względzie dokonane przy składaniu zamówienia z pracownikiem Zamawiającego Uwaga: Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia nazwy artykułów -materiałów biurowych lub odwołanie do producentów oznacza wymagany przez Zamawiającego standard techniczno - jakościowy artykułu-materiału biurowego. Dopuszcza się składanie oferty na artykuły - materiały biurowe innych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego tj. artykułów - materiałów równoważnych ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73999.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM ZBIGNIEW ANDRZEJ DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM ZBIGNIEW ANDRZEJ DOBRODZIEJ
- Papcom S.C. Zbigniew Dobrodziej, Łukasz Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 58914,87
- Oferta z najniższą ceną: 52030,74 oferta z najwyższą ceną: 60949,35
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.