eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont budynków Gimnazjum nr 4 przy ul. Paulińskiej 14 we Wrocławiu w podziale na zadania w zakresieZadanie 1izolacji fundamentów budynku głównego Zadanie 2wykonania termomodernizacji ściany szczytowej bloku sportowego wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Wrocław: Remont budynków Gimnazjum nr 4 przy ul. Paulińskiej 14 we Wrocławiu w podziale na zadania w zakresie: Zadanie 1: izolacji fundamentów budynku głównego Zadanie 2: wykonania termomodernizacji ściany szczytowej bloku sportowego wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
Numer ogłoszenia: 173963 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich , ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, faks 071 360 73 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków Gimnazjum nr 4 przy ul. Paulińskiej 14 we Wrocławiu w podziale na zadania w zakresie: Zadanie 1: izolacji fundamentów budynku głównego Zadanie 2: wykonania termomodernizacji ściany szczytowej bloku sportowego wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : Zadanie 1: wykonanie izolacji fundamentów (na podstawie dokumentacji budowlanej opracowanej przez Pracownię Projektową ): - wykonanie przepony poziomej przeciwwilgociowej kapilarnej i gruntowej w ścianach piwnicznych metoda iniekcji (około 96 m2) - wykonanie izolacji pionowej ścian z folii kubełkowej - przygotowanie podłoża pod opaskę betonową wokół budynku - rozbiórkę i odbudowę chodnika od strony gimnazjum - naprawę uziomu budynku głównego (pierwszego od strony ogrodzenia) Zadanie 2: wykonanie termomodernizacji ściany szczytowej bloku sportowego w systemie projektuj i buduj: a) wykonanie dokumentacji budowlanej z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu dla potrzeb realizacji robót b) roboty budowlane, w tym: - zdjęcie/zabezpieczenie i ponowny montaż kamery monitoringu - usunięcie odparzonego/luźnego tynku oraz wszystkich zbędnych elementów na elewacji , dokonanie napraw - wyprowadzenie ponad dach wentylacji wywiewnej sali gimnastycznej ( rura stalowa ocynkowana ocieplona, fabrycznie wykończona) - wykonanie izolacji termicznej z wyprawą końcową całej ściany szczytowej - zabezpieczenie ściany do wysokości 3 m oraz dodatkowym wzmocnieniem siatką oraz systemem antygraffiti (uderzenia piłką - boisko do koszykówki) - wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ściany fundamentowej, po wcześniejszym usunięciu izolacji przeciwwilgociowej z folii kubełkowej - w strefie cokołu ocieplenie z wykończeniem płytkami klinkierowymi - usuniecie zieleni/trawnika w narożniku oraz wykonanie opaski i obrzeża betonowego dla trawnika - rozebranie i odbudowa chodnika - wymiana opierzeń na ogniomurze - ułożenie bednarki uziomów w wykopie na całej długości ściany i podłączenie punktów kontrolnych (nr ZK11 i ZK12) oraz schowanie przewodu odprowadzającego pod ocieplenie - wywóz gruzu i ziemi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp., stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 74.22.21.00 - 74.22.21.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy którzy wykażą ,że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali: a). w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowali minimum 2 projekty budowlano wykonawcze termomodernizacji budynku z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, b). w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie budynku o powierzchni min. 700m2 każdy, w zakresie elewacji, termomodernizacji i izolacji fundamentów. Z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. UWAGA! do b) ww. warunek może być spełniony łącznie lub oddzielnie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a). osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej , konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, b). kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c). kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji elektrycznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca z formularzem ofertowym składa: 1). Dowód wniesienia wadium 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku: a). podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy b). podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) 3). W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy i warunki zmian określa rozdział XV siwz ust.3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wersję papierową siwz można uzyskać w siedzibie Zamawiającego 53-135 Wrocław ul. Januszowicka 15A - pokój nr 17 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego 53-135 Wrocław ul. Januszowicka 15A - kancelaria parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.