Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Świdwin: przebudowa poddasza na pomieszczenia administracji biurowej wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej oraz przewodów centralnego ogrzewania
Numer ogłoszenia: 173877 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie, ul. Armii Krajowej 21, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652356 wew. 40, fax 094 3652356.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-swidwin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa poddasza na pomieszczenia administracji biurowej wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej oraz przewodów centralnego ogrzewania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace budowlane obejmują poddasze nieużytkowe w części bez pomieszczeń archiwum i zabudowę klatki schodowej parter-poddasze 1. rozbiórka ścianek i obudowy stropów z płyt wiórowych. wykucie otworów dla drzwi - przejście pomiędzy istniejącymi pomieszczeniami administracji i częścią przebudowywaną 2. rozbiórka podłóg 3. usunięcie zasypek izolacyjnych glinianych i wsuwek 4. naprawa i wzmocnienie elementów drewnianych stropów, impregnacja elementów drewnianych 5. rozbiórka posadzek w parterze. wykonanie fundamentów ścian klatki schodowej i filarów 6. wykonanie ścian klatki schodowej 7. wykonanie nadproży drzwi klatki schodowej i magazynu 8. przemurowanie, wymiana drzwi magazynu i wykonanie otworu drzwi klatki schodowej 9. wykonanie wieńcy ścian i filarów pod podciąg i wsporniki stropów 10. wykonanie podciągów i wsporników stropów 11. wykonanie konstrukcji szkieletów stropów, ścian i ścianek na poddaszu 12. wykonanie otworów i montaż okien dachowych 13. wykonanie nasad wentylacyjnych w dachu 14. wykonanie schodów płytowych 15. wykonanie instalacji elektrycznej i przewodów centralnego ogrzewania 16. wykonanie konstrukcji stropów, ścian i ścianek - obudowa płytami gipsowo-kartonowymi 12,5 mm. ułożenie płyt w sufitach 17. wykonanie podłóg z płyt 18. roboty malarskie, ułożenie wykładzin, okładzin schodów z płytek 19. montaż stolarki drzwiowej, osprzęt elektryczny, grzejniki c.o., ułożenie sieci komputerowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2 000,00 zł należy wnieść najpóźniej w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 22.08.2008r. do godz. 13:00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym; 1.2. w stosunku do firmy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości; 1.3. nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o zamówienie publiczne; 1.4. nie posiadają zaległości w płatności podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; 1.5. dysponują osobą, która posiada uprawnienia zawodowe tj. budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej na postawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /t.j. Dz.U. 2006r. Nr 156 poz. 1118 z póź. zm./, 1.6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej; 1.7. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. : muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od upływu terminu złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 zamówienia w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy, rozbiórki lub modernizacji tożsamych obiektów. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał udokumentowane doświadczenie w budowie, rozbudowie, przebudowie, rozbiórce lub modernizacji budynków administracji publicznej lub podobnych w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia. 1.8. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykazali, że przeciętne zatrudnienie na koniec roku 2007 w firmie Wykonawcy wynosiło min. 8 osób w tym min. co najmniej 3 pracowników fizycznych zatrudnionych na stanowiskach ogólnobudowlanych. 1.9. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 pzp.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych w SIWZ Wykonawca przedłoży: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 4. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej oraz aktualne zaświadczenie, że został on wpisany do stosownego rejestru lub na stosowną listę i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, albo dyplom mistrza, który uprawnia do kierowania robotami budowlanymi w powierzonym zakresie, 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 6. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (rozpoczętych i zakończonych przed terminem składania ofert) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników na koniec roku ubiegłego (stan na 31.12.2007r.), 8. podpisane oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki upoważniające go do ubiegania się o zamówienie publiczne określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz brakiem istnienia przesłanek wskazanych przepisami art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust.2 pkt. 1-4 ustawy pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-swidwin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Kościuszki 18, 78-300 Świdwin..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Armii krajowej 21, 78-300 Świdwin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie nie jest finasnsowane ze środków Unii Europejskiej
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Budowa boiska treningowego w Świdwinie.
- "Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu - mała retencja wodna w szpitalu w Połczynie - Zdroju - Utworzenie zbiornika retencyjnego przy budynku szpitala w Połczynie-Zdroju
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.