eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynDostawa sprzętu jednorazowego medycznego - akcesoria anestezjologiczne dla SPZOZ Krotoszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Krotoszyn: Dostawa sprzętu jednorazowego medycznego - akcesoria anestezjologiczne dla SPZOZ Krotoszyn
Numer ogłoszenia: 173854 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego medycznego - akcesoria anestezjologiczne dla SPZOZ Krotoszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego medycznego - akcesoria anestezjologiczne dla SPZOZ Krotoszyn - pakiet nr 1 - 5, poniżej 200 tys. Euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa sprzętu jednorazowego medycznego - akcesoria anestezjologiczne, maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.13.22-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 PROJEKTU UMOWY: 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 PROJEKTU UMOWY. 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań, - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Anestezjologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rurka intubacyjnaz mankietem niskociśnieniowym i otworem Murphyego; z oznaczeniem głębokości na rurce i rozmiarem rurki na łączniku 15 mm ; wykonane z termoczułego PCV, sterylne, jednorazowego użytku roz. 5,0 - 10,0 szt. 1 450 2. Rurka intubacyjna bez mankietu, z otworem Murphyego; z oznaczeniem głebokości na rurce i rozmiarem rurki nałączniku 15 mm; wykonane z termoczułego PCV, sterylne, jednorazowego użytku, roz 2,5 - 4,5 szt. 80 3 Rurki do tchawiczne zbrojone, ustno-nosowe, spirala zbrojenia ze stali nierdzewnej wtopiona w ściankę rurki z mankietem niskociśnieniowym z oznaczeniem głębokości na rurce i nałączniku 15 mm ; jednorazowego użytku sterylne roz. 6,0 - 9,0 szt. 50 4 Rurka ustnogardłowa Gudela ,jednorazowa sterylna, pakowana pojedyńczo, kodowana kolorystycznie roz. 1 - 3 szt. 1 300 5 Rruka ustno-gardłowa Gudela ,jednorazowa, sterylna, pakowana pojedyńczo, kodowana kolorystycznie roz. 00- 0 szt. 20 6 Rurka trachostomijna z mankietem roz. 4,0 -10,0 szt. 80 7 Maska tlenowa dla dorosłych z odłanczanym drenem o długosci min. 2 m. szt. 2 400 8 Maska tlenowa dla dzieci z odłanczanym drenem o długosci min. 2 m. szt. 350 9 Maska do inhalacji dla dzieci z nebulizatorem i drenem o długości min. 1,80 m szt. 150 10 Maska do inhalacji dla dorosłych z nebulizatorem i drenem długości min. 1,80 m szt. 150 11 Przedłużacz, dren do tlenu długość min. 210 cm przekrój gwiazdkowy lub standardowy szt. 300 12 Cewnik do podawania tlenu przez nos, typ wąsy tlenowe dla dorosłych miękkie z drenem min. 200 cm, sterylne szt. 2 200 13 Cewnik do podawania tlenu przez nos, typ wąsy tlenowe dla dzieci miękkie z drenem min. 200 cm, sterylne szt. 100 14 Cewnik do odsysania ch 4 długość 40 cm szt. 20 15 Cewnik do odsysania ch 6, ch 8, ch 10, długość 40 - 50 cm szt. 4 000 16 Cewnik do odsysania ch 12, ch 14, ch 16, ch 18, ch 20 długość 60 cm szt. 17 000 poz. 1, 3 Zamawiajacy dopuszcza aby rurki posiadały wyrażny znacznik głębokości nad mankietem w postaci grubego czarnego ringu, dobrze widocznego pod kontrolą laryngoskopu, oraz dopuszcza rurki silikonowane, a także dopuszcza oznaczenie rozmiaru rurki na baloniku oraz na rurce koło łącznika 15 mm. poz. 6 Zamawiajacy dopuszcza zaoferowanie ruchomej ( płynnej nieskokowej regulacji ramki) Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. Brak wypełnienia kolumny - Nazwa handlowa, producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - Zestawy do wkłuć centralnych i znieczuleń zewnątrzoponowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do wkłuć centralnych dużych naczyń jednokanałowy 7 F /20 cm - musi posiadać możliwość wprowadzenia prowadnicy bez rozłączania strzykawki oraz kanały zakończone zastawkami uniemożliwiającymi wyciek płynu, krwi i wnikanie powietrza do zestawu. Zestaw ma zawierać: cewnik wykonany z poliuretanu, kontrastujący w promieniach