Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Kraków: Wykonanie izolacji budynku B wraz z wykonaniem opaski wokół budynku
i remontu pomieszczeń- wykonanie remontu sanitariatów w budynku D oraz
aneksu kuchennego na parterze w budynku D w Bursie Szkolnictwa
Ponadpodstawowego Nr 1, al. Marszałka F. Focha 39 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 173782 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1 , al. marsz. Ferdynanda Focha 39, 30-119 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 86 68, 421 62 98, faks 0-12 422 86 68, 421 62 98.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://wwwbursa1.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Bursa Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie izolacji budynku B wraz z wykonaniem opaski wokół budynku i remontu pomieszczeń- wykonanie remontu sanitariatów w budynku D oraz aneksu kuchennego na parterze w budynku D w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1, al. Marszałka F. Focha 39 w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w szczególności jest : a) Wykonanie izolacji budynku B wraz z wykonaniem opaski wokół budynku Roboty izolacyjne zewnętrznych istniejących ścian fundamentowych budynku za wyjątkiem elewacji Południowej z robotami towarzyszącymi, wraz z przełożeniem opaski i urządzeń odwadniających oraz naprawą tynków dekoracyjnych. Wykonanie wykopów przy ścianach fundamentowych, deskowanie wykopów; odbicie tynków zewn; z zaprawy cementowej; oczyszczenie podłoża i uzupełnienie tynków; wykonanie izolacji uszczelnienia z jednoskładnikowej, sztywnej zaprawy; wykonanie izolacji 2x papa termozgrzewalna polimerowo-asfaltowa gr min. 4mm -każda warstwa; wykonanie tynków szlachetnych, zasypanie wykopów; ułożenie krawężników, kostki brukowej, płyt betonowych. Odtworzenie podestu przed wejściem do budynku. Wykonanie okładzin schodów zewnętrznych z płytek gresowych antypoślizgowych mrozoodpornych ułożonych na kleju elastycznym mrozoodpornym; Wywóz gruzu. Powierzchnia izolowana: -papa termozgrzewalna - 171,391 m2 -szlam cementowy - 12,182 m2; Odtworzenie podestu przed wejściem do budynku. Wykonanie okładzin schodów zewnętrznych z płytek gresowych antypoślizgowych mrozoodpornych ułożonych na kleju elastycznym mrozoodpornym; Wywóz gruzu. b) wykonanie remontu pomieszczeń- wykonanie remontu sanitariatów w budynku D oraz aneksu kuchennego na parterze w budynku D - Zakres remontu sanitariatu parteru: wyburzenie fragmentów ścian działowych; rozbiórka okładzin; demontaż ścianek GK i sufitu podwieszanego;, demontaż opraw oświetleniowych, gniazd wtyczkowych, wymiana posadzki na płytki gresowe antypoślizgowe; zamurowania i uzupełnienia tynków; wykonanie ścianek wydzielających łazienki z płyt GKBI, gr 12,5mm wraz z izolacją cieplną i przeciwdźwiękową z wełny mineralnej; wykonanie izolacji folią w płynie ;wymiana stolarki drzwiowej; okładziny ścienne z płytek ceramicznych ; przygotowanie pow. do malowania; malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjna akrylowa w kolorze białym; wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw oświetleniowych, gniazd wtyczkowych; wywóz gruzu z opłata za składowanie. Dane liczbowe: -nowe ścianki działowe - 10,883 m2 -pow. posadzek - 19.858 m2 -pow. flizowania - 57,822 m2 -pow. malowania - 45,727 m2 - Zakres remontu aneksu kuchennego parteru: rozbiórka okładzin ;wymiana posadzki na płytki gresowe antypoślizgowe, okładziny ścienne i malowanie farbą emulsyjną akrylowa w kolorze białym; malowanie stolarki drzwiowej farbą olejną; wykonanie instalacji elektrycznej , gniazd wtyczkowych i wyłącznika; wywóz gruzu z opłata za składowanie. Dane liczbowe: -pow. posadzek - 4,403 m2 -pow. flizowania - 8,72 m2 -pow. malowania - 13,532m2 Wewnętrzne instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w zakresie rozprowadzenia do poszczególnych przyborów z rur stalowych, instalacyjnych, ocynkowanych, o połączeniach gwintowanych. Instalacja podtynkowa w bruzdach ściennych. Przewody instalacji wody ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji na całej długości izolowane cieplnie (powietrzno-szczelnie). Odprowadzenie ścieków sanitarnych od poszczególnych przyborów sanitarnych /podejścia, piony/ z rur kanalizacyjnych z PCV. łączonych na uszczelkę gumową. Istniejące piony z rur żeliwnych, wraz z podejściami do przyborów do demontażu. Piony kanalizacyjne na całej długości kryte - w bruzdach pozostałych po zdemontowanej kanalizacji żeliwnej. Piony wyprowadzone ponad dach i zakończone rurami wywiewnymi. W dolnej części pionów rewizje. Zakres remontu obejmuje: -wymiana pionów kanalizacji na całej długości; -wykonanie poziomów i pionów wodnych na całej długości; -niezbędne demontaże; -wykonanie podejść wodnych i kanalizacyjnych do przyborów w sanitariacie parteru i aneksie kuchennym na parterze; -montaż nowych przyborów w sanitariacie parteru i aneksie kuchennym parteru; -wpięcie istniejących przyborów w sanitariacie I piętra; - przesunięcie kolidującego grzejnika; Wentylacja w pomieszczeniach WC. i węzłach sanitarnych wykonana będzie z zastosowaniem wentylatorów o małej wydajności, zabudowanych na kanałach wentylacji wywiewnej. Zastosowane wentylatory wywiewne wyposażone w czujniki obecności i klapy zwrotne. Zastosowana automatyka zapewni działanie wentylacji tylko podczas obecności użytkowników w węzłach sanitarnych a wyposażenie wentylatorów w zwłoki czasowe wyłączy wentylacje dopiero po pewnym czasie (np. po 6 min.) Instalacja wywiewna do wykonania rurami wentylacyjnymi z PCV w systemie zapewniającym kompletny system rur, łączników i kształtek dla małych instalacji wentylacyjnych. Przedmiar robót obejmuje: -kompletny pion wentylacyjny dla trzech kondygnacji -rozprowadzenie wentylacji wywiewnej w poziomie parteru -montaż wentylatorów z ich podłączeniem w poziomie parteru wg. przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 6, 7A, 7B, 7C, 8 do SIWZ ,Projektu remontu pokoi i łazienek w budynku D załącznik Nr 4 oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załącznik Nr 9..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.23.30 - 45.44.23.30 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i wykonywania tych czynności - która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy. Dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, Kierownik budowy i kierownik robót instalacji sanitarnych musi przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metoda tj. spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń składanych przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - załącznik Nr 2 do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg załącznika Nr 2 B do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, dotyczącym braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg załącznika Nr 3 B do SIWZ d) oświadczenie, że osoba która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy ( z pkt.1.3 pod. punkt 1.3.1- 1.3.3.), posiada wymagane przez Zamawiającego uprawnienia - podpisane przez Wykonawcę albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg. załącznika Nr 4 do SIWZ . e) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, f) pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, g) kosztorysy ofertowe szczegółowe ( pełne) sporządzone ściśle wg. załączonego do SIWZ przedmiaru robót ( zał. Nr 6, 7A, 7B, 7C, 8 ) i wytycznymi zawartymi w pkt. X SIWZ. Cena brutto zawarta w ofercie winna być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisana do formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. Cena może być tylko jedna.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wwwbursa1.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bursia Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1 w Krakowie, al. Marszałka
F. Focha 39- w sekretariacie -parter..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Bursia Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1 w Krakowie, al. Marszałka F. Focha 39- w sekretariacie -parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ można odebrać w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1 w od poniedziałku do piatku w godz.10-13 w sekretariacie- parter. SIWZ dostępna jesttakże na stronie internetowej Bursy http://wwwbursa1.krakow.pl . Zamawiajacy nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiajacy nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.