eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PołajewoBudowa kolektora sanitarnego fi 200 PCV w ciagu ulicy Parkowej w Połajewie.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Połajewo: Budowa kolektora sanitarnego fi 200 PCV w ciagu ulicy Parkowej w Połajewie.
Numer ogłoszenia: 174085 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Połajewo, ul. Obornicka 6A, 64-710 Połajewo, woj. wielkopolskie, tel. 067 2567028, fax 067 2567855.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kolektora sanitarnego fi 200 PCV w ciagu ulicy Parkowej w Połajewie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kolektora sanitarnego fi 200 mm PCV w ciągu ulicy Parkowej w Połajewie. Planowana budowa będzie polegała na wykonaniu następujących robót: - roboty przygotowawcze (pomiary, niezbędne rozbiórki płotów itp.) - roboty ziemne (wykopanie gruntu, transport mas gruntu, umocnienie ścian wykopu palami szalunkowymi) - zakup i transport materiału na zasypkę piaskową, zasypanie wraz z zagęszczeniem - montaż i demontaż podwieszenia kabli - montaż igłofiltrów w rurze obsadowej wraz z pompowaniem wody z wykopów - montaż kanałów rurowych wraz z armaturą (szczegóły wg projektu wykonawczego), w tym: rury PVC łączone na wcisk o średnicy zewnętrznej 160 i 200mm. - wykonanie studni rewizyjnych o średnicy 1000 (bet.) 400 i 315mm (PVC) - wykonanie wymaganych w dokumentacji projektowej prób i pomiarów - roboty wykończeniowe (rekultywacja terenu)

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów. Zasady oceny ofert 1) W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według kryterium: cena - 100 % 2) Do porównania i oceny ofert w kryterium (cena) zostanie zastosowany następujący wzór: najniższa cena oferty brutto C = cena brutto oferty badanej x 100 pkt x waga kryterium a) przyjmuje się, że 100 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium cena b) punkty przyznane przez poszczególnych (obecnych na posiedzeniu) członków komisji podlegają sumowaniu c) za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów d) obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku 3) Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. 4) W przypadku gdy wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie, zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych wezwie wykonawców, którzy złożą takie oferty do złożenia ofert dodatkowych.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym wg załącznika Nr 2 do SIWZ 2) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg wzoru stanowiącego załączniki Nr 3 do SIWZ f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami. 3) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 do SIWZ .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.Połajewo.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Połajewo, ul. Obornicka 6 a, pok. nr 15.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Połajewo, ul. Obornicka 6 a - Sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.09.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.