eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWYDRUK, PROJEKT GRAFICZNY, SKŁAD ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH EFS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Katowice: WYDRUK, PROJEKT GRAFICZNY, SKŁAD ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH EFS
Numer ogłoszenia: 174098 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDRUK, PROJEKT GRAFICZNY, SKŁAD ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH EFS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk oraz dostarczenie do siedziby WUP Katowice materiałów reklamowych EFS: 1. Informator 1 - objętość: 26 stron, w tym: - okładka: 4 strony, format po złożeniu wymiar 190mm x 150 mm, papier kreda o gramaturze 250g-m2, kolorystyka okładki: pełny kolor 4+4 offset. Okładka: folia mat, tytuł + loga + dane teleadresowe powlekane lakierem wybiórczym UV (łącznie na 2 stronach zewnętrznych), lakier offset; - środek: 22 strony, papier kreda mat o gramaturze 135 g-m2, kolorystyka środka: pełny kolor 4+4 offset, schematy + tytuł + podtytuły powlekane lakierem wybiórczym UV (łącznie na ok. 9 stronach); szycie sprężyną. Tekst pisany jednokolorowo (czarny kolor) w 1 kolumnie, tytuły i podtytuły w innym kolorze niż czarny Zamówienie obejmuje projekt graficzny, skład i wydruk informatora. Projekt ma zawierać zdjęcia i grafiki o tematyce rynku pracy dostarczone i opracowane przez Wykonawcę (minimum 15 % objętości informatora). Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy treść informatora w pliku .docx oraz logotypy w formacie .cdr. Rozkład treści informatora oraz projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dokona akceptacji w terminie 4 dni roboczych. Ilość - 3 000 szt. 2. Informator 2 - objętość: 24 strony w tym: - okładka: 4 strony, format - po złożeniu 190 mm x 150 mm, papier kreda o gramaturze 250g-m2, kolorystyka okładki: pełny kolor 4+4 offset. Okładka: folia mat, tytuł + loga + dane teleadresowe powlekane lakierem wybiórczym (łącznie na 2 stronach zewnętrznych), lakier offset; - środek: 20 stron, papier kreda mat o gramaturze 135 g-m2 , kolorystyka środka: pełny kolor 4+4 offset, schematy + tytuł + podtytuły powlekane lakierem wybiórczym UV (łącznie na ok. 10 stronach); szycie sprężyną. Tekst pisany jednokolorowo (czarny kolor) w 1 kolumnie, tytuły i podtytuły w innym kolorze niż czarny. Zamówienie obejmuje projekt graficzny, skład i wydruk informatora. Projekt ma zawierać zdjęcia i grafiki o tematyce rynku pracy - dostarczone i opracowane przez Wykonawcę (minimum 15 % objętości informatora). Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy treść informatora w pliku .docx oraz logotypy w formacie .cdr. Rozkład treści informatora oraz projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dokona akceptacji w terminie 4 dni roboczych. Ilość - 5 000 szt. 3. Broszura - objętość: 6 stron, falcowanie na dwa, format po złożeniu wymiar 210 mm x 110 mm; papier kreda mat o gramaturze 135 g/m2; kolorystyka pełny kolor 4+4 offset, loga + dane teleadresowe + tytuły+ podtytuły powlekane lakierem wybiórczym UV (na łącznie 4 stronach). Broszura będzie składana w jednym ciągu w kształt U. Tekst pisany jednokolorowo (czarny kolor) w 1 kolumnie, tytuły i podtytuły w innym kolorze niż czarny. Zamówienie obejmuje . projekt graficzny, skład i wydruk broszury. Projekt ma zawierać zdjęcia i grafiki o tematyce dotyczącej zatrudnienia w obszarach wiejskich - dostarczone i opracowane przez Wykonawcę (minimum 15 % objętości broszury). Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy treść broszury w pliku .docx oraz logotypy w formacie .cdr. Rozkład treści broszury oraz projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dokona akceptacji w terminie 4 dni roboczych. Ilość -1 000 szt. Uwagi ogólne: - Zastosowanie logotypów, tj. koloru, wielkości oraz obszaru ochronnego wokół logotypów muszą być zgodne z -Wytycznymi- dostępnymi na stronie http://efs.wup-katowice.pl - Logotypy oraz tekst informatorów oraz broszury Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej. - Wykonawca przekazuje prawa autorskie projektów graficznych Zamawiającemu (razem z plikiem do edycji w formacie cdr). - Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami uwzględniony w cenie usługi; - Przed dostarczeniem całość do akceptacji przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 1 100,00 zł Wadium w formie pieniądza należy wpłacać na konto prowadzone w GETIN Bank S.A. II ODDZIAŁ W KATOWICACH: nr 52 1560 0013 2367 0237 0105 0001 1. W pozostałych formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kościuszki 30, III piętro, pok. 352 - KANCELARIA, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 9 czerwca 2009 roku godz. 10.00 3.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie będzie decydować data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Z zastrzeżeniem pkt. 5, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy który: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykażą się realizacją co najmniej trzech usług-dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje. 3. wpłacą wadium w wysokości określonej w pkt 11 SIWZ Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wyżej wymienione należy przedstawić w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej -Za zgodność z oryginałem- i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 2. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt 1. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - przedstawione w formie oryginału. 4 Wykaz co najmniej trzech usług-dostaw określonych w punkcie 3 SIWZ odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - referencje przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej -Za zgodność z oryginałem- i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 5. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione w terminach podanych powyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowice, ul. Kościuszki 30 , pok. 304-305, III piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Katowice, ul. Kościuszki 30 , pok. 221, II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej PO KL.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.