Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Zabierzów: Urządzenie terenów rekreacji turystycznej i edukacji dziecięcej w ramach działania
MPRO (II) 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej pn.
Jurajski Raj w Gminie Zabierzów - Produkt i Oferta Turystyczna
polegające na budowie, montażu i dostawie urządzeń i obiektów.
Numer ogłoszenia: 174049 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie terenów rekreacji turystycznej i edukacji dziecięcej w ramach działania MPRO (II) 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej pn. Jurajski Raj w Gminie Zabierzów - Produkt i Oferta Turystyczna polegające na budowie, montażu i dostawie urządzeń i obiektów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Załącznik Nr 1 - Przedmiot zamówienia - opisuje w sposób szczegółowy zakres robót do wykonania dla wszystkich 13 lokalizacji wraz z podaniem miejscowości i numerów ewidencyjnych działek; 2. Załącznik Nr 2 - Opis techniczny - określa w sposób szczegółowy program użytkowy, charakterystykę, rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe dla wszystkich typów budynków i tablic informacyjnych, podaje charakterystyki zastosowanych nawierzchni i urządzeń; 3. Załącznik Nr 3 - Rysunki wykonawcze : a) tablice reklamowe B, C; b) wiata - budynek gospodarczy typ A; c) budynek gospodarczy typ B; d) budynek gospodarczy typ C; 4. Załącznik Nr 4 - Schematy konstrukcji murowych i szkieletowych oraz mieszanych dla podstawowych form geometrycznych zastosowanych w projekcie ścieżek edukacyjnych: a) w wiosce dziecięcej Skalny Raj w Kobylanach, b) w wiosce dziecięcej Skalny Raj w Nielepicach, c) w wiosce dziecięcej Kraina Skarbów w Aleksandrowicach; 5. Załącznik Nr 5 - Schematy konstrukcji mieszanych dla podstawowych form geometrycznych zastosowanych w projekcie ścieżek edukacyjnych, urządzenie stanowisk: a) Stanowisko poszukiwania skarbów w Aleksandrowicach, b) Stanowiska poszukiwania złota w Kobylanach, c) Stanowisko Przygody Paleontologicznej w Kobylanach, d) Stanowisko Przygody Paleontologicznej w Nielepicach, e) Stanowisko Poszukiwania Kości Mamuta w Nielepicach; 6. Załącznik Nr 6 - Mapki ewidencyjne - z opisem i schematycznym usytuowaniem budynków i urządzeń dla wszystkich 13 lokalizacji; 7. Załącznik Nr 7 - Dokumentacja fotograficzna - wybrane zdjęcia obrazujące ukształtowanie terenu i szatę roślinną dla wszystkich 13 lokalizacji w 9 miejscowościach; 8. Załącznik Nr 8 - Specyfikacja techniczna dla: a) utwardzonej nawierzchni zielonej - panel trawnikowy, b) nawierzchni z kostki brukowej betonowej, c) konstrukcji drewnianych, d) konstrukcji betonowych; e) tablic reklamowych f) gablot..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 15 000,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1) wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na kompleksowym zagospodarowaniu terenu dla potrzeb turystyki, rekreacji i edukacji, tj. budową różnego typu nawierzchni (trawiaste, żwirowe, z kostki brukowej), budową obiektów małej architektury (budynki, wiaty) o konstrukcji drewnianej, dostawą i montażem tablic informacyjnych, urządzeniem terenów zielonych o łącznej wartości 100.000 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami należytego wykonania robót. 2) posiadać w dyspozycji personel: kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 300.000 złotych; 4. Wykonawca musi posiadać zdolność finansową do wykonania zamówienia potwierdzoną jednym z 2-ch dokumentów: 1) informację z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków na rachunku bankowym w wysokości min. 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) informację z banku potwierdzającą zdolność kredytową w wysokości 200.000 zł. lub niższą o ile suma zdolności kredytowej i posiadanych środków na rachunku bankowym wynosi nie mniej niż 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 5. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z: 1) działania siły wyższej, np. klęski żywiołowej, 2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i muszą być potwierdzone przez inspektora nadzoru. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (załączyć jeżeli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne ( załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy. Wymagane minimum potencjału kadrowego: 1 kierownik robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; (Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe kierownika). 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał osoby którymi będzie w tym trybie dysponował. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas realizacji zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: 2 zrealizowane roboty polegające na kompleksowym zagospodarowaniu terenu dla potrzeb turystyki, rekreacji i edukacji, tj. budową różnego typu nawierzchni (trawiaste, żwirowe, z kostki brukowej), budową obiektów małej architektury (budynki, wiaty) o konstrukcji drewnianej, dostawą i montażem tablic informacyjnych, urządzeniem terenów zielonych, o łącznej wartości 100.000 zł brutto każda ( roboty muszą być zakończone ). 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 11. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300.000 zł. Ponadto do oferty należy dołączyć: 13. W załączniku nr 5 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza załącznik nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 14. Wstępny harmonogram terminowo - rzeczowo-finansowy robót przewidujący fakturowanie kwartalne, który winien być tak skonstruowany, aby koszty wynagrodzenia Wykonawcy ponoszone przez Zamawiającego kształtowały się w następujący sposób: koniec IV kwartału 2009 - 3,92 % Rok 2010: - na koniec I kwartału 2010 - 3,92% - na koniec II kwartału 2010 - 30,72% - na koniec III kwartału 2010 - 30,72% - do 31.10.2010 - 30,72% 15. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy. 16. Kosztorys ofertowy W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 3, 5 i 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Jeżeli oferta podmiotów występujących wspólnie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Współpracujący Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa Konsorcjum musi być zgodna z zapisami kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać również w siedzibie Zamawiającego. pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 100 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- Dostawa lodowiska mobilnego sezonowego z obiektami towarzyszącymi, sprzętem i serwisem
- Budowa oświetlenia skateparku w Pisarach i boiska w Bolechowicach Część 1. Budowa oświetlenia skateparku w m. Pisary Część 2. Budowa oświetlenia boiska na dz. 705/4 w m. Bolechowice
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- "Budowa budynku na potrzeby sołectwa Świerczów wraz z podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i elektrycznej oraz z budową zbiornika na nieczystości"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Wola Zarczycka
- "Budowa parkingu na 10 miejsc postojowych wraz z budową wiaty drewnianej i dostawą i instalacją elementów małej architektury "
- Remont drogi gminnej nr 250442K Iwkowa-Dzięgielowo w km od 1+873,00 do 2+479,00 w miejscowości Iwkowa, gmina Iwkowa
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Witów-Kolonia
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.