To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-21
Poznań: Drobnego sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 17389 - 2016; data zamieszczenia: 21.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185833 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drobnego sprzętu medycznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Drobnego sprzętu medycznego. pakiet nr 1 - drobny sprzęt medyczny. 45 pozycji pakiet nr 2- drobny sprzęt medyczny - żele i pasty - 8 pozycji pakiet 3 - drobny sprzęt medyczny - 7 pozycji pakiet nr 4 - worki stomijne - 4 pozycje pakiet nr 5- materiały eksploatacyjne do manometrii i pH-metrii - 6 pozycji pakiet nr 6 - drobny sprzęt medyczny - 3 pozycje..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.93.30.00 - Stoły lub akcesoria do przeprowadzania autopsji 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów 42.41.70.00 - Podnośniki i przenośniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1 - drobny sprzęt medyczny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SONDA W. MAKOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SONDA W. MAKOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Sonda W.Makowski i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Poznańska 82B, 62-080 Tarnowo Podgórne, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81206,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94041,61
Oferta z najniższą ceną: 94041,61 / Oferta z najwyższą ceną: 95161,54
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: pakiet nr 2 drobny sprzęt medyczny-żele i pasty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VARIA Sp. z o.o.,, ul. Biecka 10, 60-473 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4852,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5181,52
Oferta z najniższą ceną: 5181,52 / Oferta z najwyższą ceną: 5181,52
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: pakiet nr 6 drobny sprzęt medyczny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp.z o.o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33970,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43480,50
Oferta z najniższą ceną: 43480,50 / Oferta z najwyższą ceną: 43480,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa przełączników sieciowych
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
- Roboty budowlane w budynku i na terenie Zespołu Pałacowo -Parkowego w Turwi- Etap 1
- Dostawa i wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu ZKZL sp. z o.o
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- "Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla Przychodni Zdrowia w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Zakup i montaż pionowego podnośnika w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego II
- Dostawa urządzeń medycznych wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu na potrzeby rehabilitacji neurologicznej
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.