Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Zamość: Roboty budowlane, prace konserwatorskie w ramach Projektu Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki.
Numer ogłoszenia: 173603 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane, prace konserwatorskie w ramach Projektu Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane, prace konserwatorskie w ramach Projektu Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki. Zakres robót obejmuje: 1. Rynek Wodny na Starym Mieście w Zamościu. Roboty budowlano - montażowe: Zagospodarowanie płyty Rynku Wodnego: wykonanie nawierzchni z podbudową i odwodnieniem, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej /w tym oświetlenie wysokie i niskie/, budowa infrastruktury teleinformatycznej związanej z budową systemu zabezpieczenia wizyjnego w obszarze Rynku, wprowadzenie elementów małej architektury (ławki, murki, fontanna), wprowadzenie zieleni niskiej. 2. Rynek Solny wraz z placem Jaroszewicza oraz ulicami przyległymi: Pereca i Zamenhofa. Roboty budowlano - montażowe: - zagospodarowanie płyty Rynku Solnego, Placu Jaroszewicza oraz przyległych odcinków ulic: Pereca i Zamenhofa (nowy układ funkcjonalno-kompozycyjny placów, ciągów pieszo-jezdnych, miejsc parkingowych), wykonanie nawierzchni z podbudową i odwodnieniem: placów, ciągów pieszo jezdnych, parkingów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów obiektów przyległych, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej /w tym oświetlenie, usunięcie kolizji/ oraz budowa infrastruktury teleinformatycznej związanej z budową systemu zabezpieczenia wizyjnego w obszarze Rynku i placu, wprowadzenie elementów małej architektury, (ławki, murki, bramy, donice), wprowadzenie zieleni. 3. Ulica Solna (na odcinku od Rynku Wielkiego do Rynku Solnego/ ul. Pereca i od ul. Zamenhofa do Pl. Stefanidesa w Zespole Staromiejskim w Zamościu) Roboty budowlano - montażowe: Wykonanie nawierzchni wraz podbudową i odwodnieniem, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów obiektów przyległych, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej. 4. Ulica Ratuszowa (na odcinku od Rynku Wielkiego do Rynku Solnego w Zespole Staromiejskim w Zamościu). Roboty budowlano - montażowe: Wykonanie nawierzchni wraz podbudową i odwodnieniem, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów obiektów przyległych, budowa i przebudowa infrastruktury: sieci wod-kan, deszczowej, energetycznej. 5. Elewacja frontowa Ratusza oraz elewacja wieży Ratusza na Starym Mieście w Zamościu. Roboty budowlano - montażowe Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji frontowej i wieży: naprawa tynków w tym tynki renowacyjne, malowanie, wykonanie cokołów z płyt kamiennych, wymiana stolarki okiennej, remont lub wymiana stolarki drzwiowej, remont (wymiana) obróbek blacharskich /gzymsów, parapetów, rynien i rur spustowych/, remont elementów stalowych - balustrady wieży Ratusza, latarni wspornikowych, remont tarczy zegarowej na wieży, wykonanie kamiennej płaskorzeźby orła. Prace konserwatorskie: Prace renowacyjne sztukatorskich i kamiennych elementów wystroju elewacji. 6. Schody Ratusza Miejskiego na Starym Mieście w Zamościu. Roboty budowlano - montażowe Wykonanie remontu konserwatorskiego: naprawa murów i sklepień, podbicia fundamentów, wykonanie izolacji poziomych i pionowych, wymiana balustrady żelbetowej na kamienną, naprawa tynków, malowanie. Prace konserwatorskie: Konserwacja istniejącego fragmentu balustrady kamiennej oraz gzymsu. Celem uniknięcia błędów w wykonaniu i montażu schodów Ratusza Wykonawca w zakresie zamówienia wykona dokumentację fotogrametryczną powyższego obiektu. 7. Adaptacja piwnic Oficyn Ratusza na cele turystyczne - aranżacja i wyposażenie trasy turystycznej na Starym Mieście w Zamościu. Roboty budowlano - montażowe Wykonanie: instalacji elektrycznych i teletechnicznych: monitoring, punkty bezprzewodowego dostępu do Internetu, kioski multimedialne, prace konserwatorskie i impregnacyjne historycznych murów ceglanych, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, wyposażenie trasy turystycznej - montaż gablot, tablic informacyjnych itp. Lokalizacja: Zamość Stare Miasto, strefa ścisłej ochrony konserwatorskiej zespołu Staromiejskiego Miasta Zamość..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 7.2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 7.2.1. Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót. 7.2.2. Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 3 mln złotych. 7.2.3. Partnerzy Konsorcjum muszą spełniać łącznie kryteria dotyczące doświadczenia oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. 7.2.4. Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zadanie o wartości 5 mln zł lub 2 zadań o wartości łącznej 5 mln zł., odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na remontach i pracach konserwatorskich w obiektach zabytkowych lub obiektach znajdujących się w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Celem potwierdzenia spełnienia wymagań jakościowych w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków lub organ ochrony zabytków właściwy dla miejsca wykonywania robót na obiektach zabytkowych. Do wykazu należy załączyć referencje od inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.2.5. Cały kluczowy personel kierowniczy proponowany do wykonania zamówienia winien mieć odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do robót objętych niniejszym przetargiem. Wykonawca winien dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: kierownik budowy - 1 osoba oraz kierownicy: robót ogólnobudowlanych - 1 osoba, drogowych - 1 osoba, sanitarnych - 1 osoba, elektrycznych i telekomunikacyjnych - 1 osoba, konserwatorskich - 1 osoba oraz archeolog - 1 osoba. Doświadczenie zawodowe każdej z osób z proponowanego personelu kluczowego winno wynosić minimum 5 lat. Kierownik budowy może być jednocześnie kierownikiem robót ogólnobudowlanych. Każda z