eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie usługi konserwatorskiej i renowacyjnej bramy przejazdowej i przyziemia frontu budynku przy ul. 3 Maja 36 w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Katowice: Wykonanie usługi konserwatorskiej i renowacyjnej bramy przejazdowej i przyziemia frontu budynku przy ul. 3 Maja 36 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 173765 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, fax 032 3141620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kolmunalny zakład.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi konserwatorskiej i renowacyjnej bramy przejazdowej i przyziemia frontu budynku przy ul. 3 Maja 36 w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi konserwatorskiej i renowacyjnej bramy przejazdowej i przyziemia frontu budynku przy ul. 3 Maja 36 w Katowicach Poniżej 211 000 Euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art.45 Ustawy w wysokości 2 000,00 zł Słownie : dwa tysiące złotych 00/100 2.Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art.45 Ustawy. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto: Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 41105012141000000700054190 Za datę złożenia wadium w gotówce uznaje się datę uznania wpływu kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4.Wadium w formie innej niż gotówka należy złożyć w kasie Zamawiającego, a kopię gwarancji lub poręczenia wraz z potwierdzeniem złożenia oryginału w kasie dołączyć do oferty. 5.Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art.46 Ustawy. 6.Kasa Zamawiającego czynna jest w godzinach 800÷1400 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 5 Ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który udokumentuje przez stosowne oświadczenia i dokumenty, że spełnia warunki zawarte w art. 22 Ustawy: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajduje się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, oraz przez złozenie odpowiednich dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium 2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - załącznik nr 2 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie w/w zatrudniał nie mniej niż 15 osób bez uwzględnienia personelu kierowniczego. Wykonawca wykaże osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. Wykaz powinien obejmować tylko wyższy, średni oraz niższy personel techniczny i kierowniczy. Wykonawca wykaże co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia konserwatorskie (osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy). Do oferty należy dołączyć uprawnienia kierownika budowy, które powinny być zgodne z przepisami ustawy Prawo Budowlane i aktami wykonawczymi, wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Izby Samorządu Zawodowego, wraz z aktualnym potwierdzeniem opłacenia składek. 5.Wykonawca wykaże co najmniej jeden dokument potwierdzający wykonanie usług o tożsamym za każdy z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za każdy rok jej prowadzenia, z podaniem ich wartości brutto, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. Ponadto Wykonawca potwierdzi wykonanie co najmniej jednej takiej usługi o wartości nie mniejszej niż 50% wartości zamówienia wykonanej w ciągu jednego roku w okresie ostatnich 3 lat. Za ostatnie 3 lat dla robót Zamawiający rozumie okres od 31.07.2004 r. do 01.08.2007 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Dział Organizacji Przetargów, ul. Mielęckiego 8, 40-013 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.