Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-28
Tarnów: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZETU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 174008 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kwiatkowskiego 15, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 68 80 511, faks 14 68 80 511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.mcm.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZETU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP ZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Mościckiego Centrum Medycznego SP ZOZ w Tarnowie. PAKIET NR 1 L.p. NAZWA MATERIAŁU J.M. ILOŚĆ 1 IGŁA 0,5X25 A 100 SZT. typu Terumo OP. 15 2 IGŁA 0,6X30 A 100 SZT. typu Terumo OP. 20 3 IGŁA 0,7X40 A 100 SZT. typu Terumo OP. 100 4 IGŁA 0,7X 30 A 100 SZT. typu Terumo OP. 5 5 IGŁA O,8X40 A100SZT. .typu Terumo OP. 50 6 IGŁA 0,9X40 A 100 SZT. typu Terumo OP. 50 7 IGŁA1,1X40 A 100 SZT. typu Terumo OP. 20 8 IGŁA 0,5X16 A 100 SZT. typu Terumo OP. 2 9 IGŁA0,9X50 A 100 SZT. typu Terumo OP. 2 10 IGŁA 1,2X40 A 100 SZT. typu Terumo OP. 5 11 STRZYKAWKA 100ML JAŁOWA - NIEPIROGENNA SZT. 500 12 STRZYKAWKA 2ML A 100 SZT. OP. 50 13 STRZYKAWKA 5ML || OP. 60 14 STRZYKAWKA 10ML || OP. 8 15 STRZYKAWKA 20 ML. || OP. 25 16 STRZYKAWKA do pompy infuzyjnej NIE MNIEJ NIŻ 50 ML. I NIE WIĘCEJ NIŻ 60 ML. SZT. 50 17 STRZYKAWKA INSULI. A 100 SZT. OP. 20 18 FARTUCH FLIZOL. 1 X UŻYTKU SZT. 50 19 PRZEŚCIER.FLIZEL. 1 X UŻYTKU NIE MNIEJSZE NIŻ 210 X 140 SZT. 20 MASECZKA 1 XUŻYT. FLIZEL. Z GUMKĄ SZT. 400 21 MOTYLKI 22G SZT. 50 22 VENFLON 0,7 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 350 23 VENFLON 0,8 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 200 24 VENFLON 0,9 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 400 25 VENFLON 1,0 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 300 26 VENFLON 1,1 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 300 27 VENFLON 1,2 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 100 28 VENFLON 1,3 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 100 29 KORECZEK DO VENFLONU SZT. 600 30 KRANIK TRÓJDROŻNY DO VENFLONU SZT. 100 31 PRZEDŁUŻACZ DO POMPY INFUZYJNEJ NIE KRÓTSZY NIŻ 120 CM-JAŁOWY NIEPIROGENNY, NIETOKSYCZNY SZT. 50 32 CEWNIK DO PODAWANIA TLENU PRZEZ NOS DLA DOROSŁYCH SZT. 50 33 CEWNIK DO ODSYSANIA DLA DOROSŁYCH SZT. 200 34 KANKA DOODBYTNICZA DLA DOROS.NR24 SZT. 100 35 ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS. CH18 nie krótsze niż 800 mm SZT. 300 36 ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS.CH16 SZT. 20 37 CEWNIK FOLLEYA NR. 16 SZT. 20 38 CEWNIK FOLLEYA NR. 18 SZT. 70 39 CEWNIK FOLLEYA NR. 20 SZT. 50 40 CEWNIK FOLLEYA NR. 22 SZT. 10 41 CEWNIK FOLLEYA NR. 24 SZT. 80 42 CEWNIK FOLLEYA NR. 26 SZT. 40 43 CEWNIK FOLLEYA NR. 30 SZT. 30 44 KAPTUREK JEDNORAZOWY PLASTIKOWY DO TERMOMETRU (Brown) a 40 szt. SZT. 1960 45 WOREK UROLOGICZNY 2L. jałowy SZT. 500 46 KIELISZKI JEDNORAZOWE NA LEKI a 70 szt. SZT. 5600 47 KUBKI JEDNORAZOWE a 100 szt. SZT. 200 48 Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy O 4 mm SZT. 2500 49 Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy O 2,5 mm SZT. 2000 50 PASKI DO STER.PARĄ WODNĄ DO PAKIETU NIE GORSZE NIŻ STEAM A 250 SZT. OP. 5 51 TAŚMA DO STER.PARĄ WODNĄ NA PAKIET OP. 1 52 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 90x230 a 100 szt. OP. 3 53 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 90x203 a 100 szt. OP. 3 54 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 130x250 a 100 