Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Wojcieszów: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ulicy Bolesława Chrobrego 219 - 243 w Wojcieszowie
Numer ogłoszenia: 173740 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7512230, 7512373, fax 075 7512280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ulicy Bolesława Chrobrego 219 - 243 w Wojcieszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodociągowej w rejonie ulicy Bolesława Chrobrego od numeru 219 - 243 w Wojcieszowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: - rury PE 100 SDR 17 o średnicy 110,00 mm - 600,50 mb, - rury PE 100 SDR 17 o średnicy 63,00 mm - 177,00 mb, - rury PE 100 SDR 17 o średnicy 32,00 mm - 225,9 mb, - studzienki wodomierzowe z zestawem wodomierzowym - 18 kpl, - remont studni, pomieszczenia SUW, montaż urządzeń i instalacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O zamówienie publiczne mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust 1 pkt. 1- 3 ustawy oraz każdy z nich nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich warunków określonych w ogłoszeniu na zasadzie spełnia - nie spełnia, tj. w zależności od informacji na dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił te warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3. Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 4. Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. B. Dane dotyczące wykonawcy na potwierdzenie posiadanej przez niego niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowaniu potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (minimum 2 roboty budowlane o zakresie: min 600 mb sieci wodociągowej na terenach miejskich). 2. Wykaz osób ( kadra kierownicza), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (min 1 osoba - kierownik budowy - min 2 lata praktyki) - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane ważne uprawnienia budowlane - instalacyjne oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. C. Dane dotyczące wykonawcy na potwierdzenie, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 400 000,00 zł. Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wojcieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojcieszów ul. Pocztowa 1 59 - 550 Wojcieszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Wojcieszów ul. Pocztowa 1 59 - 550 Wojcieszów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.