Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-10
Bytom: Ochrona mienia w zakresie dozorowania terenów i obiektów Oddziału Spółki
w Dąbrowie Górniczej Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji
w 2016r.
Numer ogłoszenia: 173626 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia w zakresie dozorowania terenów i obiektów Oddziału Spółki w Dąbrowie Górniczej Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji w 2016r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona mienia w zakresie dozorowania terenów i obiektów Oddziału Spółki w Dąbrowie Górniczej Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji w 2016r. Część I: ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w rejonach: siedziby Zakładu w Dąbrowie Górniczej i byłej KWK 1 Maja - Morcinek - Moszczenica w Wodzisławiu Śląskim. Część II: ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie byłej KWK Powstańców Śląskich - Bytom I w Bytomiu. Część III: ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenu i budynku biurowego byłej KWK Wałbrzych - Nowa Ruda przy ul. Kłodzkiej 31-33 w Nowej Rudzie. Część IV: ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie byłego Zakładu KWK Katowice-Kleofas w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.74.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: w kwocie 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100), Część II: w kwocie 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100), Część III: w kwocie 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), Część IV: w kwocie 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100),
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy polegającą na ochronie mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów o wartości nie mniejszej niż: dla Części I 40.000,00 zł brutto, dla Części II 50.000,00 zł brutto, dla Części III 15.000,00 zł brutto, dla Części IV 70.000,00 zł brutto, wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych wykazie 5.3.5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5.3.6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.3.2. Wykonawca winien dysponować wykwalifikowanymi, sprawnymi fizycznie osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w liczbie niezbędnej do pełnego obłożenia dobowego wszystkich posterunków w zakresie Części na które złożył ofertę, zgodnie z zakresem osobowym określonym w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w systemie pracy trzyzmianowym (8 godzin pracy/16 godzin odpoczynku), t.j.: dla Części I: co najmniej 6 osobami, w tym: minimum 1 osobą będącą kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w ochronie mienia, pełniącą równcześnie funkcję szefa ochrony. W związku z powyższym Wykonawca winien wskazać w załączniku nr 3.1 do druku OFERTA stanowiącym Wykaz Personelu osoby którymi dysponuje w liczbie nie mniejszej niż wyżej wskazana (w tym wymaganą liczbę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i szefa ochrony). dla Części II: co najmniej 6 osobami, w tym: minimum 1 osobą będącą kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w ochronie mienia, pełniącą równcześnie funkcję szefa ochrony. W związku z powyższym Wykonawca winien wskazać w załączniku nr 3.2 do druku OFERTA stanowiącym Wykaz Personelu osoby którymi dysponuje w liczbie nie mniejszej niż wyżej wskazana (w tym wymaganą liczbę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i szefa ochrony). dla Części III: co najmniej 3 osobami, w tym: minimum 1 osobą będącą kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w ochronie mienia, pełniącą równcześnie funkcję szefa ochrony W związku z powyższym Wykonawca winien wskazać w załączniku nr 3.3. do druku OFERTA stanowiącym Wykaz Personelu osoby którymi dysponuje w liczbie nie mniejszej niż wyżej wskazana (w tym wymaganą liczbę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i szefa ochrony). dla Części IV: co najmniej 9 osobami, w tym: minimum 1 osobą będącą kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w ochronie mienia, pełniącą równcześnie funkcję szefa ochrony. W związku z powyższym Wykonawca winien wskazać w załączniku nr 3.4 do druku OFERTA stanowiącym Wykaz Personelu osoby którymi dysponuje w liczbie nie mniejszej niż wyżej wskazana (w tym wymaganą liczbę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i szefa ochrony).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.3.4. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000,00 zł.5.3.7. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ polega na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów w celu oceny spełniania tego warunku obowiązany jest także przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że podmiot ten jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 do druku OFERTA
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Kwalifikowany personel - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz sytuacji opisanej w § 2 ust. 3 i ust. 5 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)....