szt. OP. 3 55 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x130 a 100 szt. OP. 3 56 SZPATUŁKI drewniane OP. 100 57 PENSETY JEDNORAZ. jałowa SZT. 200 58 KUBKI NA MOCZ JAŁOWE nie mniej niż 100ML. Z ZAKRETKĄ SZT. 100 59 APARAT DO KROPÓWKI posiadające komorę wolną od PCV oraz pozbawione ftalanów SZT. 4600 60 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR11 OP. 1 61 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 24 OP. 1 62 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 23 OP. 1 63 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 12 Z ZAKRZWIONYM OSTRZEM OP. 1 PAKIET NR 2 L.p. NAZWA MATERIAŁU J.M. ILOŚĆ 1 Rękawice lateksowe XS TYP COMFEEL a 100 szt. OP. 10 2 Rękawice lateksowe S TYP COMFEEL a 100 szt. OP. 130 3 Rękawiczki lateksowe M TYP COMFEEL a 100 szt. OP. 700 4 Rękawiczki lateksowe L TYP COMFEEL a 100 szt. OP. 10 5 Rękawice winylowe lekko pudrowane S OP. 50 6 Rękawice winylowe lekko pudrowane M OP. 500 7 Rękawice winylowe lekko pudrowane L OP. 20 8 Rękawiczki sterylne nr 8 PAR 100 9 Rękawiczki sterylne 7,5 PAR 200 10 Rękawice sterylne 6,5 PAR 100 PAKIET NR 3 L.p. NAZWA MATERIAŁU J.M. ILOŚĆ 1 POJEMN. NA ODP. 10 L. PLASTIK SZT. 220 2 POJEMN.NA ODP. 20L. PLASTIK SZT. 50 3 POJEMN.NA ODP.5L. PLASTIK SZT. 220 4 POJEMN.NA ODP.3,5L. PLASTIK SZT. 100 5 POJEMN.NA ODP.2 L. PLASTIK SZT. 120 6 POJEMN.NA ODP.1 L. PLASTIK SZT. 50 7 PUDEŁKA NA ODPADY 4L. SZT. 30 PAKIET NR 4 L.p. NAZWA MATERIAŁU J.M. ILOŚĆ 1 SZKIEŁKA NAKRYWKOWE 24X24MM TYPU MENZEL a 1000 SZT. OP. 15 2 SZKIEŁKA PODSTAWOWE SZLIFOWANE Z MATOWYM POLEM TYPU MENZEL a 50 SZT. OP. 30 3 ŻEL DO USG NIE GORSZY NIŻ SONOGEL A 500ML. SZT 100 4 ŻEL DO USG NIE GORSZY NIŻ SONOGEL A 5l z pompką L. 6 5 PAPIER DO EKG A-4 112X25 Z NADRUKIEM ROL 120 6 PAPIER DO EKG A-3 104X40 Z NADRUKIEM ROL 30 7 PAPIER DO EKG 110X40 Z NADRUKIEM ROL 10 8 WZIERNIKI GINEKOLOGICZNE NR 1 SZT. 300 9 WZIERNIKI GINEKOL. NR 2 TYPU CUSCO SZT. 1500 10 SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG. A 100 SZT okrągła jałowa SZT. 1000 11 SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG. A 100 SZT wachlarz jałowa SZT. 200 12 PAT. DO POB. WYM.CYTOLOG. A 100 SZT DREWNIANE JAŁOWE Z WACIKIEM Nie krótsze niż 210 mm. OP. 1200 ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ ODPOWIEDNIEGO PRZELICZANIA ZAMAWIANYCH ILOŚCI NA OPAKOWANIA LUB SZTUKI ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE W OPISIE IGIEŁ WSKAZAŁ TYP TERUMO PONIEWAŻ NA PODSTAWIE WIELOLETNIEGO DOŚWIADCZENIA I OPINII PACJENTÓW UWAŻA, ŻE SĄ ONE WYSOKIEJ JAKOŚCI I SPEŁNIAJĄ OCZEKIWANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ PACJENTÓW ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE W OPISIE REKAWIC LATEKSOWYCH WSKAZAŁ TYP COMFEEL PONIEWAŻ NA PODSTAWIE WIELOLETNIEGO DOŚWIADCZENIA UWAŻA, ŻE SĄ ONE WYSOKIEJ JAKOŚCI (CERTYFIKAT ISO 9001) I SPEŁNIAJĄ OCZEKIWANIA ZAMAWIAJĄCEGO.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- ZGODNIE Z ART. 67 USTAWY
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1. Załącznik Nr 1 - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie. 3. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 4. Zaparafowany przez osoby upoważnione wzór umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje o możliwości dokonania zmian w zawartej umowie: - zmiany mogą dotyczyć: zmiany terminu wykonania zamówienia oraz innych zmian nie powodujących zmian zawartej umowy co do treści złożonej oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.mcm.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
