Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-30
Zielona Góra: Wykonanie usługi utworzenia Lubuskiej Internetowej Platformy Informacyjnej Przeciw Przemocy oraz przeprowadzenie spotkań instruktażowych dla pracowników jednostek przeciwdziałających przemocy w rodzinie w zakresie obsługi przyporządkowanych im modułów Lubuskiej Internetowej Platformy Informacyjnej Przeciw Przemocy.
Numer ogłoszenia: 173727 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 323 18 80, faks 68 352 39 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.lubuskie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rops.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi utworzenia Lubuskiej Internetowej Platformy Informacyjnej Przeciw Przemocy oraz przeprowadzenie spotkań instruktażowych dla pracowników jednostek przeciwdziałających przemocy w rodzinie w zakresie obsługi przyporządkowanych im modułów Lubuskiej Internetowej Platformy Informacyjnej Przeciw Przemocy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - utworzenie, uruchomienie, hosting i support ogólnodostępnego portalu internetowego - Lubuskiej Internetowej Platformy Informacyjnej Przeciw Przemocy mającej za zadanie upowszechnianie kompleksowej, usystematyzowanej, syntetycznej i na bieżąco aktualizowanej wiedzy na temat funkcjonujących na terenie województwa lubuskiego form i zakresu instytucjonalnego przeciwdziałania przemocy w rodzinie - wykonanie usługi przeprowadzenia 2 spotkań instruktażowych dla 2 pracowników Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze w zakresie administrowania Platformą - przeprowadzenie 12 spotkań instruktażowych dla pracowników jednostek przeciwdziałających przemocy w rodzinie i organizacji pozarządowych z obszaru województwa lubuskiego w zakresie obsługi przyporządkowanych im modułów Lubuskiej Internetowej Platformy Informacyjnej Przeciw Przemocy zgodnie z propozycją Zamawiającego. 2. W szczególności oznacza to: 1 przygotowanie i wdrożenie projektu graficznego Lubuskiej Internetowej Platformy Informacyjnej Przeciw Przemocy; 2 dostarczenie systemu zarządzania treścią CMS dla Lubuskiej Internetowej Platformy Informacyjnej Przeciw Przemocy; 3 przeszkolenie 2 pracowników Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze z zakresu zarządzania Platformą; 4 udzielenie 36-miesięcznej gwarancji obejmującej nieodpłatne usuwanie błędów i awarii związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; 5 support online w wymiarze min. 2 godz. miesięcznie oraz instalacja i utrzymanie Platformy na serwerach Zamawiającego; 6 przeprowadzenie 12 spotkań instruktażowych dla pracowników jednostek przeciwdziałających przemocy w rodzinie i organizacji pozarządowych z obszaru województwa lubuskiego w zakresie obsługi przyporządkowanych im modułów Lubuskiej Internetowej Platformy Informacyjnej Przeciw Przemocy; 7 zabezpieczenie danych przed utratą kopie zapasowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 48.22.40.00 - Pakiety oprogramowania do edycji stron WWW 72.21.22.24 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 92.31.22.12 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie przed upływem składania ofert: - wykonanych usług sporządzonych według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 SIWZ wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz z załączonym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi, to jest referencjami lub protokołami odbioru etc potwierdzającymi wykonanie niżej wymienionych usług w formie oryginału albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wykazującego się doświadczeniem i wiedzą tj. 1 jednego projektu , wykonanego w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, polegającego na projektowaniu i wykonaniu serwisu internetowego o wartości co najmniej 10.000 zł brutto i 2 dwóch usług w zakresie przeprowadzenia kursu, szkolenia, seminarium, warsztatów o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto, wykazanych w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich rodzaju daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty załącznik nr 6 zgodnie z zapisami SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji usługi osobami które posiadają doświadczenie w projektowaniu i wykonawstwie portali internetowych oraz prowadzeniu spotkań instruktażowych z zakresu tematycznego niniejszego postępowania min. trzy szkolenia z danego tematu w przypadku trenera grupy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 30 000 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi potwierdzają spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca załączy do oferty Opis obiektów, w których odbędą się spotkania instruktażowe należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ w oparciu o wykaz miejsc, gdzie mają się odbyć spotkania instruktażowe. Dla każdej miejscowości należy wypełnić załącznik nr 8 . Harmonogram spotkań instruktażowych należy sporządzić w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 8 na wzorze stanowiącym załącznik nr 9.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4.2 Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2, ppkt 2.1 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp jeśli dotyczy. UWAGA: pisemne zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 4.3 Pełnomocnictwo jeśli dotyczy. 4.4 Projekt umowy zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Projekt umowy zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy. Nie załączenie do oferty ww. dokumentu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.5 Oświadczenie - zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a zmiany terminów realizacji zamówienia, b zmiany warunków płatności, c zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d zaistnienia omyłki rachunkowej lub pisarskiej, e zaistnienia siły wyższej powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej mającej wpływ na realizację umowy, f zmiany terminów spotkań instruktażowych, g wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia zmiany harmonogramu realizacji spotkań instruktażowych,w razie zmiany liczby uczestników spotkań instruktażowych w tym zmiany liczby osób korzystających z noclegów, h zmiana osoby w realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na długotrwałe zwolnienie lekarskie, urlop lub inne przyczyny, których nie można przewidzieć w dniu zawarcia umowy z zastrzeżeniem że musi on posiadać doświadczenie zawodowe nie gorsze niż wskazane w warunku udziału w postępowaniu. 1.2 Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 36 sekretariat I pietro, pokój nr 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 36 sekretariat I pietro, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w ramach projektu: Wspieranie jednostek samorządu terytorialnego w tworzeniu systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ " KOMUNALNIK SP. Z O.O."
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW POWIATU ŻNIŃSKIEGO I SZKÓŁ NIEPUBLICZNYCH Z TERENU POWIATU ŻNIŃSKIEGO"
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA RYDUŁTOWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miasta Garwolina wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.