eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kliniska WielkieNaprawa i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kliniska



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Kliniska Wielkie: Naprawa i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kliniska
Numer ogłoszenia: 173751 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska , Pucko 1, 72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4312133, 4312124, faks 091 4181560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_kliniska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kliniska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kliniska, podzielone na 2 części zamówienia (2 pakiety). Szacunkowa ilość naprawy dróg wynosi: 71776 m^2, w tym: Pakiet nr 1: Naprawa i utrzymanie dróg leśnych o nawierzchniach gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kliniska w ilości 15934 mb, tj. 63736 m^2, Pakiet nr 2: Naprawa i utrzymanie dróg leśnych o nawierzchniach twardych nieulepszonych na terenie Nadleśnictwa Kliniska 2010 mb, tj. 8040 m^2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, liczonych odrębnie dla każdej części zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - dla części I zamówienia: 1.100,00 zł (jeden tysiąc sto złotych), Pakiet nr 2 - dla części II zamówienia: 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 2) Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby wykonujące zamówienie posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają potencjał techniczny w postaci następującego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia: 1) Dla pakietu nr 1: - równiarkę do dróg leśnych gruntowych, - wał wibracyjny o masie 6-8 ton lub ciągniony o ciężarze min. 12 ton, - koparko - ładowarkę do prac ziemnych i przemieszczania materiału o ładowności łyżki min. 1 m3, - pilarkę spalinową, - cysternę z wodą lub wóz asenizacyjny. 2) Dla pakietu nr 2: - równiarkę do dróg leśnych twardych nieulepszonych, - urządzenie do konserwacji nawierzchni ulepszonych (tłuczniowych) w postaci zrywaka, kruszarki lub innego urządzenia, - wał wibracyjny o masie 6-8 ton lub ciągniony o ciężarze min. 12 ton, - koparko - ładowarkę do prac ziemnych i przemieszczania materiału o ładowności łyżki min. 1 m3, - spycharkę lub koparko-ładowarkę o mocy min 100 KM, - pilarkę spalinową, - cysternę z wodą lub wóz asenizacyjny. Na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania (wypełniając stosowny załącznik do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających ten stan; dokumenty potwierdzające, iż roboty określone w załączniku do SIWZ zostały wykonane z należytą starannością (referencje, protokoły odbioru robót).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby wykonujące zamówienie dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_kliniska/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kliniska Pucko 1, 72-123 Kliniska Wielkie pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Kliniska Pucko 1, 72-123 Kliniska Wielkie pok. nr 6 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.