Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Osjaków: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Osjaków-Zofia - etap II.
Numer ogłoszenia: 173843 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osjaków, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, tel. (043) 842 33 91, fax (043) 842 33 91 w. 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Osjaków-Zofia - etap II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przebudowy obejmuje odcinek drogi o długości 830 m. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu robót pomiarowych (trasa drogi w terenie równinnym), profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy kontr. nawierzchni wykonane mechanicznie, położeniu warstwy podbudowy z kruszyw łamanych. Ponadto zakres robót obejmuje położenie nawierzchni z destruktu asfaltowego (warstwa wiążąca) oraz powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się, nie żąda się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności, która jest przedmiotem zamówienia publicznego, 2)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia, 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) udzielą 12 miesięcy gwarancji, zastosują wyroby i materiały spełniające wymagania polskich Norm oraz ogólnej i szczegółowej specyfikacji technicznej Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIZW) 2. oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. oświadczenia oferenta w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ) 4. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, i jeśli wykonawca jest podmiotem zbiorowym - wynikające z art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. informacje o przeciętnej liczbie zatrudnionych w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 4 do SIWZ), 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za cały okres) co najmniej 5 tożsamych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie, 9. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejsza niż 50% oferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, 10. zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 6), 11. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz projektem umowy i nie wnoszeniu zastrzeżeń. 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osjakowie 98-320 Osjaków, ul. Targowa 26 pokój nr 1, parter.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Osjakowie 98-320 Osjaków, ul. Targowa 26 pokój nr 6 (sekretariat, I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dopuszcza się składania ofert częściowych, - nie przewiduje się zamówień uzupełniających, - nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej.
INNE PRZETARGI OSJAKÓW
więcej: przetargi OSJAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Budowa infrastruktury przyrodniczo-dydaktycznej w ramach projektu "Eko-adaptacja i eko-edukacja w Mieście i Gminie Buk ."
- Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.