eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie prac porządkowych w Warszawie i w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Warszawa: Wykonanie prac porządkowych w Warszawie i w Łodzi
Numer ogłoszenia: 1737 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 613 46 19, 623 36 98, faks 22 623 36 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac porządkowych w Warszawie i w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac porządkowych w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 16 i/lub w Łodzi przy ul. Wierzbowej 48. Część 1 zamówienia obejmuje: Wykonanie prac porządkowych w pomieszczeniach biurowo-laboratoryjnych i innych wnętrzach Zamawiającego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 16, przy użyciu urządzeń, środków czystości i środków konserwacyjnych Wykonawcy. Powierzchnia całkowita obiektu wynosi 7.291 m2. Część 2 zamówienia obejmuje: Wykonanie prac porządkowych w pomieszczeniach biurowo-laboratoryjnych i pomocniczych Zakładu Ochron Osobistych Zamawiającego, w Łodzi przy ul. Wierzbowej 48 (zwanego dalej Zakładem) oraz na terenie posesji przed budynkami i na chodnikach przed posesją od strony ul. Wierzbowej, przy użyciu urządzeń, środków czystości i środków konserwacyjnych Wykonawcy. Powierzchnia całkowita obiektu wynosi 2.648,10 m2 (w tym pow. użytkowa 1.973,68 m2) + teren zewnętrzny 466 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie prac porządkowych w pomieszczeniach biurowo-laboratoryjnych i innych wnętrzach Zamawiającego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 16, przy użyciu urządzeń, środków czystości i środków konserwacyjnych Wykonawcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa MIDIS Mirosław Sieńko, ul. Radziwie 7/110, 01-164 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 345000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 411066,00

  • Oferta z najniższą ceną: 411066,00 / Oferta z najwyższą ceną: 453870,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie prac porządkowych w pomieszczeniach biurowo-laboratoryjnych i pomocniczych Zakładu Ochron Osobistych Zamawiającego, w Łodzi przy ul. Wierzbowej 48 oraz na terenie posesji przed budynkami i na chodnikach przed posesją od strony ul. Wierzbowej, przy użyciu urządzeń, środków czystości i środków konserwacyjnych Wykonawcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEANER Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 209/4, 90-451 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175585,00

  • Oferta z najniższą ceną: 175585,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198030,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę - przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Usługa sprzątania jest usługą zestandaryzowaną, standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego, na jego potrzeby. Zamawiający zaspakaja swoje potrzeby poprzez nabycie usługi ogólnie dostępnej, a jedyną różnicą jest zaoferowana przez Wykonawców cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.