33-101 Tarnów ul. Kwiatkowskiego 15, Sekretariat pok. 131.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 33-101 Tarnów ul. Kwiatkowskiego 15, Sekretariat pok. 131.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZETU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP ZOZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 L.p. NAZWA MATERIAŁU J.M. ILOŚĆ 1 IGŁA 0,5X25 A 100 SZT. typu Terumo OP. 15 2 IGŁA 0,6X30 A 100 SZT. typu Terumo OP. 20 3 IGŁA 0,7X40 A 100 SZT. typu Terumo OP. 100 4 IGŁA 0,7X 30 A 100 SZT. typu Terumo OP. 5 5 IGŁA O,8X40 A100SZT. .typu Terumo OP. 50 6 IGŁA 0,9X40 A 100 SZT. typu Terumo OP. 50 7 IGŁA1,1X40 A 100 SZT. typu Terumo OP. 20 8 IGŁA 0,5X16 A 100 SZT. typu Terumo OP. 2 9 IGŁA0,9X50 A 100 SZT. typu Terumo OP. 2 10 IGŁA 1,2X40 A 100 SZT. typu Terumo OP. 5 11 STRZYKAWKA 100ML JAŁOWA - NIEPIROGENNA SZT. 500 12 STRZYKAWKA 2ML A 100 SZT. OP. 50 13 STRZYKAWKA 5ML || OP. 60 14 STRZYKAWKA 10ML || OP. 8 15 STRZYKAWKA 20 ML. || OP. 25 16 STRZYKAWKA do pompy infuzyjnej NIE MNIEJ NIŻ 50 ML. I NIE WIĘCEJ NIŻ 60 ML. SZT. 50 17 STRZYKAWKA INSULI. A 100 SZT. OP. 20 18 FARTUCH FLIZOL. 1 X UŻYTKU SZT. 50 19 PRZEŚCIER.FLIZEL. 1 X UŻYTKU NIE MNIEJSZE NIŻ 210 X 140 SZT. 20 MASECZKA 1 XUŻYT. FLIZEL. Z GUMKĄ SZT. 400 21 MOTYLKI 22G SZT. 50 22 VENFLON 0,7 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 350 23 VENFLON 0,8 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 200 24 VENFLON 0,9 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 400 25 VENFLON 1,0 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 300 26 VENFLON 1,1 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 300 27 VENFLON 1,2 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 100 28 VENFLON 1,3 wykonany z poliuretanu, posiadający min. 3 paski widoczne w RTG, samodomykający się korek portu bocznego oraz filtr hydrofobowy SZT. 100 29 KORECZEK DO VENFLONU SZT. 600 30 KRANIK TRÓJDROŻNY DO VENFLONU SZT. 100 31 PRZEDŁUŻACZ DO POMPY INFUZYJNEJ NIE KRÓTSZY NIŻ 120 CM-JAŁOWY NIEPIROGENNY, NIETOKSYCZNY SZT. 50 32 CEWNIK DO PODAWANIA TLENU PRZEZ NOS DLA DOROSŁYCH SZT. 50 33 CEWNIK DO ODSYSANIA DLA DOROSŁYCH SZT. 200 34 KANKA DOODBYTNICZA DLA DOROS.NR24 SZT. 100 35 ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS. CH18 nie krótsze niż 800 mm SZT. 300 36 ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DLA DOROS.CH16 SZT. 20 37 CEWNIK FOLLEYA NR. 16 SZT. 20 38 CEWNIK FOLLEYA NR. 18 SZT. 70 39 CEWNIK FOLLEYA NR. 20 SZT. 50 40 CEWNIK FOLLEYA NR. 22 SZT. 10 41 CEWNIK FOLLEYA NR. 24 SZT. 80 42 CEWNIK FOLLEYA NR. 26 SZT. 40 43 CEWNIK FOLLEYA NR. 30 SZT. 30 44 KAPTUREK JEDNORAZOWY PLASTIKOWY DO TERMOMETRU (Brown) a 40 szt. SZT. 1960 45 WOREK UROLOGICZNY 2L. jałowy SZT. 500 46 KIELISZKI JEDNORAZOWE NA LEKI a 70 szt. SZT. 5600 47 KUBKI JEDNORAZOWE a 100 szt. SZT. 200 48 Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy O 4 mm SZT. 2500 49 Wziernik do otoskopu Heine Mini 3000-jednorazowy plastikowy O 2,5 mm SZT. 2000 50 PASKI DO STER.PARĄ WODNĄ DO PAKIETU NIE GORSZE NIŻ STEAM A 250 SZT. OP. 5 51 TAŚMA DO STER.PARĄ WODNĄ NA PAKIET OP. 1 52 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 90x230 a 100 szt. OP. 3 53 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 90x203 a 100 szt. OP. 3 54 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP. 130x250 a 100 szt. OP. 3 55 TOREB.PAPIER.FOLIA SAMOP.90x130 a 100 szt. OP. 3 56 SZPATUŁKI drewniane OP. 100 57 PENSETY JEDNORAZ. jałowa SZT. 200 58 KUBKI NA MOCZ JAŁOWE nie mniej niż 100ML. Z ZAKRETKĄ SZT. 100 59 APARAT DO KROPÓWKI posiadające komorę wolną od PCV oraz pozbawione ftalanów SZT. 4600 60 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR11 OP. 1 61 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 24 OP. 1 62 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 23 OP. 1 63 OSTRZA STERYLNE WYMIENNE NR. 12 Z ZAKRZWIONYM OSTRZEM OP. