Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Głogówek: Wykonanie nawierzchni drogi w Twardawie - Malkowicach
Numer ogłoszenia: 173857 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 077 4069900, 4069915, fax 077 4069906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni drogi w Twardawie - Malkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ułożenie nawierzchni drogi w Twardawie-Malkowicach. Roboty przygotowawcze: -mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej w ilości 4 993,87 m.km. -podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej-gr. warstwy po zagęszczeniu 4cm w ilości 324,37 m.kw. Roboty konstrukcyjne: -skropienie nawierzchni drogowej asfaltem w ilosci 4 758,98 m.kw. -nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych-warstwa wiążąca o gr. 3 cm w ilości 4 758,98 m.kw. -nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych-warstwa ścieralna o gr. 2.25 cm w ilości 4 758,98 m.kw.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, ktorzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamowień publicznych oraz spełniający ponizsze warunki. 1. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi dysponować w pelni sprawnym niżej wymienionym potencjałem technicznym: 1) układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterownikiem 1 szt, 2) walec stalowy wibracyjny 10 - 2 szt, 3) walec ogumiony - 1 szt, 4) skrapiarka do bitumu - 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2 DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej 2 zadania w układaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. 4 700 m.kw. każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzajacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. 3.1 wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykaz ważniejszych zamówień w zakresie układania nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zobowiazani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.Każdy z wykonawców musi złożyć dokument wymieniony w pkt. 6.3 do 6.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; zamiast dokumentów, o których jest mowa w pkt. 6.4 i 6.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub skladek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wlaściwego organu. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż niż 6 miesięcy przed uplywem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których jest mowa w pkt. 6.10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oswiadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, adminastracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego pdpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania(terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glogowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głogówku, 48-250 Głogówek, Rynek 1.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI GŁOGÓWEK
więcej: przetargi GŁOGÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Budowa drogi gminnej relacji Chądzyny Kuski - Chądzyny Krusze
- Przebudowa drogi gminnej ul. Kolejowej w miejscowości Halinów - Cisie w gminie Halinów
- Przebudowa drogi gminnej nr 080231C w miejscowości Najmowo
- "Przebudowa ul. K. Skowrońskiego w Kolbuszowej" - wykonanie nawierzchni asfaltowej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.