Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Wrocław: REMONT STADIONU SPORTOWEGO PRZY UL. KOSMONAUTÓW 320 WE WROCŁAWIU W RAMACH ZADANIA: PIŁKARSKIE CENTRA TRENINGOWE
Numer ogłoszenia: 173632 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7334060, 3548162, fax 0-71 3473490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT STADIONU SPORTOWEGO PRZY UL. KOSMONAUTÓW 320 WE WROCŁAWIU W RAMACH ZADANIA: PIŁKARSKIE CENTRA TRENINGOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - remont Stadionu Sportowego przy ul. Kosmonautów 320 we Wrocławiu w zakresie: - przebudowa nawierzchni trawiastej boiska głównego, -czyszczenie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z drenażu do sieci zewnętrznej, - remont istniejącej instalacji nawadniającej z wyposażeniem w zraszacze, - remont nawierzchni bieżni lekkoatletycznej, - wyposażenie boisk w osprzęt zgodnie z wymogami FIFA, - remont boiska treningowego. Zakres zamówienia: zdjęcie 426,102 m3 warstwy ziemi urodzajnej, rozebranie 490 m obrzeży, czyszczenie 178 m kanałów kołowych, wykonanie 2358,20 m2 nawierzchni z mączki ceglanej, wykonanie oraz pielęgnacja 7566,50 m2 nawierzchni trawiastej, mechaniczna pielęgnacja 7096,20 m2 nawierzchni trawiastych wykonanych darniowaniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.61.00 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.61.00 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. udokumentować należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch boisk o nawierzchni trawiastej (naturalnej) oraz co najmniej jednej bieżni sportowej o nawierzchni z mączki ceglastej oraz dysponować osobami do pełnienia nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50% ceny oferty brutto, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie TAK/NIE (spełnia/nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch boisk o nawierzchni trawiastej (naturalnej) oraz co najmniej jednej bieżni sportowej o nawierzchni z mączki ceglastej, w tym celu dołączy do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób pełniących nadzór nad wykonaniem zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, 5) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dla osób pełniących nadzór nad wykonaniem zamówienia, 6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50% ceny oferty brutto.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lubińska 53 we Wrocławiu, pokój nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokój nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca załączy do oferty oświadczenie wykonawcy, że oferowany sprzęt sportowy spełnia normę FIFA. Do kontaktów: Agata Wewióra, tel. 071 354 81 62, faks 071 354 81 69, agata.wewiora@mosir.wroc.pl
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 109 WE WROCŁAWIU
- SZP/243-344/2025 Dostawa specjalistycznych sond do oscyloskopów w ramach projektu pn."Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego" nr FEDS.01.01-IZ.00-0003/24 - zadania.
- SZP/243-336/2025,Dostawa kontrolerów sieci bezprzewodowej
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, w podziale na 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia w celu utworzenia Żłobka w Ostrorogu w ramach projektu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnych wewnętrznych w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- USŁUGA UTRZYMANIA TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ BASENU ORAZ SYSTEMU BMS WRAZ Z DOSTAWĄ CHEMII BASENOWEJ
- Zestawy sprzętu sportowego realizowane ze środków budżetu państwa w ramach Programu Wsparcia Aktywności Fizycznej Dzieci i Młodzieży - Projekt Mały Mistrz
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





