Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-11-26
Bia³ystok: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej, Nr sprawy: DO-120.362/218/15
Numer og³oszenia: 173967 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Bia³ostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej, Nr sprawy: DO-120.362/218/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej - zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w zadaniach od I do VII..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ w niniejszym postêpowaniu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
6.2 W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y za³±czyæ: 1)Wype³nion± Specyfikacjê techniczn± (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 3/I - 3/VII) z odpowiednimi odno¶nikami wskazuj±cymi poszczególne meble w za³±czonych do oferty np.: opisach technicznych, katalogach, prospektach, zdjêciach, rysunkach, itp.; odno¶niki powinny okre¶laæ: wygl±d mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawieraj±cym rodzaj materia³ów oraz akcesoriów u¿ytych do wykonania mebli (je¿eli nie ma takich danych w odno¶nikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotycz±ce zaoferowanych mebli, 2)O¶wiadczenie wykonawcy o posiadaniu odpowiednich atestów na materia³y u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia oraz na wykonane gotowe wyroby, dokumenty jw. wykonawca przed³o¿y przy dostawie zamówienia (na druku Formularza oferty),
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
7. Pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia nie wymienione w pkt. 6. 1)Wype³niony Formularz ofertowy (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 2), 2)O¶wiadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych jak w pkt. 3 SIWZ oraz wzorze umowy (na druku Formularza oferty),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotycz±cych: 1)wynagrodzenia, 2)terminu wykonania zamówienia, 3)jako¶ci lub parametrów zaoferowanych urz±dzeñ. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± byæ dokonane w nastêpuj±cych przypadkach: 1)konieczno¶æ zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a)dzia³ania si³y wy¿szej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ ani im zapobiec; b)zaistnienia okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie by³o mo¿liwe lub Wykonawca mia³ w istotny sposób utrudnione mo¿liwo¶ci w spe³nianiu ¶wiadczenia (Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z uzasadnionym wnioskiem o przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia); c)z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego; d)je¿eli zmiany s± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia. 2)gdy zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, 3)zmian danych do czynno¶ci serwisowych, o których mowa w §7 ust. 4, 4)zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) maj±cych wp³yw na warunki realizacji umowy. 3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbêdne jest wyra¿enie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Zmiany mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, z tym zastrze¿eniem, ¿e ¿aden z powy¿szych zapisów nie obliguje Zamawiaj±cego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza tak± mo¿liwo¶æ. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy. 5.Zmiana musi byæ uzasadniona prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ zamówieñ Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Bia³ystok.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 09:45, miejsce: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ zamówieñ Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Bia³ystok.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Meble-Wydzia³ Architektury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Krzes³o biurowe obrotowe - 1 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Meble - Biblioteka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Biurko do pracy dla osoby niepe³nosprawnej - 1 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Meble - Wydzia³ Mechaniczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: £awki 3 - osobowe - 20 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Meble biurowe - Wydzia³ Informatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Biurka - 2 szt. 2.£±cznik biurka - 1 szt. 3.Kontener - 1 szt. 4.Witryna - 2 szt. 5.Rega³ - 1 szt. 6.Szafka - 1 szt. 7.Komoda - 1 szt. 8.Szafa ubraniowa - 1 szt. 9.Stó³ - 1 szt. 10.Krzes³o - 4 szt. 11.Krzes³o obrotowe - 1 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Meble - Biuro Wspó³pracy Miêdzynarodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Krzes³o biurowe obrotowe - 2 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Meble - Biuro Wspó³pracy Miêdzynarodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Krzes³o konferencyjne - 8 szt. 2. Krzes³o biurowe obrotowe - 3 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Meble - Dzia³ Zamówieñ Publicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Krzes³o biurowe obrotowe - 1 szt...
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Us³ugi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku
- Zakup analizatora sk³adu cia³a wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Bia³ymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dostawa samochodu elektrycznego na potrzeby Wydzia³u Mechanicznego ZK-DZP.262.104.2024
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oraz monta¿ mebli do pomieszczeñ magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka"
- Zakup mebli biurowych i tapicerowanych dla Domów Studenckich Politechniki Krakowskiej przy ul. Skar¿yñskiego 5-9 w Krakowie.
- "Doposa¿enie szko³y w sprzêt w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkó³ zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
- Dostawa wraz z monta¿em i ustawieniem mebli dla O¶rodka Adopcyjnego z siedzib± w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i monta¿ nowego, pe³nowarto¶ciowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami bran¿owymi mebli i wyposa¿enia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby £ódzkiego Urzêdu Wojewódzkiego w £odzi.
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.