To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Chorzów: Dostawa kopert
Numer ogłoszenia: 173608 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147848 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. 2.Zakres niniejszego zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę kopert: 1. Koperty C4 o wym. 229 x 324 mm; w prawym górnym rogu okienko o wym.55 x 90mm [odległość od górnej krawędzi 50mm, od prawej krawędzi 20 mm]; papier biały o gramaturze min.90g/m2 otwierana po krótszym boku; sposób klejenia - HK tj.: z odrywanym paskiem; w paczkach po 250 szt.- szacunkowa ilość- 160 paczek; 2. Koperty B4 o wym.250 x 353 x 400mm [ z rozszerzonymi bokami i spodem]; papier biały o gramaturze min.140g/ m2; otwierana po krótszym boku; sposób klejenia - HK tj. z odrywanym paskiem; w paczkach po 250 szt.-szacunkowa ilość- 80 paczek; KOPERTY DO KOPERTOWNICY PITNEY BOWES DI 621 3. Koperty C6/5 o wym. 114 x 229 mm; w prawym dolnym rogu okienko o wym. 45 x 90mm [odległość od dolnej krawędzi 15 mm, od prawej krawędzi 20 mm]; papier biały o gramaturze min. 90g/m2 z ciemnym poddrukiem zapewniającym poufność korespondencji; otwierana po dłuższym boku; skrzydełka boczne wywinięte na zewnątrz [pożądany owalny kształt zamknięcia]; sposób klejenia NK tj.: zaklejane na mokro; w paczkach po 1000 szt.- szacunkowa ilość - 240 paczek; 4. Koperty DIN DL o wym. 110 x 220 mm; w prawym dolnym rogu okienko o wym. 45 x 90mm [odległość od dolnej krawędzi 15 mm, od prawej krawędzi 20 mm]; papier biały o gramaturze min. 90g/m2 z ciemnym poddrukiem zapewniającym poufność korespondencji; otwierana po dłuższym boku; skrzydełka boczne wywinięte na zewnątrz [pożądany owalny kształt zamknięcia] ; sposób klejenia NK tj.: zaklejane na mokro; w paczkach po 1000 szt.-szacunkowa ilość - 160 paczek; 5. Koperty C5 o wym.162x229 mm; w prawym górnym rogu okienko o wym. 45 x 90 mm [odległość od górnej krawędzi 50 mm, od prawej krawędzi 20 mm]; papier biały o gramaturze min. 90g/m2 z ciemnym poddrukiem zapewniającym poufność korespondencji; otwierana po dłuższym boku; skrzydełka boczne wywinięte na zewnątrz [wymagany owalny kształt zamknięcia]; sposób klejenia NK tj.: zaklejane na mokro; w paczkach po 500 szt.-szacunkowa ilość - 160 paczek. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady. Okres gwarancji liczony będzie od daty dostawy kopert do Zamawiającego. Gwarancja dotyczy w szczególności trwałości i nienaruszalności kopert oraz trwałości zastosowanego kleju. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w części II SIWZ oraz warunkami zawartymi we wzorze umowy zamieszczonym w części IV SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert częściowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP ADART RAFAŁ ZIĘBA ZAKŁAD PRODUKCJI KOPERT, ul. Gen. Roi 6, 30-606 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52343,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37785,60
Oferta z najniższą ceną: 37785,60 / Oferta z najwyższą ceną: 37785,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Powierzchniowe naprawy betonu konstrukcji nośnej na estakadzie w ciągu ul. Katowickiej w Chorzowie"
- Roboty remontowe w budynkach Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2 i 2a
- Projekt przebudowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla Szkoły Podstawowej nr 29 przy ulicy Lwowskiej 36
- Modernizacja nawierzchni sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Łagiewnickiej 18 w Chorzowie
- Budowa rezerwowego zasalania wody dla Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BON-IV.272.27.2024.ŁC Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Dostawa materiałów biurowych, papieru, kopert oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.