eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceŚwiadczenie usług weterynaryjnych w Schronisku dla zwierząt w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Gliwice: Świadczenie usług weterynaryjnych w Schronisku dla zwierząt w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 17400 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług weterynaryjnych w Schronisku dla zwierząt w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksową opiekę weterynaryjną w Schronisku dla Zwierząt oraz w prowadzonej przez Wykonawcę lecznicy dla zwierząt, w zakresie: - szczepień przeciwko wściekliźnie w ilości około 35 miesięcznie, - pozostałych szczepień profilaktycznych w ilości około 23 miesięcznie: a) nosówka, b) parvowiroza, c) kaszel kennelowy b) choroba Rubartha, d) leptospiroza - leczenia zachowawczego profilaktycznego oraz innych zabiegów chirurgicznych, - eutanazji, - niezbędnych zabiegów operacyjnych oraz zabiegów: a)sterylizacji - tzw. metoda brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna): - suki - około 8 sztuk miesięcznie, - kotki - około 3 sztuki miesięcznie, b)kastracji - tzw. metodą jednego cięcia: - psy - około 3 sztuki miesięcznie, - kocury - około 3 sztuki miesięcznie, - wykonywania usług na wezwanie interwencyjne w ciągu 2 godzin od wezwania, w ilości około 10 miesięcznie, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji - książki leczenia zwierząt - prowadzenie oddzielnego reje-stru wykonanych eutanazji, z podaniem daty i przyczyny; przy następujących założeniach: -podstawowa opieka weterynaryjna odbywać się będzie na terenie Schroniska oraz w lecznicy Wykonawcy: poniedziałek, środa i piątek po 3 godz., pomiędzy 10.00 a 15.00 (w godzinach pracy kierownictwa Schroniska), -średni stan zwierząt wynosi: 360 psów i 30 kotów, -rotacja zwierząt waha się w granicach 650 psów i 250 kotów w skali roku, -lecznica Wykonawcy powinna znajdować się na terenie Gminy Gliwice, w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska. Wykonawca winien zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach. 2. Sterylizację i kastrację zwierząt bezdomnych, przebywających w Schronisku oraz wolno żyjących. Zadanie obejmuje: a)sterylizację - tzw. metoda brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna): - suki - około 70 sztuk, - kotki - około 70 sztuk, b)kastracji - tzw. metodą jednego cięcia: - psy - około 50 sztuk, - kocury - około 50 sztuk. przy następujących założeniach: -miejsce wykonywania zabiegów - lecznica dla zwierząt, do której będą dowożone zwierzęta przez Zamawiającego, w dni robocze w godzinach od 9.00 do 13.00 oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt, -lecznica Wykonawcy powinna znajdować się na terenie Gminy Gliwice, w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówie-niem, 3) dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem wykonawczym - zatrudnienie min. 1 osoby posiadającej kwalifikacje do leczenia zwierząt, Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy, wymienionych w pkt. VIII, muszą do oferty dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestni-czyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wy-konywanych przez nie czynności. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania za-mówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z infor-macjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności + kserokopie uprawnień. 6) Zaparafowane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy. 7) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych. 2. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt. 1), 2) - składa dokument lub do-kumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. 2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je doku-mentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowied-nio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH Dział Palnowania i Zamówień Publicznych 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 11:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH Sekretariat 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.