To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-04
Rzeszów: Usługa drukowania i dostawa papierowych biletów komunikacji miejskiej- zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 173963 - 2016; data zamieszczenia: 04.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155311 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 86 60 349, faks (017) 86 60 349.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania i dostawa papierowych biletów komunikacji miejskiej- zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa drukowania i dostawa papierowych biletów komunikacji miejskiej - zamówienie uzupełniające. Asortyment zawiera 3 typy biletów: A) bilet jednoprzejazdowy w ilości 58 000 bloczków B) bilet 4-ro przejazdowy w ilości 850 bloczków C) bilet 24-godzinny w ilości 50 bloczków Dostawy zamawianych biletów odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z potrzebami ZTM. Dostawy kolejnych partii zamawianych biletów odbywać się będą na podstawie zgłaszanych (faksem, emailem lub pisemnie) z co najmniej 7 dniowym roboczym wyprzedzeniem zamówień określających rodzaj w tym wartość nominałów i ilość zamawianego asortymentu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.98.00.00 - Bilety przewozowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA "FENIKS" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA "FENIKS" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa Feniks, ul. Połtawska 8, 75-072 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49914,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60140,85
Oferta z najniższą ceną: 60140,85 / Oferta z najwyższą ceną: 60140,85
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), w procedurze właściwej dla zamówień o wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy. Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP zamówienie uzupełniające w trybie zamówienia z wolnej ręki zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w okresie nieprzekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowi ono nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zaś zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym o którym mowa w art 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP do zamówienia podstawowego udzielonego na podstawie umowy nr ZTM.232.6.76.2015 z dnia 15 maja 2015 r. pomiędzy Zarządem Transportu Miejskiego w Rzeszowie, a Spółdzielnią Rzemieślniczą Wielobranżową FENIKS. Udzielenie niniejszego zamówienia jest konieczne ze względu na utrzymanie płynności sprzedaży biletów jednoprzejazdowych oraz wieloprzejazdowych. W celu poprawnego funkcjonowania komunikacji miejskiej nie można dopuścić do braku biletów ze względu na sprzedaż biletów papierowych w Punktach Obsługi Podróżnego jak również kontynuację zawartych umów na sprzedaż biletów z kontrahentami
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- DOSTOSOWANIE CZĘŚCI BUDYNKU W WSPL SPZOZ W RZESZOWIE, PRZY ULICY LANGIEWICZA NA POTRZEBY PORADNI POZ- roboty remontowo-budowlane
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawy worków foliowych
- DOSTAWA I MONTAŻ WINDY WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDOWLANYM SZYBU WINDOWEGO, REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: POPRAWA STANU TECHNICZNEGO POPRZEZ WYMIANĘ DŹWIGU WINDOWEGO W BUDYNKU PCM w RZESZOWIE SPZOZ.
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej nr 991 Lutcza - Krosno w m. Korczyna
- Przebudowa istniejącego pomieszczenia technicznego nr 018 w budynku L-27 w celu remontu instalacji i urządzeń instalacyjnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.