eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Poznań: Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej
Numer ogłoszenia: 173634 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej (7 pakietów)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ: nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, pozostają związani ofertą przez okres 30 dni (licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert). Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1) - zgodnie z załącznikiem nr 4. Ważny dokument dopuszczający tkaninę, z której wykonany będzie bielizna i odzież operacyjna do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem (np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski, nie dotyczy nazwy własnej przedmiotu zamówienia, której nie można przetłumaczyć). Wykonawca dołączy do oferty atest lub inny dokument od producenta np. certyfikat zgodności na tkaninę z której wykonany będzie przedmiot zamówienia oraz na nici. Wykonawca zaznaczy, którego pakietu (pozycji) ten dokument dotyczy. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców (w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Jakość - 35
  • 3. Termin gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego U.M. w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań (zmiana nazwy szpitala zgłoszona do UZP w dniu 25.06.2007), Dział Zamówień Publicznych, pokój 603..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego U.M. w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, Dział Zamówień Publicznych, pokój 603.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piżama męska dwuczęściowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 35
    • 3. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło, powłoka, poszewka, podkład.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0, 17.21.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 35
    • 3. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki, kołnierze do zastawek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 35
    • 3. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło operacyjne, serweta operacyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0, 17.21.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 35
    • 3. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszule operacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 35
    • 3. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch operacyjny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 35
    • 3. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup odzieży ochronnej operacyjnej, ochronnej dla pacjentów oraz bielizny pościelowej i operacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza operacyjna, spodnie operacyjne, spódnica operacyjna, sukienka operacyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 35
    • 3. Termin gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.