Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-22
Szczecin: Wykonanie remontu dziesięciu komunalnych lokali mieszkalnych
w Szczecinie, w podziale na cztery części:
1) Część I zamówienia - ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27;
2) Część II zamówienia - ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26;
3) Część III zamówienia - ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1;
4) Część IV zamówienia - ul. Królowej Korony Polskiej 29/4
Numer ogłoszenia: 173636 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dziesięciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na cztery części: 1) Część I zamówienia - ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27; 2) Część II zamówienia - ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26; 3) Część III zamówienia - ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1; 4) Część IV zamówienia - ul. Królowej Korony Polskiej 29/4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dziesięciu komunalnych lokali mieszkalnych, w podziale na cztery części: 1) Część I zamówienia - ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27; 2) Część II zamówienia - ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26; 3) Część III zamówienia - ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1; 4) Część IV zamówienia - ul. Królowej Korony Polskiej 29/4. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 3. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia - (ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27) - 658,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt osiem złotych), 2) dla Części II zamówienia (ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26) - 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych), 3) dla Części III zamówienia (ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1) - 1 018,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemnaście złotych), 4) dla Części IV zamówienia (ul. Królowej Korony Polskiej 29/) - 703,00 zł (słownie: siedemset trzy złote), w terminie do dnia 06.06.2014 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie remontu lub modernizacji w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, w budynku lub jego części /lokalach mieszkalnych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale X siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25, pokój nr 10
70-546 Szczecin
po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 20 zł dla jednej Części na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 10 70-546 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych - ul. Szarotki 14/20, ul. Jagiellońska 5/12, ul. Krzywoustego 18/27. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: 1) nr 20 w budynku przy ul. Szarotki 14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 35,83 m2): a) w branży budowlanej - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, mycie, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż podgrzewacza gazowego, wodomierza, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, tablicy licznikowej, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., roboty uzupełniające, 2) nr 12 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,98 m2): a) w branży budowlanej - wymiana tynków, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa stolarki drzwiowej i okiennej, remont wc poza lokalem, montaż czujnika czadu, postawienie pieca, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż baterii, wodomierza, kuchenki gazowej, zlewozmywaka i spłuczki, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji, osprzętu i tablic, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 3) nr 27 w budynku przy ul. Krzywoustego 18 (powierzchnia użytkowa lokalu - 7,08 m2): a) w branży budowlanej -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian wewnętrznych, naprawa mycie, dopasowanie skrzydeł okiennych, przecierka tynków wewnętrznych, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierza, próba szczelności instalacji wodociągowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablic, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., prace uzupełniające.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych - ul. Drzymały 14/15, ul. Królowej Jadwigi 32/9, ul. Królowej Jadwigi 33/22, ul. Langiewicza 4/26. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: 1) nr 15 w budynku przy ul. Drzymały 14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,64 m2): a) w branży budowlanej - dwukrotne malowanie farba emulsyjną ścian wewnętrznych, naprawa podłóg, mycie, przestawienie pieca kaflowego, wymiana drzwi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierza, czujnika czadu, próba instalacji wodociągowej , c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji, osprzętu, wlz i tablicy, pomiar rezystancji instalacji elektr., 2) nr 9 w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 32 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,97 m2): a) w branży budowlanej - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian wewnętrznych, szklenie, naprawa posadzki, mycie, przestawienie pieca kaflowego, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż kuchenki gazowej, próba instalacji wodociągowej, próba instalacji gazowej, montaż zlewozmywaka, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy licznikowej, pomiar rezystancji instalacji elektr., 3) nr 22 w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 33 (powierzchnia użytkowa lokalu - 27,35 m2): a) w branży budowlanej - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie, szklenie, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierza, zlewu, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji i osprzętu, montaż tablicy licznikowej, pomiar rezystancji instalacji elektr., 4) nr 26 w budynku przy ul. Langiewicza 4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 33,47 m2): a) w branży budowlanej - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie, przestawienie pieca kaflowego, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż czujnika czadu, zlewozmywaka, próba instalacji gazowej c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablic licznikowych, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komunalnych lokali mieszkalnych - ul. Budziszyńska 8/66, ul. Szpitalna 9/1. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: 1) nr 66 w budynku przy ul. Budziszyńskiej 8 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,89 m2): a) w branży budowlanej - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa posadzki, naprawa tynków, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej, grzejników, zlewozmywaka, ustępu, baterii, wodomierza, próba instalacji gazowej i wodociągowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr. 2) nr 1 w budynku przy ul. Szpitalnej 9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,99 m2): a) w branży budowlanej - uzupełnienie tynków wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, drzwiowej, naprawa posadzki, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej, montaż wodomierza, ustępu, zlewozmywaka i baterii, próba instalacji wodociągowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji i osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ul. Królowej Korony Polskiej 29/4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komunalnego lokalu mieszkalnego - ul. Królowej Korony Polskiej 29/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 69,50 m2). 2. Zakres remontu: a) w branży budowlanej - naprawa tynków, przetarcie, malowanie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana wykładzin podłogowych, wywóz gruzu b) w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej, montaż zlewozmywaka, ustępu, baterii, wodomierza i wanny, próba instalacji gazowej, próba szczelności instalacji wodociągowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji, osprzętu i tablic, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa, przebudowa, czyszczenie i rozbiórka trzonów kuchennych i pieców pokojowych oraz zakup i montaż pieców przenośnych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.