eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Włocławek: DIZ/58/2009
Numer ogłoszenia: 173971 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ/58/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylizatora parowego Wymagane funkcje - parametry 1 Urządzenie fabrycznie nowe. Rok produkcji 2009 2. Wymiary urządzenia (cm): - wysokość - nie więcej niż 200 cm - szerokość - nie większa niż 100 cm - głębokość - nie większa niż 100 cm 3.Sterylizator parowy przelotowy (dwudrzwiowy) o pojemności komory roboczej 2 STE zgodnie z normą PN EN 285. 4.Dostęp serwisowy od frontu i strony lewej patrząc od strony załadowczej 5.Wbudowana elektryczna wytwornica pary, zintegrowana ze sterownikiem sterylizatora. Wytwornica z systemem automatycznego samooczyszczania. Wytwornica zasilana wodą zdemineralizowaną 6.Wbudowany system oszczędzania wody. 7.Komora i płaszcz sterylizatora wykonane w całości ze stali nierdzewnej kwasoodpornej 8.Rama i oblachowanie sterylizatora wykonane w całości ze stali nierdzewnej. Zawory wykonane z mosiądzu lub stali nierdzewnej 9.Komora wyposażona w półkowy system załadunku. Dwa poziomy załadunku. Półki o regulowanej wysokości 10.Komora wykonana bez przewężeń (światło komory bez przewężeń) 11.Żebrowana konstrukcja płaszcza grzewczego umożliwiająca kontrolę spawów (przez UDT) po ściągnięciu izolacji termicznej 12.Drzwi załadunkowe i rozładunkowe przesuwane w pionie, otwierane i zamykane automatycznie, blokowane w czasie procesu sterylizacji. Napęd drzwi elektryczny 13.W czasie zamykania drzwi w przypadku napotkania przeszkody drzwi zatrzymają się i następnie otworzą automatycznie 14.Izolacja termiczna sterylizatora oraz instalacji. 15.Wytwarzanie próżni poprzez pompę z wodnym płaszczem uszczelniającym wbudowaną w sterylizator. 16.Zawory procesowe sterowane sprężonym powietrzem 17.Drzwi komory uszczelniane za pomocą uszczelki dociskanej parą wodną 18.Sterowanie poprzez sterownik mikroprocesorowy. 19.Komunikacja urządzenia z personelem za pomocą ekranu dotykowego, z funkcją graficznej prezentacji przebiegu procesu oraz wyświetlania danych o fazie i parametrach procesu. Opisy i komunikaty wyświetlane na ekranie w jęz. Polskim. Ekran dotykowy o przekątnej min. 6 cali 20.Wbudowany czytnik kart pamięci, kart chipowych lub USB dostępny od frontu urządzenia umożliwiający wczytywanie dodatkowych programów bez konieczności podłączania komputera 21.Wbudowana drukarka do dokumentowania parametrów i przebiegu procesu sterylizacji. Wydruk (raport) w języku polskim 22.Uruchomienie programu sterylizacyjnego poprzedzone identyfikacją operatora na podstawie osobistych kodów dostępu wraz z wydrukiem nazwiska operatora - dla min. 15 operatorów. 23.Wyświetlanie komunikatów o aktualnym etapie i parametrach procesu. 24.Niezależny system kontroli pracy sterylizatora zatrzymujący urządzenie w przypadku nieprawidłowych parametrów cyklu. 25.Podtrzymanie danych i programów w przypadku zaniku zasilania. 26.Dwutorowy pomiar temperatury i ciśnienia w komorze - 2 czujniki ciśnienia, 2 czujniki temperatury, osobne tory przetwarzania dla każdego z czujników. 27.Programy sterylizacyjne dla temperatury 134oC - minimum 4. 28.Program sterylizacyjny dla temperatury 121oC - minimum 1. 29.Automatyczny test szczelności. 30.Test Bowie-Dicka Wyposażenie: 31.Urządzenie zmiękczające wodę z automatyczną głowicą do regeneracji oraz ze zbiornikiem na solankę. Głowica automatyczna, czasowa typu Fleck o wydajności 1000 litrów/godz. 32.Uzdatniacz wody metodą odwróconej osmozy wody o wydajności 50 litrów/godz. System dozujący wodę w sposób ciągły i automatyczny, z własną pompą wspomagającą oraz ze zbiornikiem ciśnieniowym wody uzdatnionej min. 70 litrów. 33.Kompresor powietrza w obudowie wyciszającej. Maksymalny poziom hałasu 50dB Wymagania formalne oraz dokumentacja: 34.Sterylizator parowy wykonany zgodnie z normą PN EN 285 (konstrukcja oraz działanie). 35.Konstrukcja sterylizatora musi umożliwiać przeprowadzenie procedury walidacyjnej zgodnie z normą EN ISO 17665 36.Zgodność z dyrektywą dotyczącą urządzeń ciśnieniowych nr 97/23/EC potwierdzona certyfikatem. 37.Zgodność z dyrektywą medyczną nr 93/42/EEC potwierdzona certyfikatem. 38.Instrukcja obsługi i serwisowa w języku polskim dostarczona wraz z dostawą urządzenia 39.Serwis Wykonawcy autoryzowany przez producenta sterylizatora 40.Certyfikat CE 41.Szkolenie Użytkownika z obsługi sterylizatora. Gwarancja i serwis 42.Okres gwarancji. Minimalny okres gwarancji na sterylizator parowy wraz z wytwornicą: 24 miesiące 43.Okres gwarancji. Minimalny okres gwarancji na zmiękczacz, system uzdatniania wody oraz kompresor: 24 miesiące 44.Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w Polsce wymagany 45.Okres gwarancji na perforację komory w latach: 15 lat 46.Czas reakcji na usunięcie uszkodzenia w godzinach (przyjęcie zgłoszenia - podjęta naprawa: do 24 godzin w dni robocze 47.Liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy: maksymalnie 3 48.Okres po ustaniu gwarancji, w którym Wykonawca zapewnia dostępność części zamiennych do urządzenia: 10 lat Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10 - Autoklawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - wykonawca musi wykazać się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie Opisanym w Rozdziale III, Wykonawca który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony. 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - przedstawią wykaz dostaw (co najmniej 3 dostawy za wartość brutto : 200 000 zł. każda dostawa ) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji, c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji, d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, godnie z Załącznikiem nr 4 e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych , g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie). 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych dostaw , wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (co najmniej 3 dostawy za wartość brutto : 200 000 zł. każda dostawa ) zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji 4. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda. a. dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment wpisany jest do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz.896 ze zm.) Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE . W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Uwaga: brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49, pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49, pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie Zakup sprzętu i aparatury medycznej, niezbędnej w diagnozowaniu i leczeniu stanów nagłych dla Szpitala Wojewódzkiego we Włocławku . współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego dla osi priorytetowej 3 - Rozwój infrastruktury społecznej, działania 3.2 - Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej w wysokości 62,59% oraz ze środków budżetu Województwa Kujawsko - Pomorskiego w wysokości 37,35% wartości całkowitej zadania..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.