eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SłupiaBudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Dębno- Zagacki, Jeziorko, gm. Nowa Słupia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Nowa Słupia: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Dębno- Zagacki, Jeziorko, gm. Nowa Słupia
Numer ogłoszenia: 173580 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Dębno- Zagacki, Jeziorko, gm. Nowa Słupia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sieci wodociągowej w miejscowości Dębno, w tym: Dębno- Zagacki- długości sieci: -długość nowoprojektowanej sieci wodociągowej D90 PVC 816,5 m -liczba przyłączy 31 szt. -długość łączna przyłączy D 40 - 63 PE i 90 PVC 700 m w tym: D40 PE 368 m D50 PE 217 m D63 PE 64 m D90 PVC 51 m -Hydranty p.poż. nadziemne D80 5 szt. Uwaga!!! Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dębno- Berdyszów nie jest przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu przetargowym! Sieci wodociągowej w miejscowości Jeziorko, w tym: długość nowoprojektowanej sieci wodociągowej D160-90 PVC 4352.5m w tym D90 PCV 1456 m. D110 PCV 765 m. D160 PCV 2131.5 m. Przyłączy wodociągowych- 144 sztuki -długość łączna przyłączy D 40 - 63 PE i 90 PVC 2223 m -Hydranty p.poż. nadziemne D80 21 szt. Uwaga!!! W miejscowości Jeziorko została opracowana dokumentacja na uzupełnienie przyłączy wodociągowych (aneks): Liczba przyłączy- 6 sztuk Długość przyłączy D 40 PE 89 m Hydranty nadziemne D 80- 21szt. Przed przystąpieniem do robót na określonym odcinku należy: -Zapoznać się z warunkami podanymi w ZUDP -Ustalić wstępne położenie przewodów na podstawie planów syt.- wys. -Zawiadomić użytkowników istniejących przewodów o planowanym terminie przystąpienia do robót, -Ustalić faktyczne usytuowanie i głębokość posadowienia istniejącej infrastruktury podziemnej poprzez ich ręczne odkopanie z zachowaniem środków ostrożności odpowiednio do danego rodzaju przewodu. Roboty ziemne na sieci wodociągowej wykonać mechanicznie i ręcznie jako skarpowe i o ścianach pionowych z zabezpieczeniem ścian balami drewnianymi lub wypraskami stalowymi zgodnie z normą BN-83/8836-02. Przy realizacji sieci na terenie prywatnych posesji oraz wykonywaniu przyłączy wodociągowych wykopy wykonywać wyłącznie ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności w wykopach wąsko przestrzennych, szalowanych. Zmiany kierunku trasy sieci w zakresie od 15o do 90o realizować poprzez stosowanie kształtek, łuków segmentowych. Zmiany kierunku poniżej 15o realizować formując łuki na zimno na budowie przy dostosowaniu minimalnego promienia gięcia do temperatury otoczenia. Uzbrojenie sieci wodociągowej: - zasuwy klinowe kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem klina, PN 10 MPa, - hydranty nadziemne D80, PN 10MPa, Przyłącza wodociągowe zaprojektowano z rur i kształtek polietylenowych PE 80SDR 11 o średnicach D40/3,7 mm, D50/4,6 mm, D63/5,8 mm posiadających obowiązujące atesty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz certyfikat jakości ISO 9001. Średnica przyłącza zależy od długości przyłącza, ilości podłączonych budynków oraz wyposażenia budynku. Na 50 cm przed ławą fundamentową za pomocą złączki przejściowej do rur PE D40x 1 ¼ lub D50x 1 ½ z gwintem wewnętrznym, przyłącze wykonać z rury stalowej ocynkowanej D 1¼ lub D 1 ½ zaizolowanej taśmą. W przejściach pod ławą fundamentową lub przez ścianę studzienek wodomierzowych należy założyć rurę ochronną stalową czarną D 108/4,5 mm o długości L=0,80m z uszczelnieniem tuleją gumową lub za pomocą sznura konopnego białego. Przejścia rurociągów pod drogami wykonać metodą przewiertu poziomego, w stalowych rurach ochronnych. Po wykonaniu przewiertu rurą stalową wprowadzić do jej wnętrza rurę przewodową na płozach z tworzywa sztucznego. Rurę ochronną wyposażyć w wylewkę (analogia sączek węchowy) z rury stalowej D25mm lub D20mm zakończoną u góry skrzynką uliczną do zasuw, montowanych na podłożu betonowym lub betonowych płytkach z otworami w przypadku przejść rurociągów tłocznych). Konce rur stalowych zaślepić manszetami. Przejścia pod ciekami i rzeką Pokrzywianką wykonać w rurach ochronnych z zachowaniem minimalnej zalecanej odległości pomiędzy wierzchem rury i dnem koryta rzeki 2m i cieków naturalnych 1,2m. Po wykonaniu przejścia pod dnem cieków metodą przekopu należy dno i skarpy cieku zabezpieczyć narzutem kamiennym na długości minimum 2m w górę i w dół od miejsca przekopu w celu zabezpieczenia przed rozmywaniem i 5m w górę i w dół (narzut w płotkach) w przypadku rzeki Pokrzywianki. Lokalizację przejść przewiduje się oznaczyć za pomocą słupków betonowych po obu stronach rzeki i cieków. CPV 45231300-8, 45232100-3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa będąca załącznikiem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- załącznik Nr 9 do siwz. Oryginalna dokumentacja projektowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: wadium wynosi 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł) 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.) 3.Termin i miejsce wniesienia wadium 1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Ostrowcu Świętokrzyskim O/Nowa Słupia Nr: 35 8507 0004 2007 7006 0381 0025 najpóźniej w dacie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 (Formy wadium) SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.08.2008r. o godz. 10:00. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. 5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy ; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zwrot wadium Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: 1. upłynął termin związania ofertą; 2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona, Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Utrata wadium Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach wskazanych w cz. VI pkt 3 ppkt 5 lit a, b i c SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r. ,poz. 177 z póź. zm.), 2. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r. ,poz. 177 z póź. zm.), 3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym szczegółowym (na prośbę Wykonawcy Zamawiający prześle drogą mailową lub na nośniku cd przedmiary w formacie ATH) UWAGA!!! Podstawy KNR są poglądowe, służą do opisu przedmiotu zamówienia, nie są podstawą do wyceny! 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników) c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r. ,poz. 177 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r. ,poz. 177 z póź. zm.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). f) Wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów- referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik Nr 4 do siwz g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w szczególności do kierownika budowy, w tym również aktualne zaświadczenie na dzień składania ofert o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, h) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik Nr 8 do SIWZ. i) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, j) Do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo finansowy prac- załącznik Nr 5 do siwz, k) Oświadczenie wykonawcy, że obejrzał teren budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, w celu uzyskania dodatkowych niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowego skalkulowania ceny. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r .( Dz. U. z 2006, Nr 87,poz. 605 ) 3) Do oferty należy dołączyć także Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 7 (sprzęt przewidziany do realizacji umowy). 3. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie Zgodnie z Art. 23 ust. 4 uPzp jeżeli oferta wykonawców, o których mowa powyżej, została wybrana, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązuje wykonawców do dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. 2) Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego 3) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowej Słupi ul. Rynek 15 26-006 Nowa Słupia pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowej Słupi ul. Rynek 15 26-006 Nowa Słupia pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.09.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Województwa Świętokrzyskiego, planowane jest dofinansowanie do 60% kosztów inwestycji

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.