eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Modernizacja zewnętrznej przeciwpożarowej sieci hydrantowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Łomianki: Modernizacja zewnętrznej przeciwpożarowej sieci hydrantowej
Numer ogłoszenia: 173928 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, fax 022 7512707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zewnętrznej przeciwpożarowej sieci hydrantowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji zewnętrznej przeciwpożarowej sieci hydrantowej na terenie siedziby Zamawiającego w Dziekanowie Leśnym, przy ulicy Marii Konopnickiej 65 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki nr 1, 2, 3 do SIWZ. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga wykonania następujących prac: 1) przygotowanie terenu budowy i organizacja zaplecza z uwzględnieniem planu bioz, (w tym wycinkę drzew i krzewów w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji w uzgodnieniu z Kampinoskim Parkiem Narodowym), 2) odkopanie istniejącej sieci hydrantów p.poż i wywóz ziemi niezdatnej do ponownego użycia, 3) wywóz gruzu. 4) ułożenie nowej sieci hydrantów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) Włączenie hydrantów do infrastruktury wodociągowej Szpitala 6) Rozruch technologiczny 7) Odbiory zewnętrzne wymagane przepisami szczegółowymi dla tego typu robót 8) Likwidacja budowy i rekultywacja terenu wraz z nasadzeniem zieleni 9) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,- zł (słownie złotych: pięć tysięcy 0/00). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2004. Nr 19 poz.177 z póź. zm.), tj : 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, je-żeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem tech-nicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1.Wykonawca musi wykazać, że zrealizował przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 2.2 wykazać, że dysponuje zespołem pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzoru robót w branży sanitarnej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) Wykonawca zobowiazany jest załączyć listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami ich uprawnień budowlanych właściwych dla funkcji, które mają pełnić, oraz kopiami zaświadczeń w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych potwierdzających posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przy-należność do ww. izby i posiadanie ww. ubezpieczenia. 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia polisą, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywil-nej w zakresie prowadzonej działalności ( wykonywania robót budowlanych) na kwotę nie mniejszą niż 700 000 zł. 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Do poświadczenia oświadczeniem Wykonawcy. 5.spełniać warunki określone w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamó-wienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty zgodnie z pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia; złożył - nie złożył wymagany dokument.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej dzia-łalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, : jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, każdy ze wspólników spółki zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru wydany przez odpowiedni urząd, 2.aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwe-go oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświad-czenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, : dotyczy spółki cywilnej - w przypadku zaświadczenia z urzędu skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna - należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki ; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w doku-mencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 9 ust. 8 ustawy o VAT), : dotyczy spółek jawnych - zaświadczenia z Urzędu Skarbowego muszą być wystawione na spółkę , a nie na wspólników z osobna, 3.oświadczenia do postępowania o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ad pkt. 4 i pkt. 5 Wykonawca musi wykazać, że że dysponuje zespołem pracowników zdolnych do wykonania zamówienia , w tym co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzoru robót w branży sanitarnej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.). Wykonawca zobowiazany jest załączyć listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami ich uprawnień budowlanych właściwych dla funkcji, które mają pełnić, oraz kopiami zaświadczeń w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych potwierdzających posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby i posiadanie ww. ubezpieczenia. 6. wykazu zrealizowanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, a jeśli okres działal-ności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedno zrealizowane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia . W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finanso-wej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 7.Polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (wykonywanie robót budowlanych) na kwotę nie mniejszą niż 700 000,- PLN. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,2, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi zawierać informację, czy ustanowiony wykonawca -pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać też, jakiego konkretnie postępowania ono dotyczy. Dokument pełnomocnictwa po-winien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Ni załączenie pełnomocnictwa do oferty przy wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówie-nia traktowane jest jako brak ustanowienia pełnomocnika w rozumieniu art. 23 ustawy i po-woduje uznanie jej za niezgodną z ustawą, co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumenty wykonawców wymienio-ne w Rozdziale VI pkt.1, 2 SIWZ, muszą być złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców, pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie. Wymienione dokumenty należy złożyć w oryginale albo w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. Konopnickiej 65 (pokój 102, I piętro, wejście główne).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - kancelaria pokój 203 (II piętro, wejście główne).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.