RTG, z centymetrowymi znacznikami głębokości, z zintegrowanymi z cewnikiem oznaczonymi przedłużeniami z kodowanymi kolorem łącznikami Luer Lock; oznaczeniami na delcie zawierającymi informacje o ilości kanałów, długości i średnicy cewnika, rozszerzadło dostosowane do rozmiaru cewnika, prowadnicę z końcówką J z aplikatorem, igłę wprowadzającą - prostą, bez dodatkowego bocznego łącznika, skalpel, ruchome skrzydełka mocujące, strzykawkę 5 - 10ml niskooporowa, koreczki do każdego przedłużenia w zestawie szt. 10 2. Zestaw do wkłuć centralnych dużych naczyń dwukanałowy 7 F /20 cm - musi posiadać możliwość wprowadzenia prowadnicy bez rozłączania strzykawki oraz kanały zakończone zastawkami uniemożliwiającymi wyciek płynu, krwi i wnikanie powietrza do zestawu. Zestaw ma zawierać: cewnik wykonany z poliuretanu, kontrastujący w promieniach RTG, z centymetrowymi znacznikami głębokości, z zintegrowanymi z cewnikiem oznaczonymi przedłużeniami z kodowanymi kolorem łącznikami Luer Lock; oznaczeniami na delcie zawierającymi informacje o ilości kanałów, długości i średnicy cewnika, rozszerzadło dostosowane do rozmiaru cewnika, prowadnicę z końcówką J z aplikatorem, igłę wprowadzającą - prostą, bez dodatkowego bocznego łącznika, skalpel, ruchome skrzydełka mocujące, strzykawkę 5 - 10ml niskooporawa, koreczki do każdego przedłużenia w zestawie szt. 270 3. Zestaw do wkłuć centralnych dużych naczyń trzykanałowy 7 F /20 cm - musi posiadać możliwość wprowadzenia prowadnicy bez rozłączania strzykawki oraz kanały zakończone zastawkami uniemożliwiającymi wyciek płynu, krwi i wnikanie powietrza do zestawu Zestaw ma zawierać: cewnik wykonany z poliuretanu, kontrastujący w promieniach RTG, z centymetrowymi znacznikami głębokości, z zintegrowanymi z cewnikiem oznaczonymi przedłużeniami z kodowanymi kolorem łącznikami Luer Lock; oznaczeniami na delcie zawierającymi informacje o ilości kanałów, długości i średnicy cewnika, rozszerzadło dostosowane do rozmiaru cewnika, prowadnicę z końcówką J z aplikatorem, igłę wprowadzającą - prostą, bez dodatkowego bocznego łącznika, skalpel, ruchome skrzydełka mocujące, strzykawkę 5- 10 ml niskooporowa, koreczki do każdego przedłużenia w zestawie 10 Zamawiający dopuszcza : zestawy do wkłuć centralnych z igłą typu Y umożliwiającą wprowadzenie prowadnicy bez rozłączania strzykawki, pozostałe wymagania jak w SIWZ. Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. Brak wypełnienia kolumny - Nazwa handlowa, producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - łączniki, wymienniki, filtry anestezjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Łącznik karbowany , zespolony z podwójnie obrotowym łącznikiem kątowym, z portem do odsysania, jednorazowy 15mm/22mm sterylny szt. 1 200 2 Łącznik podwójnie obrotowy, kątowy z portem do odsysania jednorazowy sterylny szt. 50 3 Filtr do respiratora, oddechowy mechaniczny z wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci,posiadający skuteczność przeciwbakteryjną niemniejszą niż 99,99999 % i p/wirusowa 99,9999 % sterylny z portem do kapnografii, pakowany pojedyńczo szt. 2 500 4 Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych, steryny, z uniwrsalnym portem tlenowym pozwalającym na podłączenie różnych dostępnych na rynku drenów tlenowych. szt. 2 400 5 Obwód oddechowy gładki wewnętrznie do respiratora dla dorosłych długość 160 - 190 cm, sterylny szt. 250 6 Pojemnik z wodą destylowaną do nawilżania tlenu podawanego pacjentom typ Respiflo 325 ml. ( komplet wraz z głowicą ) szt. 350 7 Głowica do zimnego nawilżania szt. 20 Zamawiający wymaga : Poz 4. wymiennika ciepła i wilgoci , który powinien posiadać wydajność nawilżania powyżej 28 mg H20/l przy VT 500 ml oraz wymiennika o powierzchni wymiany wilgoci powyżej 500cm2, oraz powinien być zaopatrzony w komorę zbiorczą na wydzielinę . Zamawiający dopuszcza : Poz. 4. wymiennik ciepła i wilgoci do tracheostomii posiadający samodomykający się port do odsysania, aby wkład celulozowy wymiennika ciepła był dwumembranowy, wymiennik ciepła i wilgoci o wydajności nawilżania powyżej 29mg H20/l przy VT 500 ml, a opory przepływu większe niż 0,25 cm H20 przy przepływie 30l/min. Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. Brak wypełnienia kolumny - Nazwa handlowa, producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Specjalistyka różńe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do punkcji i drenażu jamy opłucnej metodą Seldingera - z drenem 12 F/30 cm z dwoma otworami bocznymi i końcowym, rozszerzadłem, igłą wprowadzającą typu Tuohy 16G/8 cm, prowadnicą Seldingera oraz kranikiem i łącznikiem typu luer lock męski/schodkowy, opakowanie w formie tacki, sterylny. szt. 40 2 Zestaw do drenażu opłucnej (aktywnego i grawitacyjnego) z mechaniczną regulacją siły ssania za pomocą pokrętła umieszczonego na przedniej ścianie umożliwiającego regulację w zakresie od 5-40cmH2O, bezgłośny, wyskalowany do objętości 2200ml, posiadający wskaźnik pływakowy umożliwiający wizualizację prawidłowego działania drenażu, zastawkę bezpieczeństwa do uwolnienia wysokiego podciśnienia, automatyczny zawór uwalniający dodatnie ciśnienie, port bezpośrednio przy drenie łączącym do pobierania próbek drenowanego płynu, o wysokość 25 cm i konstrukcji nie wymagającej mocowania na stojaku w przypadku umieszczenia na podłodze, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie, z możliwością położenia w pozycji horyzontalnej (poziomej) na krótki czas nie powodującego wymieszania roztworów wewnątrz komory, zapakowany sterylnie w folię i serwetę, z oznaczonym miejscem jej otwarcia, z pojedynczym drenem łączącym bezlateksowym zabezpieczonym przed zagięciem metalową sprężyną. szt. 40 3 Dren z trokarem tępym z zamkniętym zakończeniem, wykonany z termoplastycznego PCV, z linią widoczną w RTG, ze znacznikami głębokości co 2 cm, sterylny, rozmiary: 8Ch/22cm, 10Ch/22cm, 12Ch/25cm, 16Ch/25cm, 18Ch/25cm, 20Ch/40cm, 24Ch/40cm, 28Ch/40cm, 32Ch/40cm szt. 30 4 Zamknięty system do autotransfuzji krwi o składzie: Silikonowy mieszek o pojemności 400 ml z zastawką przeciwzwrotną i filtrem 200 mikronów -          Worek na krew z filtrem 40 mikronów o pojemności 1000 ml z portem do pobierania próbek lub podania antykoagulantu ; dren łączący z portem samouszczelniającym i ze zintegrowanym schodkowym łącznikiem Y do połączenia z drenami Redona; dwa oddzielnie pakowane dreny typu Redon. Zestaw ma umożliwiać przetoczenie minimum 1000ml krwi szt. 150 5 Przystawka objętościowa typu ACE do inhalacji bez ustnika szt. 35 6 Wymiennik ciepła i wilgoci dla pacjentów na własnym oddechu, dwustronna powierzchnia wymiany z papierowym wkładem (bardzo małe opory), nawilżenie wyjściowe 25 mg/l H2O przy 10 oddechach/min i objętości oddechowej 1000ml, opory przepływu 2,0 hPa (cm H2O) przy przepływie 60 l/min, waga: około 5g, możliwość podłączenia nasadki tlenowej do owiewania tlenem, łącznik 15 mm, sterylny. szt. 150 7 Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa oparty na użyciu peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z wbudowanym przewodem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu.Rozmiary: 7,0mm, 8,0mm, 9,0mm szt. 15 8 Przewód tlenowy do wymiennika ciepła i wilgoci sterylny szt. 100 9 Zestaw do pobierania próbek wydzieliny oskrzeli do badań 10 ml , z naklejkami i łącznikami do zakorkowania szt. 80 10 Zestaw infuzyjny standardowy dla dorosłych 8C 820 do pompy GRASEBY szt. 100 11 Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych - musi składać się z igły Touchy skalowaną, cewnika skalowanego co 1 cm, filtra antybakteryjnego o skuteczności 0,2 ?l ,strzykawki niskooporowej 10 ml oraz łącznika zapewniającego trwałe i bezpieczne połączenie między cewnikiem a filtrem, z końcówką Lock. W skład zestawu mają wchodzić Igły o roz. 16-18 G i stosowne do tego cewnika. System mocowania cewnika do skóry pacjenta (np. przylepiec). szt. 