Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-27
Katowice: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych oraz urządzeń gastronomicznych na potrzeby jednostki Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 173672 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych oraz urządzeń gastronomicznych na potrzeby jednostki Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli gastronomicznych oraz urządzeń gastronomicznych na potrzeby jednostki Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pięć pakietów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej lub deliktowej z możliwością rozszerzenia na kontraktową lub deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. Zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/ dostawy oraz inne niezawinione przez strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp., 2. Wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/ Wykonawcę, 3. Poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów, 4. Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 5. Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 6. Zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych, korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 7. Zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą; 8. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice (Dział Zamówień Publicznych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych, urządzeń gastronomicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krajalnica-1szt., KUTER-1szt., Wik-1szt., Mikser uniwersalny stołowy-1szt., Obieraczka do ziemniaków-1szt., Naświetlacz do jaj-1szt., Kuchenka mikrofalowa-1szt., Grill kontaktowy pojedynczy-1szt., Sterylizator do noży-1szt., Ostrzałka do noży elektryczna-1szt., Blender do żywności-1szt., Blender z rozdrabniaczem i ubijaczką-3szt., Kombiwar-1szt., Parowar-1szt., Sokowirówka-1szt., Grill typu raclette-1szt., Robot kuchenny (wielofunkcyjny)-1szt., Mikser z misą-1szt., Czajnik elektryczny bezprzewodowy 1,7l-4szt., Maszyna do pieczenia chleba-1szt., Gofrownica-1szt., Ekspress do kawy 1 grupowy-1szt., Młynek do kawy-1szt., Podstawa pod ekspres do kawy-1szt., Maszyna wieloczynnościowa gastronomiczna (+zestaw różnych przystawek)-1szt., Szatkownica elektryczna do warzyw-1szt., Pakowarka próżniowa-1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych, urządzeń gastronomicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywarka podblatowa TYP 1-1szt., Zmywarka podblatowa TYP 2-1szt., Zmywarka gastronomiczna-1szt., Zmywarka do szkła-1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych, urządzeń gastronomicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek 3 półkowy-2szt., Wózek 2 półkowy chrom-2szt., Wózek 3 półkowy chrom-2szt., Wózek kelnerski delux-1szt., Wózek transportowy-2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych, urządzeń gastronomicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Schładzarko-zamrażarka szokowa-1szt., Stół chłodniczy-1szt., Stół chłodniczy ze zlewem 1 kom-1szt., Szafa mroźnicza-1szt., Zamrażarka skrzyniowa-1szt., Chłodziarka-9szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż mebli gastronomicznych, urządzeń gastronomicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa nierdzewna z drzwiami-1szt., Stół ze zlewem 1 komorowym-1szt., Stół ze zlewem 1 komorowym z drzwiami suwanymi-1szt., Stół z drzwiami suwanymi i blokiem 2 szuflad-1szt., Stół ze zlewem 1 komorowym z drzwiami suwanymi-1szt., Stół z drzwiami suwanymi i blokiem 2 szuflad-1szt., Szafka wisząca z drzwiami suwanymi-5szt., Szafka wisząca z drzwiami suwanymi-3szt., Stół dwukomorowy do warzyw z baterią-1szt.; Stół roboczy z blokiem szuflad po lewej-2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych RCKiK w Katowicach.
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Remont boisk szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Romualda Mielczarskiego w Katowicach
- DOSTAWA LEKÓW 25
- ZP-2380-159/2025 "Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu NR LT-PL00277 "Zaangażowanie społeczności w regionie przygranicznym Litwy i Polski na rzecz dobrostanu środowiska i wzmocnienia zrównoważonej współpracy"
- Zakup i dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- ZP.261.3.2025 Zakup szaf na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.