eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiemodlinWywóz odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w Niemodlinie przy ul. Wojska Polskiego 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-03

Niemodlin: Wywóz odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w Niemodlinie przy ul. Wojska Polskiego 3
Numer ogłoszenia: 1739 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362867 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie, ul. Wojska Polskiego 3, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606318, faks 077 4606318.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w Niemodlinie przy ul. Wojska Polskiego 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w Niemodlinie przy ul. Wojska Polskiego 3. 2. W ramach przedmioty zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) systematycznego wywozu i składowania (na składowisku) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, tj. biurowych, domowych, sklepowych (z wyłączeniem odpadów poprodukcyjnych); b) systematycznego wywozu i zagospodarowania segregowanych odpadów komunalnych (papier, plastik, szkło); c) podstawienia własnych pojemników do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o pojemności 120 i 1100 litrów wykonanych z tworzyw sztucznych lub metalowych, szczelnych, posiadających zamykane otwory wrzutowe i przystosowanych do opróżniania przez specjalistyczne pojazdy samochodowe; d) podstawienia własnych pojemników do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o pojemności 5,0 m3 wykonanych z blachy ocynkowanej, szczelnych, posiadających zamykane otwory wrzutowe i przystosowanych do opróżniania przez specjalistyczne pojazdy samochodowe; e) podstawienia własnych specjalistycznych pojemników do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o pojemności 1100 litrów wykonanych z tworzyw sztucznych lub metalowych, szczelnych, posiadających zamykane otwory wrzutowe i przystosowanych do opróżniania przez specjalistyczne pojazdy samochodowe, opatrzonych napisami: szkło, papier, plastik; f) należytego utrzymania w/w pojemników (bieżącej konserwacji i remontów), Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania Wykonawcy, które pojemniki wymagają bieżących napraw lub malowania, oraz które z nich należy wymienić na nowe; g) dezynfekcji pojemników (raz na dwa miesiące); h) zabezpieczenia miejsca składowania (składowisko odpadów) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych; i) zagospodarowania segregowanych odpadów komunalnych (papier, plastik, szkło). 3. Zakres rzeczowy zamówienia - przybliżone ilości pojemników w okresie realizacji zamówienia: a) do wywozu i składowania z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi określa się na około: - pojemniki o pojemności 120 litrów - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 1773, - pojemniki o pojemności 1100 litrów - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 1262, - pojemniki o pojemności 5,0 m3 - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 320. b) do wywozu i zagospodarowania z segregowanymi odpadami komunalnymi określa się na około: - pojemniki o pojemności 1100 litrów (plastik) - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 190, - pojemniki o pojemności 1100 litrów (papier) - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 180, - pojemniki o pojemności 1100 litrów (szkło) - wielokrotność wywozu w okresie trwania umowy 40. UWAGA: Ilości wywozów niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz segregowanych odpadów komunalnych, a także miejsca podstawiania pojemników do ich zbiórki, na przestrzeni obowiązującego zamówienia mogą ulegać zmianie na skutek podejmowanych przez Zamawiającego decyzji dotyczących sposobu zarządzania i administrowania nieruchomościami tworzącymi Wspólnoty Mieszkaniowe. 4. Wykaz miejsc ustawienia pojemników, ich ilości oraz częstotliwości ich wywozu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Oceną realizacji przedmiotu zamówienia będzie efekt końcowy (pojemniki mają być wywiezione i ma być czysto wokół nich oraz w miejscach ich opróżniania). 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przystąpieniem do niniejszego postępowania, dokonał wizji lokalnej w terenie. 7. Wykonawca użyje do wykonania zamówienia własnych materiałów i sprzętu. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Gliwice Sp. z o.o., ul. Kaszubska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145826,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161608,82

  • Oferta z najniższą ceną: 161608,82 / Oferta z najwyższą ceną: 161608,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.