Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego dzielnicy Dolnego Miasta i Śródmieścia. Dostawa i montaż 20 zestawów monitoringowych do środków komunikacji miejskiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Gdańska, do kontaktów: Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: rzp@gdansk.gda.pl, www.gdansk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski w Gdańsku Wydział Polityki Gospodarczej Referat Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0583236126, fax 0583236481, www.gdansk.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Gdańsku Wydział Polityki Gospodarczej Referat Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. Pomorskie, tel. 0583236126, fax 0583236481, www.gdansk.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Gdańsku Wydział Polityki Gospodarczej Referat Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0583236126, fax 0583236481, www.gdansk.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego dzielnicy Dolnego Miasta i Śródmieścia. Dostawa i montaż 20 zestawów monitoringowych do środków komunikacji miejskiej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na dwa zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach tzw. zadań. ZADANIE nr 1 obejmuje:Dostawę sprzętu i instalację kamer TV na Dolnym Mieście w rejonie ulic: Łąkowa-Toruńska, Łąkowa-Podwale Przedmiejskie, Targ Rakowy, Długie Ogrody - Św. Barbary i Łąkowej; wyspie Ołowiance skrzyżowanie ulic Szafarnia i Anielska Grobla. Kamery te podłączone zostaną przy pomocy przewodów światłowodowych do już istniejącego Studia nadzoru przy Komisariacie II-im Policji na Starówce ulica Piwna 32. ZADANIE nr 2 obejmuje: Dostawę 20-tu zestawów sprzętu i montażu systemów cctv w środkach komunikacji miejskiej (tramwajach i autobusach). W ramach tego zadania przewidziano zamontowanie 20-tu zestawów w 2006r. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zamówienie przekracza wartość 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: zadanie 1: 17700 PLN; Zadanie 2: 4400 PLN Gwarancje:3 lata gwarancji na dostarczony sprzęt i wykonane prace instalacyjne, montażowe;1 rok rękojmii na wykonane prace instalacyjne, montażowe. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)(dla zadania nr 1 i nr 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2)(dla zadania nr 1 i nr 2) spełniają warunki wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3)(dla zadania nr 1) posiadają doświadczenie w dostawach i instalacji, montażu kamer systemu monitornigu wizyjnego, poprzez wykonanie, co najmniej 2 takich dostaw i instalacji, obiektów zewnętrznych, o wartości, co najmniej 300.000 PLN netto każda dostawa i instalacja, 4)(dla zadania nr 1) dysponują osobą (-ami), która posiada uprawnienie budowlane w telekomunikacji do kierowania robotami w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, 5)(dla zadania nr 1) dysponują osobą(-ami), która posiada uprawnienie do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, 6)(dla zadania nr 1 i nr 2) posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 7)(dla zadania nr 1 i nr 2) zapewnią serwis w okresie gwarancji w miejscu eksploatacji sprzętu, a w przypadku awarii kamer i sprzętu trwających dłużej niż 12 godzin, zamontują na czas naprawy, sprzęt zastępczy o zbliżonych parametrach,. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1, p. 4-8 uPzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, p. 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości określonej dla każdego z zadań na kwotę nie mniej niż: Zadanie 1:300 000PLN; Zadanie 2: 40 000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)Szczegółowy opis parametrów technicznych zaproponowanego sprzętu w języku polskim wraz z prospektami reklamowymi, pozwalające zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez zamawiającego - (opis powinien dotyczyć zadania, na które Wykonawca składa ofertę oraz opis i schemat blokowy proponowanego rozwiązania technicznego systemu). 2)(dla zadania nr 1) Wykaz, co najmniej 2 dostaw i instalacji, montażu kamer systemu monitornigu wizyjnego obiektów zewnętrznych, o wartości co najmniej 300 000 PLN netto każda dostawa i instalacja, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie 3)(dla zadania nr 1) wykaz osoby/osób, które posiadają uprawnienia budowlane w telekomunikacji do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej, wraz z kopią takich uprawnień, 4)(dla zadania nr 1) wykaz osoby/osób, która posiada uprawnienie do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z kopią takich uprawnień, 5(dla zadania nr 1 i nr 2) koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WPG-VI-340-23-WZKiOL-06-WKM. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.05.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.05.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.05.2006, godzina 12:00, Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, pok. 132A (I piętro).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego dzielnicy Dolnego Miasta i Śródmieścia. 3) Zakres lub wartość: wartość zamówienia przekracza 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa i montaż 20 zestawów monitoringowych do środków komunikacji miejskiej. 3) Zakres lub wartość: wartość zamówienia nie przekracza 60 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
- Koszenie traw i chwastów w latach 2025-2027 z pasa drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Łeba - Białogarda na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.