Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Janowiec Wielkopolski: Przewóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski
w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011
Numer ogłoszenia: 173916 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec Wielkopolski , ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023034, faks 052 3023020.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie usługi w zakresie przewozu uczniów w dni zajęć szkolnych do szkół podstawowych i publicznego gimnazjum na terenie gminy Janowiec Wlkp. w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 według określonych kursów przewozu na załączniku nr 1 i 2 do specyfikacji. Zamówienie podzielone jest na dwie części w tym: część I - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żernikach, Janowcu Wlkp. oraz Publicznego Gimnazjum w Janowcu Wlkp. w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 według kursów określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji, tj.: - dowóz uczniów w godzinach od 7.00 - 8.00 w czterech kursach o łącznej o długości 98 km; - odwóz uczniów w godzinach od 12.40 do 14.35 w pięciu kursach o łącznej długości 132 km ; część II - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim, Janowcu Wlkp. oraz Publicznego Gimnazjum w Janowcu Wlkp. w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 według kursów określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji, tj.: - dowóz uczniów w godzinach od 6.50 do 8.00 w sześciu kursach o łącznej długości 93 km; - odwóz uczniów w godzinach od 12.00 do 15.10 w ośmiu kursach o łącznej długości 147 km; 2. Zamawiający udzieli zamówienia oddzielnie na każdą z części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 2.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. oraz spełnią warunki określone przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.- tj.: 3.1 posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( Dz. U Nr 25, poz. 1371 z późn. zm.) 3.2. dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 autobusami do wykonania usługi, posiadającymi co najmniej 39 miejsc siedzących, gwarantującymi przewóz określonej ilości uczniów na poszczególnych kursach oraz spełniającymi wymagania techniczne zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym - dla każdej części zamówienia; 3.3. dysponują lub będą dysponować kierowcami z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w charakterze kierowcy w zakresie kategorii od C do DE oraz spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( Dz. U Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) 4. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia według formularza nr 2 i 2A oraz przedłożonych dokumentów .Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły / spełnia - nie spełnia/;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według formularza nr 2 i 2A o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz poniższe dokumenty: 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza do reprezentowania wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia; 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia: 4.1. wykazu niezbędnych autobusów do wykonania zamówienia ( minimum 2 autobusy dla każdej części), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - według formularza nr 3. 4.2. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów jeżeli w wykazie według formularza nr 3 wykonawca wskazał, że będzie tym autobusem dysponował 4.3. wykazu kierowców , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia - według formularza nr 4; 4.4. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, według formularza nr 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4.5. dokumentów stwierdzających, że kierowcy wskazani na formularzu nr 4, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a) zaświadczenie poświadczające zatrudnienie kierowcy oraz spełnienie przez niego wszystkich wymagań określonych ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym - załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 grudnia 2003 r. w sprawie postępowania z dokumentacją związaną z pracą kierowcy ( Dz. U. Nr 230, poz. 2303) b) lub oświadczenia poświadczającego spełnianie przez przedsiębiorcę osobiście wykonującego transport drogowy wymagań ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym - załącznik nr 2 do w/w rozporządzenia Ministra Infrastruktury, 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonania, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) z uwzględnieniem zmian wprowadzonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski; pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim ; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski - sekretariat - pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żernikach i Janowcu Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żernikach, Janowcu Wlkp. oraz Publicznego Gimnazjum w Janowcu Wlkp. w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 według kursów określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji , tj.: - dowóz uczniów w godzinach od 7.00 - 8.00 w czterech kursach o łącznej o długości 98 km - odwóz uczniów w godzinach od 12.40 do 14.35 w pięciu kursach o łącznej długości 132 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim i Janowcu Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim, Janowcu Wlkp. oraz Publicznego Gimnazjum w Janowcu Wlkp. w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 według kursów określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji , tj.: - dowóz uczniów w godzinach od 6.50 do 8.00 w sześciu kursach o łącznej długości 93 km - odwóz uczniów w godzinach od 12.00 do 15.10 w ośmiu kursach o łącznej długości 147 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.