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 16. PODWYKONAWSTWO 16.1. Wykonawca może w ramach Części I i/lub Części II i/lub Części III i/lub Części IV przedmiotu zamówienia powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 16.2. Zamawiający nie określa, która część zamówienia w ramach Części I i/lub Części II i/lub Części III i/lub Części IV może być powierzona podwykonawcy. 16.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 16.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w rejonach: siedziby Zakładu w Dąbrowie Górniczej i byłej KWK 1 Maja - Morcinek - Moszczenica w Wodzisławiu Śląskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.1. Posterunek I - Teren i budynek siedziby Oddziału Spółki w Dąbrowie Górniczej Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji przy ul. Perla 10 w Dąbrowie Górniczej. Zakres ochrony: ochrona zewnętrzna i wewnątrz budynku, ochrona wyposażenia, sprzętu i urządzeń, kontrola ruchu osobowego ze szczególną ewidencją interesantów Archiwum Zakładowego, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie ewidencji kontroli pomieszczeń biurowych, w tym pomieszczenia Archiwum Zakładowego, z zapisem godzin kontroli, prowadzenie ewidencji wydawania kluczy, kontrola terenu przynależnego do budynku, Czas ochrony: całodobowo 1 osoba na każdej zmianie. 2.1.2. Posterunek II - Teren i budynek b. KWK 1 Maja - Morcinek - Moszczenica w Wodzisławiu Śląskim - Osiedle 1 Maja 16a Zakres ochrony: budynek biurowy wraz z wyposażeniem oraz przyległy teren Czas ochrony: w dni robocze w godzinach 1500-700, w dni wolne od pracy całą dobę -1 osoba na zmianie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Kwalifikowany personel - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie byłej KWK Powstańców Śląskich - Bytom I w Bytomiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2.1. Posterunek I - ochrona obiektu i terenu przynależnego do tego obiektu usytuowanego w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 129a. Zakres ochrony: ochrona zewnętrzna i wewnątrz budynku, ochrona sprzętu, urządzeń i wyposażenia, kontrola ruchu osobowego, prowadzenie ewidencji wydawania kluczy, kontrola terenu przynależnego do budynku, Czas ochrony: całodobowo 1 osoba na każdej zmianie. 2.2.2. Posterunek II - ochrona budynku administracyjnego i terenu przynależnego do tego budynku usytuowanego w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 207. Zakres ochrony: ochrona zewnętrzna i wewnątrz budynku, kontrola ruchu osobowego, ochrona sprzętu, urządzeń i wyposażenia, prowadzenie ewidencji wydawania kluczy, kontrola terenu przynależnego do budynku, Czas ochrony: całodobowo 1 osoba na każdej zmianie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Kwalifikowany personel - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenu i budynku biurowego byłej KWK Wałbrzych - Nowa Ruda przy ul. Kłodzkiej 31-33 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres ochrony: ochrona zewnętrzna i wewnątrz budynku, ochrona sprzętu, urządzeń i wyposażenia, wzrokowa kontrola przyległego terenu, Czas ochrony : w dni robocze w godzinach 1500 - 700, w dni wolne od pracy całą dobę - 1 osoba na każdej zmianie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie byłego Zakładu KWK Katowice-Kleofas w Katowicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.4.1. Posterunek I - Zakład Główny KWK Katowice - Kleofas 40-833 Katowice ul. Obroki 77. Zakres ochrony: ochrona obiektów wraz z wyposażeniem, kontrola ruchu osobowego, budynek dyrekcji i starej cechowni, budynek nadszybia szybu Fortuna III, budynek rozdzielni głównej, budynek maszyny wyciągowej szybu Fortuna I Zachód, urządzenia pompowni głębinowej Fortuna II na wygrodzonym terenie, budynek kondensacji, teren przyległy do budynków, oraz urządzenia będące wyposażeniem w/w obiektów, a także uzbrojenie terenu, (załącznik - mapka terenu Zakładu Głównego z granicą terenu podlegającego ochronie), Czas ochrony: całodobowo 2 osoby na każdej zmianie. 2.4.2. Posterunek II - Teren i obiekty szybu Wschodniego II po byłej KWK Katowice-Kleofas w Katowicach przy ul. Bocheńskiego. Zakres ochrony: obiekty i urządzenia na terenie Posterunku II: budynek szybu Wschodniego II łącznie z halą szybową, wieża nadszybia szybu Wschodniego II, ogrodzenie terenu wokół szybu Wschodniego II, budynek nadszybia # Wschodni, teren przyległy Czas ochrony: całodobowo 1 osoba na każdej zmianie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Rozbiórka budynku gospodarczego, wykonanie muru oporowego wraz z remontem istniejącej nawierzchni utwardzonej w rejonie budynku mieszkalnego przy ul. Ofiar Katynia 58 w Zabrzu" dla SRK S.A.
- Dostawa leków
- Dostawa sprzętu krawieckiego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokształcących
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.