eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i instalacja kserokopiarek dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Kraków: Dostawa i instalacja kserokopiarek dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 173934 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja kserokopiarek dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja kserokopiarek dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.20 - Urządzenia powielające Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.W przypadku wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie następujących dokumentów: 1)dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy. 4.Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit.a i c oraz w pkt. 2 winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit.b winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona , za zgodność z oryginałem, notarialnie. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 6.Wypełniony druk Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 7.Wypełniony Dokument Gwarancyjny - stanowiący Załącznik nr 1B do SIWZ 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Tabela Parametry Techniczne Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1A do SIWZ .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie 31-120 Kraków, Al. Mickiewicza 21, Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 37..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie 31-120 Kraków, Al. Mickiewicza 21, Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 37..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kserokopiarka dla potrzeb Dziekantu Wydziału Agroinżynierii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarka dla potrzeb Dziekantu Wydziału Agroinżynierii - sz.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kserokopiarka dla potrzeb Biura Programów Międzynarodowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarka dla potrzeb Biura Programów Międzynarodowych - szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.