To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Bydgoszcz: Wykonanie usług promocyjnych, na rzecz Miasta Bydgoszczy w I półroczu 2013 r. podczas rundy zasadniczej 2012/2013 oraz fazy play-off w oparciu o zespół koszykarzy występujących pod nazwą Franz Astoria Bydgoszcz w ramach rozgrywek Pierwszej Ligi Koszykówki Mężczyzn
Numer ogłoszenia: 17372 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4808 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług promocyjnych, na rzecz Miasta Bydgoszczy w I półroczu 2013 r. podczas rundy zasadniczej 2012/2013 oraz fazy play-off w oparciu o zespół koszykarzy występujących pod nazwą Franz Astoria Bydgoszcz w ramach rozgrywek Pierwszej Ligi Koszykówki Mężczyzn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług promocyjnych, na rzecz Miasta Bydgoszczy w I półroczu 2013 r. podczas rundy zasadniczej 2012/2013 oraz fazy play-off w oparciu o zespół koszykarzy występujących pod nazwą Franz Astoria Bydgoszcz w ramach rozgrywek Pierwszej Ligi Koszykówki Mężczyzn.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLUB KOSZYKARSKI ASTORIA BYDGOSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
KLUB KOSZYKARSKI ASTORIA BYDGOSZCZ
- Klub Koszykarski Astoria Bydgoszcz, ul. Czartoryskiego 18, 85-222 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90000,00
Oferta z najniższą ceną: 90000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji poprzez sport. Promocja poprzez sport jest jedną z najskuteczniejszych platform komunikowania się z odbiorcą. Wykorzystanie sportu do promocji pozwala na budowę i kształtowanie odpowiedniego wizerunku Miasta Bydgoszczy. Odpowiedni wizerunek prowadzi do skuteczniejszego funkcjonowania miasta tak na wysoce konkurencyjnej płaszczyźnie turystyki, jak i biznesu. Koszykówka mężczyzn jest w Polsce jedną z bardziej popularnych dyscyplin sportowych. Wartość reklamy telewizyjnej w przypadku koszykówki mężczyzn szacowano w roku 2011 na ponad 60 mln złotych. W wielu miastach koszykówka osadzona jest silnie w lokalnym środowisku i ma długą historię. W przypadku Miasta Bydgoszczy takim zespołem jest Franz Astoria Bydgoszcz występująca w rozgrywkach I Ligi Koszykówki Mężczyzn prowadzonych przez Polski Związek Koszykówki. Klub Astoria Bydgoszcz to organizacja z wieloletnimi tradycjami i sukcesami, znana w Polsce ze swoich wiernych sympatyków. Podczas każdego meczu na trybunach hali sportowej gromadzi się kilkuset oddanych kibiców. Mecze rozgrywane są w nowoczesnej hali przy ul. Waryńskiego mogącej pomieścić 750 osób. Rozgrywki klubu są obszernie relacjonowane w lokalnych mediach bowiem prezentowane są tam bogate relacje fotograficzne z poszczególnych spotkań, co dodatkowo potęguje przekaz reklamowy realizowany na rzecz miasta Bydgoszczy. Ze względu na bogatą tradycję klubu, sięgającą okresu międzywojennego, klub cieszy ogromnym zainteresowaniem i zaufaniem fanów. Jego pozytywny wizerunek trwale oddziałuje na postrzeganie miasta jako miejsca, w którym funkcjonuje. Początek bydgoskiej koszykówki to 1924 rok, od tego momentu miało wiele transformacji, a obecny Klub Koszykarski Astoria Bydgoszcz to spadkobierca i kontynuator wspaniałych tradycji koszykarskich w naszym mieście. Najlepszy wynik drużyna osiągnęła w 2005 roku zajmując szóste miejsce w rozgrywkach organizowanych przez Polską Ligę Koszykówki S.A. W sezonie 2012/2013 w I półroczu 2013 roku Wykonawca będzie świadczyć usługi promocyjne na rzecz Miasta Bydgoszczy używając w nazwie Bydgoszcz jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny Franz Astoria Bydgoszcz. Wykonawca zobowiązuje się również do ekspozycji logo Miasta: 1) na strojach meczowych, 2) na dwustronnych bandach reklamowych ustawionych w hali meczowej, 3) na ściankach reklamowych eksponowanych podczas wywiadów udzielanych przez trenerów i zawodników 4) we wszystkich wydawnictwach klubowych, 5) na oficjalnej stronie internetowej klubu www.astoria.bydgoszcz.pl z przekierowaniem na oficjalną stronę Miasta Bydgoszczy www.bydgoszcz..pl. Miasto Bydgoszcz funkcjonuje na wysoce konkurencyjnym rynku jednostek terytorialnych. Wielokanałowa, multimedialna i aktywna promocja sprzyja pozyskiwaniu inwestorów oraz przyciąganiu turystów do miasta. Możliwość realizowania przez miasto działań promocyjnych dodatkowo uzasadnił ustawodawca, pozycjonując promocję jako zadanie własne gminy. (art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.). Biorąc pod uwagę współczesne trendy marketingu terytorialnego, strategiczne cele miasta Bydgoszczy oraz pozytywny wizerunek klubu Astoria Bydgoszcz Zamawiający postanowił w I półroczu 2013 roku kształtować wizerunek Miasta poprzez drużynę Wykonawcy, tj. Franz Astoria Bydgoszcz. Zatem Zamawiający oczekuje od Wykonawcy profesjonalnego i rzetelnego wykorzystania wszystkich dostępnych narzędzi marketingowych, które przyczynią się do kształtowania wizerunku nowoczesnego, rozwijającego się i gotowego na inwestycje Miasta. W tym stanie rzeczy, udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust 1 pkt 1 lit.a uPzp
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługi instalacji i konserwacji urządzeń alarmowych i radiowych w województwie kujawsko-pomorskim oraz utrzymania infrastruktury sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618
- Sukcesywne dostawy bielizny jednorazowej i obłożeń
- Dostawa etykiet termicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Sokółka
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.