eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskRoboty budowlane dotyczącemontażu bramy wjazdowej, wymiany drzwi do pracowni komputerowej, zabudowa drzwiowa z PCV, naprawa schodów wejściowych do budynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Słupsk: Roboty budowlane dotyczące: montażu bramy wjazdowej, wymiany drzwi do pracowni komputerowej, zabudowa drzwiowa z PCV, naprawa schodów wejściowych do budynku
Numer ogłoszenia: 173710 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Słupsku , ul. Marii Zaborowskiej 2, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8454785, faks 0-59 8453798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso3.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dotyczące: montażu bramy wjazdowej, wymiany drzwi do pracowni komputerowej, zabudowa drzwiowa z PCV, naprawa schodów wejściowych do budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych dotyczących: A. Montażu bramy wjazdowej na posesję szkoły od strony ulicy Zaborowskiej 1. Demontaż istniejącej bramy z furtką z siatki w ramkach z kątownika wraz ze słupkami stalowymi z dwuteownika, 2. Przygotowanie i montaż bramy przesuwnej, samonośnej. Konstrukcja stalowa z profilem jezdnym z kształtownika stalowego półzamkniętego 80 x 80 x 5 mm, posadowiona na 2 wózkach jezdnych 5-cio łożyskowych. Konstrukcję stanowi profil 60 x 40 mm oraz wypełnienie kształtownikiem 30 x 18 mm, rozstaw między profilami wypełnienia 8 cm. Zakończenie górnej krawędzi proste z zaślepkami pla-stykowymi w kolorze czarnym. Wymiar swiatła przejazdu 5000 x 1700 mm. Wymiar całkowity bramy z łapaczem górnym 6500 x 2000 mm. Wszystkie elementy zabez-pieczone antykorozyjnie poprzez malowanie farbami podkładowymi i finalnie natryskowo la-kierem chlorokauczukowym na kolor zielony. 3. Furtka ogrodzeniowa do bramy przesuwnej. Wykonana z profili stalowych (kształtowników zamkniętych) 80 x 40 mm jako obramowanie furtki. Wypełnienie profil 30 x 18 mm co ok. 10 cm. Zamek z wkładką patentową. Wymiar światła przejścia 1200 x 1750 mm. 4. Słupy ogrodzeniowe z cegły pełnej, klinkierowej licowane o przekroju 25 x 25 cm i wysokości 1,75 m. Posadowione na fundamencie betonowym i zakończone czapką żelbetową z lastrico płukanego. W środku słupów rdzeń stalowy z prętów zbrojeniowych. B. Wymiana drzwi do sal komputerowych. kpl 2 1. Wykucie istniejących drzwi drewnianych, 2. Obsadzenie nowych drzwi stalowych z szybką podglądową do pomieszczenia kpl 2 3. Gładzie ścian i malowanie farbą emulsyjną na powierzchni około 20 m2. 3 C. Zabudowa drzwiowa wewnętrzna z profili PCV w sali gimnastycznej kpl 1 - zabudowa o wymiarach zewnętrznych 2350 x 2460 mm z drzwiami 2-skrzydłowymi ze słupkiem ruchomym, 3 zawiasy na każdym skrzydle. 2 zamki (wkładka anty x 1) - drzwi - małe skrzydło 49 x 210 cm, duże skrzydło 106 x 210 cm na zewnątrz, wiodące, - witryny boczne 40 x 210 cm szt 2 - witryna nad drzwiami 235 x 36 cm, dwu podziałowa, - samozamykacz GEZE TS 2000 (brązowy bez blokady). - szklenie (powyżej przewiązki drzwi ) - bezpieczna x 2 + termo k = 1,1. - wypełnienie (poniżej przewiązki drzwi ) - panel w RAL 8019 - blacha ocynk wzmocniona w przekroju 1,0 mm. D. Klatka schodowa zewnętrzna od strony ulicy Witosa Klatka schodowa betonowa, o fakturze zewnętrznej z lastrica. Stopnie schodowe o długości 280 cm i szerokości 30 cm szt 8..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.42.11.14 - 45.42.11.14 45.42.11.24 - 45.42.11.24 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta ma być sporządzona na druku OFERTA - dołączonym do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane postanowieniami pkt. IV. 3. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę. 4. Ofertę złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego z napisem: Przetarg na roboty remontowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty b) kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót - zał. nr 1 c) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ustawy pzp na druku - zał. nr 2 d) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. wypis z rejestru sądowego lub zaświad. o wpisie do ewid. i dział. gospodar. - zał. nr 3 e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zał. nr 4 f) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na 4 ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-nie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zał. nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso3.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.