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZETU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP ZOZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2 L.p. NAZWA MATERIAŁU J.M. ILOŚĆ 1 Rękawice lateksowe XS TYP COMFEEL a 100 szt. OP. 10 2 Rękawice lateksowe S TYP COMFEEL a 100 szt. OP. 130 3 Rękawiczki lateksowe M TYP COMFEEL a 100 szt. OP. 700 4 Rękawiczki lateksowe L TYP COMFEEL a 100 szt. OP. 10 5 Rękawice winylowe lekko pudrowane S OP. 50 6 Rękawice winylowe lekko pudrowane M OP. 500 7 Rękawice winylowe lekko pudrowane L OP. 20 8 Rękawiczki sterylne nr 8 PAR 100 9 Rękawiczki sterylne 7,5 PAR 200 10 Rękawice sterylne 6,5 PAR 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZETU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP ZOZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3 L.p. NAZWA MATERIAŁU J.M. ILOŚĆ 1 POJEMN. NA ODP. 10 L. PLASTIK SZT. 220 2 POJEMN.NA ODP. 20L. PLASTIK SZT. 50 3 POJEMN.NA ODP.5L. PLASTIK SZT. 220 4 POJEMN.NA ODP.3,5L. PLASTIK SZT. 100 5 POJEMN.NA ODP.2 L. PLASTIK SZT. 120 6 POJEMN.NA ODP.1 L. PLASTIK SZT. 50 7 PUDEŁKA NA ODPADY 4L. SZT. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZETU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP ZOZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4 L.p. NAZWA MATERIAŁU J.M. ILOŚĆ 1 SZKIEŁKA NAKRYWKOWE 24X24MM TYPU MENZEL a 1000 SZT. OP. 15 2 SZKIEŁKA PODSTAWOWE SZLIFOWANE Z MATOWYM POLEM TYPU MENZEL a 50 SZT. OP. 30 3 ŻEL DO USG NIE GORSZY NIŻ SONOGEL A 500ML. SZT 100 4 ŻEL DO USG NIE GORSZY NIŻ SONOGEL A 5l z pompką L. 6 5 PAPIER DO EKG A-4 112X25 Z NADRUKIEM ROL 120 6 PAPIER DO EKG A-3 104X40 Z NADRUKIEM ROL 30 7 PAPIER DO EKG 110X40 Z NADRUKIEM ROL 10 8 WZIERNIKI GINEKOLOGICZNE NR 1 SZT. 300 9 WZIERNIKI GINEKOL. NR 2 TYPU CUSCO SZT. 1500 10 SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG. A 100 SZT okrągła jałowa SZT. 1000 11 SZCZOTECZKA DO WYM.CYTOLOG. A 100 SZT wachlarz jałowa SZT. 200 12 PAT. DO POB. WYM.CYTOLOG. A 100 SZT DREWNIANE JAŁOWE Z WACIKIEM Nie krótsze niż 210 mm. OP. 1200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zarządzanie i kompleksowa eksploatacja systemu Tarnowskiego Roweru Miejskiego
- Dostawa i montaż bandy dmuchanej w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu
- Dostawa certyfikowanego przykrycia toru w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu
- Dostawy leków i wyrobów medycznych (m.in. dializatu bezwapniowego, cytrynianu sodu i chlorku wapnia)
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie" w zakresie zadania 2 tj. "Budowa instalacji ..."
- Przedmiotem zamówienia jest: cykliczna bezgotówkowa całodobowa sprzedaż paliw płynnych ( olej napędowy, benzyna bezołowiowa ) do samochodów służbowych Szpitala
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/02/25
- Dostawa sukcesywna sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekujących do Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie
- Przedmiotem zamówienia są dostawy leków
- Sukcesywna dostawy środków ochrony indywidualnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZYTNIE
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.