Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Ślesin: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych w ramach projektu PO KL Priorytet VII, Działanie 7.1. Podziałanie 7.1.1 w ramach projektu Klucz do sukcesu
Numer ogłoszenia: 173833 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2704087, faks 63 2704196.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych w ramach projektu PO KL Priorytet VII, Działanie 7.1. Podziałanie 7.1.1 w ramach projektu Klucz do sukcesu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie /Klucz do sukcesu/ w Gminie Ślesin realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkoleniom poddanych zostanie łącznie 20 osób mieszkańców gminy Ślesin, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej. Proces aktywnej integracji wymienionych osób odbywać się będzie poprzez uczestnictwo w następujących szkoleniach, będących przedmiotem zamówienia. 2. Szkolenie obejmuje następujący zakres tematyczny: DORADZTWO ZAWODOWE 1. Termin przeprowadzenia warsztatu: wrzesień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy). 2. Ilość osób: 20 . 3. Ilość godzin: 16 h (dwa dni). 4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu: - Zapoznanie się z rynkiem pracy - Predyspozycje na rynku pracy - Przygotowanie do rozmowy z pracodawcą 5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 Szkolenie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie (za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut). 7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie. POMOC DLA OFIAR PRZEMOCY 1. Termin przeprowadzenia warsztatu: wrześień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy). 2. Ilość osób: 10 3. Ilość godzin: 30 h - 10 h (2 dni po 5 godzin/dziennie) - zajęcia grupowe - 20 h - indywidualne zajęcia. (za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut). 4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu: - Pomoc psychologiczna dorosłym ofiarom przemocy w rodzinie - Dziecko krzywdzone - diagnoza oraz formy pomocy - Psychologia kryzysu i traumy. Interwencja kryzysowa. 5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie. 8. Kurs zostanie przeprowadzony przez psychologa z doświadczeniem w przeprowadzaniu warsztatów, treningów i szkoleń. TRENING UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH 1. Termin przeprowadzenia warsztatu: wrzesień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony Wykonawcą po podpisaniu umowy). 2. Ilość osób: 20 . 3. Ilość godzin: 16 h (dwa dni). 4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu: - Komunikacja interpersonalna - Autoprezentacja - Asertywność - Trening umiejętności komunikacyjnych, asertywności, radzenia sobie ze stresem 5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 Szkolenie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie (za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut). 7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie. 8. Kurs zostanie przeprowadzony przez psychologa z doświadczeniem w przeprowadzaniu warsztatów, treningów i szkoleń. KOSMETYKA, STYLISTA Z ELEMENTAMI WIZAŻU 1. Termin przeprowadzenia warsztatu: wrzesień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy). 2. Ilość osób: 15 3. Ilość godzin dydaktycznych: 50 h (10 dni po 5 godzin/dziennie). (za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut). 4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu: - Wiadomości wstępne z anatomią i fizjologią człowieka - Pielęgnacja skóry - Pielęgnacja oczu - Pielęgnacja kończyny górnej 5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie. KURS TWORZENIA BIŻUTERII ARTYSTYCZNEJ 1. Termin przeprowadzenia warsztatu: październik 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy). 2. Ilość osób: 16 . 3. Ilość godzin dydaktycznych: 30 h ( 5 dni po 6 godzin/dziennie) (za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut). 4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu: - Zapoznanie z podstawowymi materiałami, narzędziami i akcesoriami jubilerskimi, - Tworzenie biżuterii: a) projekt i wykonanie kolczyków z gotowych elementów b) projekt i wykonanie naszyjnika, bransoletki z zastosowaniem c) typy zakończeń i zapięć d) porady, tajniki i ciekawostki - Podsumowanie zajęć : a) uczestnicy I stopnia wtajemniczenia nabywają umiejętność samodzielnego tworzenia, projektowania i wykonanie prostych kolczyków, naszyjników i bransoletek. 5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie. KURS KOMPUTEROWY (PODSTAWOWY) 1. Termin przeprowadzenia warsztatu: listopad 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy). 2. Ilość osób: 11 . 3. Ilość godzin dydaktycznych: 30 h (pięć dni po 6 h/dziennie) (za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut). 