To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-31
Ogłoszenie nr 17369 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 371657-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 373511-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, krajowy numer identyfikacyjny
1251326200000, ul.
Al. Niepodległości
190,
00608
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 5926420, 5926590, faks
225 926 663, e-mail
bzp@krus.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):0000-ZP.261.25.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części: CZĘŚĆ I- zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w ciągu 2017 roku papieru kserograficznego format A4 i A3 oraz materiałów biurowych. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wskazane w Załączniku Nr 1 do umowy mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu w trakcie trwania umowy do wyczerpania wartości umowy. CZĘŚĆ II- zakup wraz z dostawą do 17 jednostek na terenie Polski i rozładunkiem w ciągu 2017 roku, 19.275 ryz papieru kserograficznego format A4. Dla części I i II - Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę asortyment był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, był zgodny z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załącznikach do umów oraz został wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed planowanym terminem dostawy do Zamawiającego. Parametry techniczne papieru ksero - dla części I i II: a) papier biały, formatu A4, (oraz A3 dla części I) b) gramatura 80 +/- 2 (g/m2), c) białość minimum 166 +/-2 według skali białości CIE, d) grubość minimum 108+/-3 (um), e) wilgotność 4,0+/-0,5(%), f) nieprzezroczystość minimum 93+2/-1 (%), g) gładkość (szorstkość Bendtsen) minimum 160+/-50 (cm3/min). Papier pakowany w ryzy po 500 arkuszy w każdej. Dodatkowo ryzy pakowane po 5 sztuk w zbiorcze kartony. Na opakowaniu musi znajdować się logo producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II - wzory umów. 2. Opis równoważności: Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składania ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30197644-2
Dodatkowe kody CPV:
22600000-6,
30199230-1,
30199410-7,
30192133-2,
30192500-6,
30192160-0,
44424200-0,
30192111-2,
30192121-5,
22810000-1,
30199500-5,
30192600-7,
30192125-3,
22816000-3,
30197220-4,
24910000-6,
30197320-5,
30197000-6,
22852100-8,
30197100-7,
22850000-3,
30192100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Dla części I - (papier ksero i materiały biurowe) - Dostawy będą realizowane od zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 01-01-2017r.) do dnia 31 grudnia 2017 roku - w formie dostaw częściowych, w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu, w którym zgłoszone zostało zapotrzebowanie, w dniach poniedziałek-piątek w godzinach od 09:00 do 14:00. Dla części II - (papier ksero) - Dostawy będą realizowane od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej niż 01.01.2017 roku) do dnia 31.10.2017 roku - w formie dostaw częściowych do 17 jednostek na terenie Polski w ilościach i terminach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35340.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 41186.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT178486.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 227445.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.