wymienionych osób za wyjątkiem kierownika robót konserwatorskich i archeologa musi posiadać stosowne uprawnienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych oraz musi posiadać zaświadczenie o kwalifikacjach wydanych na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych ( Dz. U. z 1994r Nr 31, poz. 197 ), §17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności ( Dz. U. z 1994r Nr 16, poz. 55 ) lub spełniać wymagania § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, czyli : posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego oraz wykazać się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Powyższa praktyka winna być potwierdzona przez właściwy Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków lub organ ochrony zabytków właściwy dla miejsca wykonywania robót na obiektach zabytkowych. Kierownik robót konserwatorskich musi spełniać wymogi ustalone w § 7.1, a archeolog w § 10.1. Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150 poz. 1579). 7.2.6. Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 3 mln zł. 7.2.7. Wykonawca winien nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 7.3. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku dana Oferta zostanie wykluczona z dalszego postępowania. 7.4. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 8 na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt 7. na zasadzie spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 8.1.1. Formularz oferty przetargowej na roboty (Formularz 1); 8.1.2. Dowód wniesienia wadium; 8.1.3. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy, w przypadku Konsorcjum należy wypełnić odrębnie dla każdego Partnera (Formularz 2); 8.1.4. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Formularz 2a); 8.1.5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Formularz 3); 8.1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.1.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.1.9. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 8.1.10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie 3 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.1.11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.1.12. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.1.13. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia (Formularz 4). Do Formularza należy załączyć uprawnienia budowlane danej specjalności oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonaniu zamówienia (zgodnie z wymogami pkt 7.2.5.); 8.1.14. Harmonogram realizacji inwestycji (Formularz 5); 8.1.15. Plan Robót Podwykonawcy (Formularz 6). W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia którą zamierza powierzyć podwykonawcy. 8.1.16. Wykaz robót budowlanych zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt 7.2.4. (Formularz 7). Do Formularza należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością; 8.1.17. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 3 mln zł. W przypadku polisy z terminem związania krótszym niż czas trwania kontraktu wymagane jest zobowiązanie w formie oświadczenia o przedłużeniu polisy na czas wymagany; 8.1.18. Wykaz stawek i narzutów dla robót nieprzewidzianych do wykonania (Formularz 8); 8.1.19. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zgodnie z zasadami zawartymi w punkcie 18 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wykaz elementów do fakturowania sporządzony w podziale na działy jak w harmonogramie realizacji inwestycji z podaniem cen jednostkowych i wartości. 8.2. Wykonawcy zagraniczni, 8.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.1.6, 8.1.8, 8.1.11., 8.1.12. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8.2.2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 8.1.7. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 8.2.3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2.1.lit. a i 8.2.1.lit. c oraz 8.2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 8.2.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.3. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 8.1. muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt 8.1.5, 8.1.6, 8.1.7, 8.1.8, 8.1.11 i 8.1.12 niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 8.5. Jeżeli ofertę składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć list intencyjny Konsorcjum. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum: - upoważniał jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, - stwierdzał, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania - zostanie zawarta umowa Konsorcjum z notarialnie potwierdzonymi podpisami na czas trwania kontraktu, powiększona o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Zamość, Wydział Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Ochrony Zabytków, ul. Kołłątaja 1, 22-400 Zamość..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Rewitalizacja zabytkowego Starego Miasta w Zamościu, jedynego obiektu z województwa lubelskiego wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki. Osoby uprawnione do udzielenia informacji: mgr inż. arch. Barbara Skórzyńska - Terlecka - Z-ca Dyrektora Wydziału Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Ochrony Zabytków Urzędu Miasta Zamość, ul. Kołłątaja 1,(tel.0-84 677-24-71, 0-84 638-64-48) mgr inż. Anna Jasiak - inspektor Wydziału Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Ochrony Zabytków Urzędu Miasta Zamość, ul. Kołłątaja 1, (tel.0-84 677-24-76, 0-84 638-64-48), e-mail: annajasiak@zamosc.um.gov.pl Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość (Ratusz) pokój nr 12, 3 listopada 2009r, o godzinie 10:30 ..
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa urządzenia grzewczo- chłodzącego dla procedur kardiochirurgicznych
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Renowacja schodów budynku Ratusza w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w zakresie 5 (pięciu) części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.