20 12 System do wielokrotnego odsysania w układzie zamkniętym o potwierdzonym czasie stosowania do 72 godziny, miękki a jednocześnie wytrzymały cewnik z otworem dystalnym i dwoma naprzeciwległymi otworami bocznymi, kanał irygacyjny wtopiony w ścianki cewnika, suwak zaworu sterującego ssaniem z blokadą przypadkowego użycia, wygodny uchwyt z oznaczeniem rozmiaru, gładko wykończone krawędzie, przezroczysty łącznik T, do użytku dla jednego pacjenta, sterylizowany tlenkiem etylenu. Rozmiary: 12F,14F, 16F szt. 50 13 Rurka intubacyjna z mankietem o potwierdzonej badaniami klinicznymi obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu, posiadająca duży otwór usytuowany tuż nad mankietem pozwalający na efektywne i dokładne odessanie gromadzącej się wydzieliny, wbudowany w ściankę rurki przewód do odsysania nie zmniejszający jej wewnętrznego świata z przymocowanym kapturkiem w jaskrawym kolorze, z otworem Murphyego, o wygładzonych wszystkich krawędziach wewnątrztchawiczych, z gładkim połączeniem mankietu z rurką, balonik kontrolny wskazujący na stan wypełnienia mankietu (płaski przed wypełnieniem) z oznaczeniem nazwy producenta, średnicy rurki i mankietu oraz rodzaju mankietu, przewód łączący balonik kontrolny w innym kolorze niż korpus rurki, dodatkowe oznaczenie rozmiaru na korpusie rurki w miejscu widocznym po zaintubowaniu jak i na łączniku, linia Rtg na całej długości rurki, skala centymetrowa podana na korpusie rurki pomagająca określić głębokość intubacji wraz z oznaczeniem poziomu strun głosowych, sterylna, jednorazowa.Rozmiary od 6,0 do 9,0 mm co 0,5 mm. szt. 20 14 Rurka tracheotomijna z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej, z miękkim, cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu typu Soft Seal z balonikiem kontrolnym wyraźnie wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem) posiadający oznaczenia rozmiaru rurki oraz rodzaju i średnicy mankietu, wykonana z termoplastycznego PCW, posiadająca elastyczny, przezroczysty kołnierz z oznaczeniem rozmiaru i długości rurki oraz samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera umożliwiający założenie bądź wymianę rurki. Rozmiary od 6,0mm do 10,0mm co 1,0mm oraz 7,5mm i 8,5mm szt. 10 15 Sonda Rylea przeciwodleżynowa wykonana z mieszaniny silikonu i PCW, zakończona gładką oliwką, z zatopionym ciężarkiem w postaci 4 stalowych kuleczek, z czterema dużymi, bocznymi otworami na końcu, z niebieską linią widoczna w Rtg, ze znacznikami głębokości na 38cm, 51cm i 64cm, z zatyczką, jednorazowa, sterylna, podwójnie opakowana, o długości 105cm Rozmiary: 10F-16F co 2F szt. 20 Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. Brak wypełnienia kolumny - Nazwa handlowa, producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - IGŁY DO NAKŁUĆ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 22 G x 3 1/2 (0,7 x 88 - 90 mm) szt. 125 2 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 18 G 1,2 x 88 - 90 mm szt. 125 3 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 20 G 0,9 x 88 - 90 mm szt. 50 4 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 27 G, długość 103 - 120 mm z 38 mm prowadnicą szt. 250 5 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 24 G x 103 mm z 38 mm prowadnicą szt. 50 6 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 24 G x 150 mm z 42 mm prowadnicą szt. 50 7 Igła typu PENCIL POINT z prowadnicą do znieczuleń podpajęczynówkowych 25G, długość 88 - 90 mm, z prowadnicą 20 lub 21 G długość 30 - 38 mm szt. 1 150 8 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 22 G, długość 103 mm z 38 mm prowadnicą. szt. 125 Zamawiający dopuszcza: poz.2 igły Quinke - Yale STANDARD 18 G 1,2 x 90 mm Uwaga:w przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. Brak wypełnienia kolumny - Nazwa handlowa, producent - wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.22-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.