Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Część 1.
Endoskopu (wideogastroskopu) - szt. 1
Automatycznej myjni termicznej do endoskopów- szt.1
Część 2.
Analizatora hematologicznego- szt.1
Numer ogłoszenia: 173914 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, fax 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część 1. Endoskopu (wideogastroskopu) - szt. 1 Automatycznej myjni termicznej do endoskopów- szt.1 Część 2. Analizatora hematologicznego- szt.1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część 1. Endoskopu (wideogastroskopu) - szt. 1 Automatycznej myjni termicznej do endoskopów- szt.1 Część 2. Analizatora hematologicznego- szt.1 2. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych tj. ofert na wybraną /e części. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono odpowiednio dla każdej z części: część nr 1 - w ZAŁĄCZNIKU NR 4.1 do SIWZ - specyfikacja techniczna- zestawienie parametrów technicznych-granicznych endoskopu i automatycznej myjni,część nr 2 - w ZAŁĄCZNIKU NR 4.2 do SIWZ - specyfikacja techniczna- zestawienie parametrów technicznych-granicznych analizatora hematologicz-nego 4. Urządzenia medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i użytku na terenie RP. 5. Urządzenia medyczne muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2007. 6. Z uwagi na jednobranżowy charakter dostaw określonych w poszczególnych częściach , stanowiących przedmiot zamówienia, Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. 7. Wszystkie oferowane urządzenia muszą mieć co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji (od daty instalacji).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy Oryginalny kod CPV: 33.25.34.52 - Analizatory krwi Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.20 - Analizatory krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali min 1 dostawę o podobnym charakterze sprzętu określonego rodzaju odpo-wiednio dla każdej części dla części nr 1 o wartości min. 130 000 zł łącznie dostawa endoskopu i myjni automatycznej brutto, dla części nr 2 o wartości min. 40 000 zł brutto. Oferta złożona przez podmioty występują-ce wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie 1 dostawę sprzętu określonego rodzaju odpowiednio dla każdej części. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie do-kumentów wymienionych w SIWZ i złożonych przez Wykonawców wraz z ofer-tami. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą, w terminie podanym w rozdziale XI, niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy: - w trybie art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadcznie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa doku-ment lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w ję-zyku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświad-czonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo or-ganem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pocho-dzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz-kania. 5. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2 Wykonawca zobo-wiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do re-prezentowania go w niniejszym postępowaniu. W przypadku oferty wspólnej wy-konawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia. 6. Wykaz dostaw (sprzętu określonego rodzaju odpowiednio dla każdej części) zre-alizowanych w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalno-ści jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, ich wartości, dat wyko-nania oraz odbiorców ZAŁĄCZNIK Nr 5.1, 5.2. 7. Dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru) z których wynikać będzie, że dostawy wymienione w ZAŁĄCZNIKACH NR 5.1, 5.2 zostały wykonane należycie. 8. Dokumenty wymienione w pkt 2-4, 7 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9. Dokumenty wymienione w pkt 1, 5,6 muszą być złożone w oryginale. Załączniki będą wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według wa-runków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówie-nia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istot-nych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wy-konawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz mu-szą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach, oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wyko-nawcy, wpisuje on nie dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ul. Strusia 4/8 , 04-564 Warszawa III piętro, pok. 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 15:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ul. Strusia 4/8 , 04-564 Warszawa III piętro, pok. 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa endoskopu (wideogastroskopu) szt. 1 oraz automatycznej myjni termicznej do endoskopów szt.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoskopu (wideogastroskopu) szt. 1 oraz automatycznej myjni termicznej do endoskopów szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5, 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa analizatora hematologicznego szt.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa analizatora hematologicznego szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.52-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy trokarów i siatek
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Produkty lecznicze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.