4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu: - Podstawowe zagadnienia informatyczne - Praca z systemem operacyjnym Windows - Praca z programami z grupy /Akcesoria/ - Edytor tekstu Word - Arkusz kalkulacyjny Excel 5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy 1. Wykonawca szkolenia otwartego realizowanego w ramach projektu jest zobowiązany do rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w ww. bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym w ramach Projektu nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonych przez WUP. 2. Wymagana jest należyta staranność, przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie rezultatu organizowanych zajęć, którym jest rozwój zdolności społeczno -zawodowych Uczestników. 3. Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów a po zakończeniu realizacji zamówienia przedstawił Zabawiającemu raport końcowy. 4. Wykonawca zapewnia: sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, wyżywienie: ciastka, kawa, herbata, zimne napoje (odpowiednia ilość naczyń jednorazowego użytku), ciepły posiłek (drugie danie gorące). Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia. 5. Zajęcia powinny się odbywać codziennie (bez sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy ). 6. W sali szkoleniowej należy umieścić logo EFS. 7. Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenia i ze szkolenia). 8. Szkolenia mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych( Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz.216 z późniejszymi zmianami). 9. Wydane certyfikaty/ zaświadczenia muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacje, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 10. Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, program prowadzonych zajęć, dziennik zajęć (wymiar godzin i tematy zajęć), kserokopie rejestru wydanych certyfikatów/ zaświadczeń, ankiety badające poziom zadowolenia i wzrost wiedzy uczestników przeprowadzone na początku i na końcu trwania projektu, opinię na temat każdego uczestnika, raport końcowy obejmujący zarówno całość grupy jak i poszczególnych beneficjentów oraz przeprowadzi ankiety porównawcze (ewaluacyjne) przed i po zakończeniu projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał: a) Aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy. b) Certyfikat o dokonaniu wpisu do Rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w ostatnich 3 latach, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech szkoleń dla co najmniej 10-cio osobowej grupy. Potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie Załącznika nr 3 do SIWZ, do którego Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług (np. referencje, wraz z określeniem nazwy szkolenia, datami realizacji i ilością przeszkolonych osób).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponować osobami, które posiadają uprawnienia do wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia oraz dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą psychologiem, doradcą w jednym i min. z 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć szkoleniowych. Potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ. Zamawiający będzie oceniać posiadane, kwalifikacje i liczbę przeprowadzonych szkoleń w zakresie zagadnień będących przedmiotem zamówienia, na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunku na podst. art 22 ust. 1 ustawy; 3. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty; 4.Pełnomocnictwo /jeżeli dotyczy/; 5. Wykaz usług powierzonych podwykonawcom; 6. Harmonogram szkolenia; 7. Preliminarz kosztów szkolenia; 8. Projekt umowy; 9. Inne dokumenty wymienione w SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy możliwe jest w okolicznościach, o których jest mowa, tj.: a) zmiany składu kadry dydaktycznej, po uprzednim uzgodnieniu w formie pisemnej z Wykonawcą , przy czym zmiana wykładowcy wymaga równorzędnego zastępstwa, b) zmiany w terminie realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim uzgodnieniu w formie pisemnej z Wykonawcą, c) wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu usługi spowodowane przez osoby trzecie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie przy ul. Kleczewskiej 15 /budynek obok UMiG w Ślesinie)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie przy ul. Kleczewskiej 15 - biuro kierownika MGOPS /budynek obok UMiG w Ślesinie)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Szkolenie współfinansowane będzie w ramach projektu KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII /Działanie 7.1./ Poddziałanie 7.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu".
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze bioinformatyki z egzaminem na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 10 części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych w zakresie nauk biomedycznych
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Białaczów poprzez zakup urządzeń w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.